לא בשבילכם: הסימנים שיראו לכם שאתם במערכת יחסים לא תקינה. צילום: shutterstock

לא בשבילכם: הסימנים שיראו לכם שאתם במערכת יחסים לא תקינה

מרגישים לא בטוחים במערכת היחסים בה אתם נמצאים? אנחנו כאן כדי להראות לכם את הדרך הנכונה לצאת ממנה ולזהות אותה

בין אם אתם בזוגיות ותיקה, ובין אם אתם בזוגיות חדשה וטרייה - לכולם יש ספקות בנוגע לבן או לבת הזוג. ישנם ספקות הגיוניים אשר מעלים סימני שאלה בנוגע למערכת היחסים, וישנם ספקות אשר מעידים על מערכת יחסים לא בריאה ואף הרסנית! כך תדעו אם מערכת היחסים שלכם אינה בריאה עבורכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אתם עושים דברים בניגוד לרצונכם

אמנם בקשר צריך לדעת להתפשר ולוותר, אבל למרות זאת - יש דברים שלא מתפשרים עליהם! לעשות דברים בניגוד לרצונכם, אומר להתקדם ברמה הפיזית בצורה מהירה מדי לטעמכם או בצורה שאינכם מעוניינים בה. עליכם לשוחח באופן כן עם בן או בת זוגכם ולהסביר לו מהם בדיוק הרצונות והכוונות שלכם. בני הזוג שלכם, מצידם, אמורים לכבד ולקבל את זה. אם הם אוהבים אתכם באמת, הם יחכו כמה שצריך, כמה שאתם רוצים וצריכים. 

אתם מרגישים שאתם שייכים לבני הזוג

האם הם עוטפים או מחבקים אתכם, והדבר גורם לכם לאי נוחות? האם הם חושבים שיש להם את היכולת להגיד לכם מה לעשות או לחילופין לגעת בכם בצורה שאינה הולמת סתם כי כך הם רצו? לא עוד! אף אחד או אחת לא יכול להחליט על הגוף שלכם מלבדכם, גם לא בן או בת הזוג!

© צילום: shutterstock

אתם מרגישים צורך להצדיק את עצמכם

לאף אדם, קרוב אליכם ככל שיהיה, אין את הזכות לדרוש מכם דין וחשבון על הצעדים והבחירות שלכם. הם יכולים לבקש (ולא לדרוש!) הסבר הגיוני על מנת להבין את הרציונל שמאחורי השיקולים שלכם, ועדיין - אם אתם מוצאים את עצמכם מצדיקים איחורים קלים, ביטול פגישות זוגיות בשל עבודה, ואפילו מדוע אתם מעוניינים להיפגש עם החברים שלכם - זה סימן לבעיה חמורה.

אתם בטוחים שאתם לא נותנים מספיק

אתם נותנים מזמנכם, מהלב שלכם ואפילו מהמחשבה וההשקעה שלך ועדיין... אתם מרגישים שזה לא מספיק. מוכר לכם? זהו אינו סימן טוב. בני זוג תומכים אמורים להבין שאתם נותנים את כל הטוב שלכם ואמורים לקבל אתכם בדיוק כפי שאתם. אם בני זוגכם דואגים להזכיר לכם שאתם לא נותנים מספיק לקשר, למרות שאתם מרגישים שכן, כדאי שתדברו איתם על תיאום ציפיות.

© צילום: shutterstock

הפסקתם להיפגש עם החברים ועם המשפחה

כל זמנכם הפנוי מוקדש לבן או לבת הזוג שלכם: הפסקתם ללמוד ולבלות, ואין לכם יותר מדי זמן בבית. זכרו שלהעניק מעצמכם לבן או לבת הזוג זהו דבר נפלא, אך במידה! כאשר אתם מגיעים למצב בו אתם מבינים שהחיים שלכם סובבים סביב בני הזוג שלכם, עליכם לקחת צעד אחורה. 

במקום להעלות לכם את הבטחון, הם דואגים להוריד אותו

דבר כזה, לצערנו, קורה בשטח: בני הזוג שלכם עלולים להוריד מהערך העצמי שלכם על מנת שתישארו שלהם. הדבר יכול להתבטא בדרכים שונות: לזלזל בבחירות המקצועיות שלכם, בלימודים או בתחביבים, ואפילו בהעלבת גופכם ודעותיכם. זו אינה מערכת יחסים בריאה, והיא אפילו מדכאת ומונעת מכם להגיע למאת האחוזים שלכם.

© צילום: shutterstock

הם נוטים לתוקפנות 

אם אתם מפחדים לומר לבן או לבת הזוג שלכם דבר מה, קשה ככל שיהיה - עליכם לחשוב שנית על המשך מערכת היחסים. בני זוג אמורים להיות שם בשבילכם בכל מצב, כל עוד אתם יחד. בני זוג אשר נוטים להרים את קולם ולאיים הם בני זוג מסוכנים, ואנחנו ממליצים לכם להתרחק מהם מהר ככל האפשר, לפני שהתוצאות יהיו הרסניות.

תגובות