In a Heartbeat: סרטון אנימציה גאה משתלט על הרשת. צילום: צילום מסך מיוטיוב

In a Heartbeat: סרטון אנימציה גאה משתלט על הרשת

הכינו את הממחטות: אתם תזדקקו להן לאחר שתצפו בסרטון האנימציה הגאה "In a Heartbeat" - "בפעימת לב". הסרטון כבר עושה רעש בכל רחבי הרשת, ויש לכך סיבה מעולה

הסרטון הקצר "In a Heartbeat" עוסק בנער צעיר אשר אינו מסוגל להשלים עם רגשותיו כלפי נער אחר, נושא שכל כך חשוב לדבר עליו בימים אלה, בימי השנאה וחוסר הקבלה כלפי הקהילה הגאה. אחת הדמויות בסרטון היא לב מתוק, שמח ומקפץ, שלא יכול שלא להזכיר לנו דמות מסרטי "פיקסאר" של דיסני.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הסרטון נוצר על ידי סטודנטים אמריקאיים בשם בן דייויד ואסטבן בראבו, אשר לומדים בקולג' "רינגלינג לאומנות ועיצוב". הם יצרו את הסרטון לשם התזה שלהם באנימציית מחשב, אך הוא פרח מעבר לגבולות הפרוייקט הלימודי.

בפעימת לב
בפעימת לב © צילום: צילום מסך מיוטיוב

בארבע דקות בלבד, מצליח הסרטון להעביר את כל הקשיים והרגשות אשר חובה נוער להט"בי, וגם מנסה להעביר לאותו נוער שאין להם ממה לחשוש.

עבודתם הקשה של הסטודנטים השתלמה: מאז שעלה ליוטיוב, הצליח הסרטון להגיע למעלה משש מיליון צפיות. התגובות הרבות והמרובות לסרטון נלהבות וסוערות, ובעיקר מפרגנות ותומכות. כל מי שצופה בסרטון מדגיש את ההתרגשות בעת הצפייה בו, את המחשבות המרובות שלו על הסרטון, את ההתמוגגות מהיופי והמתיקות הרבה, את ההשתוקקות לסרט המשך ואת העובדה שחסרים סרטוני אנימציה אשר עוסקים בקהילה הגאה, ו"In a Heartbeat" הוא החלוץ המושלם.

"In a Heartbeat" הוא החלוץ המושלם © צילום: צילום מסך מיוטיוב

צפו בסרטון המרגש:

 

תגובות