נפרדים: מועדון ה"ברנוער" בתל אביב נסגר. צילום מסך מתוך האינסטגרם של איג"י

נפרדים: מועדון ה"ברנוער" בתל אביב נסגר

ביום חמישי האחרון, הודיעו באיגי על סגירת המועדון הגאה המפורסם, ה"ברנוער" בתל אביב. כל הפרטים

בשיתוף עם איגי

ה"ברנוער" נפתח בתל אביב בשנת 2005 על ידי שאול גנון, על מנת להוות מקום מפגש בטוח ומקבל לחברי הקהילה הלהטבא"קית. לאורך השנים, מצאו בני הנוער נחמה, תמיכה, והבנה במקום, ורובם הצליחו להתמודד עם הקשיים הטמונים בחיפוש אחר זהותם המינית. אלא שכעת ייאלצו למצוא מקום חדש.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אתמול (ש') היה יום פעילותו האחרון של ה"ברנוער" ברחוב נחמני בתל אביב. המועדון התפרסם יותר בעקבות הרצח שהתרחש במקום בשנת 2009, בו אדם רעול פנים נכנס למקום והחל לירות לכל עבר. בפיגוע הירי נרצחו מדריך בשם ניר כץ, ואורחת במקום בשם ליז טרובישי.

 

היי חניכות אהובות השבת תהיה השבת האחרונה שלנו ברחוב נחמני 28. אני יודע שלרובנו המקום מאוד משמעותי מהחוויות שעברנו בו, ולחלקנו בגלל ההיסטוריה שלו הטובה והפחות טובה. נחמני 28 היה הבית של הברנוער מהיום שהוקם והוא תמיד יישאר חלק מהברנוער. וכמובן כנוהל הברנוער אין דרך להפרד מהמקום מאשר מסיבה פרידה מלאה בכל טוב - וואפלים, פירות מרעננים ועוד הפתעות! מוזמנות לבוא להפרד ולעזור לנו לארוז את מה שנשאר בשבת הקרובה. ההזמנה פתוחה גם לחניכות עבר שמעוניינות להגיע - אשמח שתעדכנו אותי לפני. שיהיה אחלה סופ״ש, ונתראה בשבת :)

A post shared by IGY | איגי (@igy.org.il) on

ביום חמישי האחרון, נכתב בעמוד האינסטגרם של איגי על סגירת המקום: "השבת תהיה השבת האחרונה שלנו ברחוב נחמני 28. לרובנו המקום מאוד משמעותי מהחוויות שעברנו בו, ולחלקנו בגלל ההיסטוריה שלו, הטובה והפחות טובה. נחמני 28 היה הבית של הברנוער מהיום שהוקם, והוא תמיד יישאר חלק מהברנוער."

מדובר בשינוי מיקומו של הברנוער והעברתו מכתובתו הנוכחית לכתובת חדשה, עקב פתיחת גן ילדים במקום. טרם ידוע היכן ייפתח הברנוער החדש, וביינתים ימשיך להתקיים במרכז הנוער השכונתי בתל אביב, עד שיימצא מקום חלופי.

© צילום: Getty Images
תגובות