לא מפחיד: כך תתגברו על הפחד מלדבר עם הקראש. צילום: Shutterstock

לא מפחיד: כך תתגברו על הפחד מלדבר עם הקראש

מסמיקים כמו עגבניה בכל פעם שהקראש עובר לידכם? לא מסוגלים להוציא מילה מהפה לידם? במיוחד בשבילכם, כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם להתגבר על הפחד מלגשת לקראש

כולנו מכירים את הרגע הזה, בו אנו רואים את הקראש: הבטן מתמלאת בפרפרים, וכל מה שאתם רוצים זה ללכת ולדבר איתם... אבל זה כל כך מפחיד! בראש שלנו מסתחררים המון מחשבות, פחדים וחששות מהרגע הזה: מה אם נידחה על-ידם? מה נאמר להם? והאם אנחנו בכלל מוצאים חן בעיניהם?! במיוחד בשביל מקרים כאלה, הינה כמה טיפים שכדאי לזכור, כדי לא לפחד לגשת לקראש.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הם בסך הכל בני אדם - לדבר עם הקראש, לא שונה מלדבר עם כל אחד אחר. בסופו של דבר, גם הם בני אדם, בדיוק כמו כולם.

תחמיאו - כשפוגשים אדם חדש, מחמאה יכולה להיות דרך מצוינת לשבור את הקרח. הדבר מראה לאותו אדם שאתם מתעניינים בו, ובנוסף, יכול להעלות לו חיוך על הפנים.

מצאו מכנה משותף - אולי אתם גרים באותה שכונה, או שלשניכם יש כלבים, או שאולי אתם אוהבים לאכול באותה מסעדה? חפשו משהו שיש לכם במשותף, הדבר יגרום לשיחה זורמת וקלילה יותר.

גם אתם מכורים ל
גם אתם מכורים ל"מלחמת הכוכבים"?! © צילום: Fotolia

שאלו אותם שאלות - שאלו את הקראש/ית שלכם איך היה היום שלהם, או מה הם חושבים על המורה החדשה בבית הספר. הדבר יראה שאכפת לכם מהם, וממה שהם חושבים.

שלחו הודעה - אם לדבר פנים מול פנים קשה לכם מדי, שלחו להם הודעה. חשוב שתהיו בטוחים לאן תרצו שהשיחה תתפתח לאחר שכתבתם ״היי״.

צאו יחד עם קבוצת חברים - אם אתם והחברים מתכננים לצאת לבלות, למה שלא תציעו לקראש לבוא איתכם? יציאה עם קבוצת חברים תוכל לעזור לכם לצאת מכל סיטואציה שתקלעו אליה, אבל היזהרו שלא להזמין את הקראש/ית ולהתעלם מהם לגמרי, מרוב לחץ.

היי, גם אני פה!
היי, גם אני פה! © צילום: Shutterstock

היו קלים עם עצמכם - זכרו: לא מדובר פה בהצעת נישואין, ואפילו לא בהצעה לצאת לדייט. אתם בסך הכל רוצים להכיר את הקראש יותר מקרוב. קחו נשימה עמוקה, ואל תעשו עניין כזה גדול מהדבר.

שדרו ביטחון, גם אם הוא מזוייף - זכרו תמיד לחייך ולשדר ביטחון, גם אם אתם לא בהכרח מרגישים בצורה זו. כך תוכלו להרגיש בטוחים יותר בעצמכם, ותוכלו לדבר עם הקראש יותר בנחת.

בהצלחה!

תגובות