חבק אותי חזק: מה החיבוק שלו אומר על מערכת היחסים שלכם?. צילום: Getty Images

חבק אותי חזק: מה החיבוק שלו אומר על מערכת היחסים שלכם?

הידעת? הצורה בה בן הזוג שלך מחבק אותך יכולה להטיל המון אור על מערכת היחסים שלכם. אז, כיצד הוא מחבק אותך ומה זה אומר? בואי לגלות!

לא כל הגברים מסוגלים להביע את מה שהם מרגישים בצורה הטובה ביותר, אבל איזה מזל שקיימת שפת גוף. הצורה בה בן הזוג מחבק את בת זוגתו יכולה להעיד על רגשותיו כלפיה, ועל מה שהוא באמת מרגיש לגבי מערכת היחסים שלהם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

חיבוק מאחור

אם הוא ניגש אלייך מאחור ועוטף אותך, זה אומר שהוא מוכן להגן עלייך, לעבור איתך את כל הקשיים, ואינו חושש מהתחייבות. הוא אביר אמיתי, ובהחלט תוכלי להרגיש בטוחה לצידו.

חיבוק מאחור
חיבוק מאחור © צילום: shutterstock

חיבוק במותניים

אם הוא טרם התוודה על רגשותיו כלפייך, החיבוק הזה מדבר בעד עצמו. הוא מרגיש בטוח איתך, ורוצה לבלות איתך כמה שרק אפשר. אך הקפידי להיזהר: סוג זה של הגברים נוטים להתאהב במהירות, וכך גם להפסיק את ההתאהבות.

חיבוק עם טפיחה על הגב

החיבוק הזה יותר מתאים לקשר של ידידות מאשר למערכת יחסים רומנטית. אם, בשלב זה, אתם רק ידידים, דעי שקשר זוגי לא כל כך בא כאן בחשבון. אמנם הוא יתמוך בך ויקשיב לך תמיד, אבל לא בתור בן זוג.
אולם, אם אתם כבר נמצאים במערכת יחסים זוגית וזו הצורה היחידה בה הוא מחבק אותך, זה נדמה שבן הזוג שלך לא איתך בגלל האהבה הגדולה שלו כלפייך. שווה להשקיע בכך מחשבה.

קשר זוגי לא כל כך בא כאן בחשבון
קשר זוגי לא כל כך בא כאן בחשבון © צילום: shutterstock 

חיבוק תוך כדי מבט לתוך העיניים

אם הוא מחבק אותך בעדינות רבה ואז מביט יש אל תוך עינייך, אהבתכם מובטחת: זוהי מחווה לקשר עמוק וחזק בין שניכם. הוא מאוד מעריך אותך, וכל מה שקורה ביניכם באמת חשוב לו. למערכות יחסים כאלה יש עתיד, אפילו אחד מבטיח ומאושר.

חיבוק "גשר לונדון"

חיבוק שמזכיר קצת צורה של גשר, מכאן נובע שמו. זהו חיבוק עם פער ומרחק בין שני הגופים, תרתי משמע. הפער הזה גורם לידיים שאוחזות, בקושי, בגוף אחד של השניה, להיראות כמו גשר.
הוא מביע את הפער והמרחק הנמצאים בקשר, אם אפשר לקרוא למה שיש ביניכם ככה. החיבוק הוא מהיר ונראה שהוא קורה רק מתוך נימוס. זה נראה שלא באמת אכפת לכם אחד מהשניה והחיבוק הזה קורה רק לשם ברכת שלום. אבל לשם מה? אם נוכחותו של אדם מסויים לא נעימה לכם, ניפוף, לחיצת יד או הנהון הם גם לגמרי בסדר.

חיבוק עם פער ומרחק בין שני הגופים, תרתי משמע
חיבוק עם פער ומרחק בין שני הגופים, תרתי משמע © צילום: Getty Images

חיבוק ארוך

החיבוק הזה הוא המוכר ביותר; הוא הכרחי כאשר אנו זקוקים לתמיכה של האדם שאנחנו אוהבים. הוא נמשך ללא כל צורך במילים, ואיכשהו, הכל מתחיל להשתפר. אם בן הזוג שלך מחבק אותך בצורה הזו, הוא מוכן להיות איתך באש ובמים, דבר שמאוד חשוב למערכת יחסים. 

חיבוק ביד אחת

כשבן הזוג שלך עוטף אותך ומניח יד על כתפך, הוא בעצם לוקח אותך תחת כנפו ומוכן להגן עלייך מכל מצוקה שהיא. אם הקשר ביניכם הוא רק ידידות, אז בעזרת החיבוק הזה הוא מביע את הצעתו לעזרה ולתמיכה.
אם בת הזוג היא זו שמחבקת בצורה הזו (במיוחד לשם ברכת שלום), משמע היא רואה בבחור ידיד בלבד, ומערכת יחסים אינה אפשרית בשלב הזה.

© צילום: shutterstock

חיבוק חזק

אם בן הזוג מחבק אותך בחזקה ומלטף קלות את גבך, אז יש לך מזל: הוא תמיד ידאג לך ויפנק אותך. גברים כאלה, בדרך כלל, הם כנים ורומנטיקנים, והם חולמים על משפחה חזקה ומאושרת. כדאי להקדיש תשומת לב לעניין.

תגובות