בלי סודות: "החזה שלי לא סימטרי". צילום: Shutterstock

בלי סודות: "החזה שלי לא סימטרי"

יועצות מעמותת "דלת פתוחה" עונות על כל מה שרציתם לדעת על מיניות בריאה ולא העזתם לשאול

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

חזה לא סימטרי

בת 14 שואלת: "שלום, החזה שלי הוא לא סימטרי (שד אחד יותר גדול מהשני במידה אחת). העניין ממש מציק לי, כי כשאני קונה חזייה אני צריכה לקנות לפי המידה של השד הגדול אבל אז זה לא מתאים לשד השני. מה לעשות?"

תשובה: "שלום לך, אני שמחה שפנית אלינו. חשוב לי שתדעי שלרוב הנשים החזה הוא לא סימטרי. אני מבינה לפי מה שאת כותבת שכרגע יש הבדל גדול בין המידות של השדיים שלך. אני ממליצה לך להתאזר בסבלנות. את נמצאת בתהליך של התפתחות וגדילה והכל עוד ישתנה. בינתיים, שימי תוספת לתוך החזייה של השד הקטן יותר ותסתכלי על איך שהגוף שלך משתנה ומתפתח בפליאה ואהבה. כל טוב"

© צילום: Shutterstock

באיזה גיל אפשר להתחיל?

בן 14 שואל: "היי, יש לי חברה בגיל 13. אני מעוניין לשאול, האם זה בסדר שנקיים יחסי מין? ואם נקיים יחסי מין אנאליים, היא תיכנס להריון? אשמח לתשובה מהירה, תודה."

תשובה: "שלום לך, על פי החוק יחסי מין מותרים מגיל 14 כל עוד אין פער של יותר משלוש שנים ביניכם. גיל 13 הוא מאוד צעיר, אני מציעה שתחכו עוד קצת. ולשאלתך השנייה: כדי שיהיה סיכוי להריון צריך לפחות מגע ישיר בין פתח הנרתיק לבין איבר המין הגברי או טיפות האהבה. כל טוב"

© צילום: Getty Images

מה הסיכוי להריון?

בת 18 שואלת: "היי, אני והחבר שלי קיימנו יחסי מין לא מוגנים ביום השלישי של המחזור והוא גמר בפנים והמחזור נעצר. בדרך כלל המחזור שלי כחמישה ימים. לקחתי אמצעי מניעה לשעת חירום ואחרי יומיים נהיה לי דימום של מחזור. יש סיכוי שזה הריון?"

תשובה: "שלום לך. הסיכוי להריון במקרה הזה הוא קטן מאוד. טוב עשית שלקחת את הכדור. בכל מקרה, מומלץ לעשות בדיקת הריון שבועיים לאחר נטילת הכדור. אם את חושבת להתחיל שימוש באמצעי מנעיה קבוע - את מוזמנת להתייעץ איתנו. כל טוב"

תגובות