בת ליום אחד: מה קרה כשבנים ניסו מוצרים של בנות?. צילום מסך מיוטיוב

בת ליום אחד: מה קרה כשבנים ניסו מוצרים של בנות?

איך בן מרגיש בחזייה? והאם בנים יודעים מהם טמפונים ופדים ומה עושים איתם בשעת מחזור? היוטיובריות האהובות עליכם נתנו לנו את כל התשובות לשאלות הללו כאשר ניסו זאת עם ידידיהן הטובים

בחיי היומיום בנים לא ממש משתמשים בטמפונים או פדים, או הולכים עם חזייה, ולכן כאשר הם כן עושים זאת בסרטון יוטיוב, אנחנו די נקרעים מצחוק. אספנו לכם את הסרטונים הכי קורעים של היוטיובריות האהובות, שהראו לנו איך בנים שונים בגילאים שונים הגיבו כאשר נאלצו לבקשתן להסתובב בחזייה למשל, יום שלם או כמה רגעים ממנו. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

MyLifeAsEva (היוטיוברית אווה גוטוסקי) ובן זוגה לשעבר אלכס

 

היוטיוברית Kenzie elizabeth וידידה שלבש חזייה במשך יום שלם

היוטיוברית קנזי אליזבת' וידידה ושותפה לדירה, אנדרו, חשבו על רעיון יצירתי לסרטון והנה עלה רעיון מבדר במיוחד: למה שאנדרו לא ילבש חזיה, פריט הלבוש הנשי הכי מזוהה ומוכר, למשך יום שלם, ויספר לצופים על התחושה המוזרה מעט? הציעו וכך עשו. אנדרו לבש חזיה במשך יום שלם, והלך כך לכל מקום אפשרי. (ספויילר, כאשר הוא מסתובב בסופרמרקט עם חזייה, נשפכנו מצחוק).

 

the Dollan twins לובשים חזייה

בינינו, לראות בנים שביחד מנסים מוצרים של בנות, ללא שום בחורה בחדר, זה הכי מצחיק שיש. כך עשו התאומים דולן, יוטיוברים גברים עם ערוץ מצליח ביוטיוב. מלבד חזייה שהלמה אותם היטב, השניים בחנו טמפונים, פדים, והתוצאה מצחיקה במיוחד. צפו:

 

 

תגובות