לקראת יום האהבה: רעיונות מקוריים ומיוחדים לדייטים. צילום: shutterstock

לקראת יום האהבה: רעיונות מקוריים ומיוחדים לדייטים

יום האהבה כבר ממש מעבר לדלת, אז אספנו עבורכם את כל הרעיונות השווים לדייטים הכי מוצלחים שתוכלו לעשות, ולכם נשאר רק לתכנן. אז יאללה, קחו את בני הזוג וצאו לדרך!

יום האהבה כבר כמעט כאן, ועוד לא מצאתם רעיון מקורי מספיק לדייט מיוחד עם בן או בת הזוג? מסעדה וסרט כבר מזמן נהייה פאסה וצפוי מדי, אז אנחנו כאן בשביל להציע לכם רעיונות מיוחדים וצבעוניים יותר.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

דייט מוזיקלי

מי לא אוהב מוזיקה? שבו יחד מול המחשב או ערוץ האמ-טי-וי בטלווזיה ובדקו אלו שירים שווים ומקפיצים יצאו לאוויר בזמן האחרון. גילוי מוזיקה משותפת יחבר ביניכם ובין הטעם המוזיקלי שלכם, ואף ייצור טעם מוזיקלי משותף ומיוחד. תוכלו להכין ביחד מגוון של פלייליסטים מקפיצים וגם לפצוח במסיבת ריקודים סוערת וכייפית בבית. תהנו!

משחקי קופסה בחברה

מי אמר שבני נוער לא יכולים לשחק יותר בזיכרון, מונפול, או כל משחק קופסה עם חברים שעולה בדעתכם?! כך תוכלו לבלות את יום האהבה גם בחברת זוגות אחרים, ואפשר גם ליצור מעין "ערב משחקים תחרותי" ופרס מפנק שתחליטו עליו יחדיו לזוג המנצח. זה בהחלט יעלה את האדרנלין והאחדות של כל זוג בחדר!

© צילום: shutterstock

טיול

כן כן, אפשר לעשות דייט מטיפוס על הר! אולי חשבתם, אולי לא ניסיתם, אבל זה בהחלט אפשרי ומומלץ. אפשר גם לא להסתפק בטיפוס על הר, אלא לצאת לטיול שמסתיים בקמפינג בכינרת, אילת, או שמורת טבע פרחונית ויפה. כל מקום בטבע ש"עושה לכם את זה" ושאולי גם לא הייתם בו. הכי מיוחד!

סטנדאפ

מי לא רוצה לצחוק קצת? יש מגוון מופעים שרצים כל הזמן של הקומיקאים הכי טובים בארץ, ואם אתם רוצים ליצור דייט שהוא באווירה יותר מצחיקה, קלילה ומלאת חיוכים - למה לא ללכת על זה? כן, לפעמים טוב לשים את הרצינות בצד במערכת יחסים מדי פעם, סמכו עלינו.

© צילום: shutterstock

קמפינג

עוד דייט באווירת הטבע - אם אתם פחות אנשים של טיולים ופעילות פיזית, אבל כן בעניין של טבע, למה לא לנצל את זה? ארזו אוהל, אולי גם שאלו זוגות חברים אחרים שלכם, וצאו לדייט חוויתי במיוחד! מלא במרשמלו על האש, קומזיץ והרבה כיף. תהנו!

 

תגובות