אני נשאר אני: איך להישאר עצמכם ליד הקראש?. צילום: Fotolia

אני נשאר אני: איך להישאר עצמכם ליד הקראש?

כשאנחנו פוגשים מישהו שמוצא חן בעינינו לראשונה, אנחנו נוטים להבליט את הטוב שבנו ומנסים להסתיר את הדברים הפחות טובים, ובכך נמנעים מלהציג את ה"אני האמיתי" שלנו. אם גם אתם מתקשים להיות עצמכם ליד הקראש שלכם, הנה כמה דרכים קלות להראות להם מי אתם באמת

כאשר פגשתם לראשונה את הבחור או הבחורה שמסובבים לכם היום את הראש, בוודאי לא הייתם אמיתיים לגבי עצמכם, וזאת לו רק בשביל למצוא חן בעיניהם. אולי הייתם צוחקים מהבדיחות שלהם, גם אם הן לא היו כאלה מצחיקות; מהנהנים כשהם היו מדברים על להקה שמעולם לא שמעתם עליה; והסכמתם ללכת איתם לסרט משעמם, העיקר לנסות ולהתחבב עליהם. אמנם זה נחמד בהתחלה, אבל אל תשכחו שגם לכם יש אישיות מרהיבה ומלאת צבעים, וחשוב להחצין אותה ולהיות רק מי שאתם באמת.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אל תשקרו או תגזימו בנוגע לעצמכם

לשקר על קשרים, עמדות, או אפילו תכונות אישיות כדי לנסות לעורר הזדהות עם זה שאתם מדברים איתו, עלול להיות מפתה. אבל, לעיתים קרובות קל לגלות אם אתם משקרים, ולו רק בזכות האינטרנט...
מה גם, ששקר על היכולות שלכם או על האישיות שלכם עלול להוריד לכם את הביטחון העצמי, ולהפוך את האינטראקציה בניכם לבין הקראש למתוחה יותר. חוסר יושר יכול במהירות להרוס אמון.

אל תגזימו בנוגע לעצמכם
אל תגזימו בנוגע לעצמכם © צילום: Fotolia

אמרו את מה שאתם באמת חושבים

אל תנסו לייפות את הדברים שלכם, ואל תשנו את דעתכם רק כי עמדת הקראש שלכם שונה. ברוב מערכות היחסים, הזוגות אינם בהכרח מסכימים על אותם הדברים, אך הם עדיין מצליחים לשמור על זוגיות יציבה.
מותר לכם להביע את דעתכם, הקראש/ית בוודאי יעריכו את עמדתכם ויתחשבו בה והיחסים בניכם רק יתחזקו. וגם אם לא - חשוב שתישארו אותנטיים ואמיתיים לגבי עמדתכם, אין טעם להסכים על משהו שאתם לא באמת מאמינים בו.

אל תזניחו את החברים שלכם

גם אם אתם והקראש רק הכרתם ואתם מסתובבים יחד כל היום, יש סיכוי שחבריכם ירגישו מעט ננטשים. חשוב שתבלו זמן גם עם החברים שלכם, במיוחד עם אלו שהיו שם בשבילכם לפני שפגשתם את הקראש.
בנוסף, להישאר קרובה לחברים יזכיר לך מי את. הרי לא סתם קיים המשפט ''אמור לי מי חברייך ואומר לך מי אתה''.

חשוב שתבלו זמן עם החברים
חשוב שתבלו זמן עם החברים © צילום: Shutterstock

אל תסתירו את ה"מוזרות" שבכם

כולנו נוטים להיות קצת מוזרים לפעמים, וללא כל סיבה מוצדקת אנחנו נוטים להסתיר את הצדדים האלה ממי שאנחנו מנסים להרשים. זה יכול להיות חוש הומור מוזר, אובססיה למלחמת הכוכבים או אהבה בלתי נשלטת לקבוצת כדורגל או לכוכב רוק; דברים אלה מייחדים אתכם מאחרים, לכן אל תסתירו אותם, התגאו בהם!

תגובות