הקשר נמשך: הסתמסו במשך שלוש שנים ויצאו לדייט ראשון. צילום מסך מיוטיוב

הקשר נמשך: הסתמסו במשך שלוש שנים ויצאו לדייט ראשון

מישל וג'וש, שהקשר ביניהם נעשה ויראלי לאחר שהסתמסו במשך שלוש שנים והופגשו לראשונה בתוכנית הבוקר "גוד מורנינג אמריקה", לא דמיינו לעצמם לאיזה דייט רומנטי ראשון ופומבי הם יישלחו כאשר הם מוקפים במצלמות, יכולים לנחש? כל הפרטים

מישל וג'וש, בוגרי אוניברסיטת "קנט סטייט" שבארצות הברית, התפרסמו לאחרונה לאחר שפורסמו באינטרנט ההודעות המשותפות של אנשים והציבור התלהב. הזוג הגיע אחד אל השני במקרה ללא מפגש, והסתמס במשך שלוש שנים, ולא נפגש מעולם, עד שתוכנית הבוקר "גוד מורנינג אמריקה" הפגישה בין השניים בשידור חי, ועכשיו מעט זמן אחרי, השניים אף יוצאים לדייט ראשון, הרבה פחות רומנטי ופרטי ממה שדמיינו.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

בהמשך למפגש ביניהם בתוכנית הבוקר האמריקאית שהציבור כל כך התלהב ממנו, השניים נשלחו לדייט לא שגרתי בכלל שכלל סוף שבוע שלם יחדיו, כאשר לפני עוד לא בילו יחד מעולם, בחופשה בהוואי כשמקיפות את השניים בכל רגע נתון מצלמות. 

התוכנית שלחה מטעמה את השניים לחופשה 'רומנטית' בהוואי, יעד שלפי ההסתמסויות בין השניים באפליקציית ההיכרויות, היה יעד החופשה החלומי של השניים. דווח כי השניים ישנו בחדרים נפרדים כיוון שלכאורה היו עדיין זרים, יצאו למסעדות ושכרו אופניים לטיול, אכן לדייט הייתה תוכנית ממש מלאה ומפורטת.

השניים חולקים מילקשיק במהלך החופשה
השניים חולקים מילקשיק במהלך החופשה © צילום מסך מיוטיוב

כאשר השניים נשאלו האם יצאו לדייט שני נוסף יחדיו, הם למעשה לא ענו תשובה ישירה: "אנחנו חוזרים ללמוד באוניברסיטה בקרוב, ואין לנו תוכניות מוגדרות כרגע. עם זאת, אנו בטוחים שתוכניותינו יצטלבו בדרך לאחר זמן מה", משתפת מישל. "בעקבות כל הפרסום שנחת עלינו, היה לנו מאד קשה להגיע לשיחות עמוקות, דבר שאני מקווה שישתנה כשהכל ירגע מעט". ג'וש הוסיף כי "מישל היא בחורה מאד כיפיית, ואני בטוח שניפגש שוב".

לעומת זאת בריאיון אחר למגזין "פיפל" האמריקאי, התגובה של השניים הייתה מעט שונה: "כפי שאמרנו לא תכננו תוכניות מסודרות, אבל אנחנו מתכננים להישאר ידידים כרגע ולהכיר אחד את השני טוב יותר". ג'וש הוסיף ואמר כי "זה בלתי אפשרי לחוות סופ"ש שלם של חויות ורגעים בלתי נשכחים עם מישהו ולא לרצות לשמור איתו על קשר בעתיד שיבוא אחר כך".

 

תגובות