ההצעה המושלמת: הבחור שחסך מגיל 12 להצעת הנישואין . צילום מסך מיוטיוב, Candlelight Films

ההצעה המושלמת: הבחור שחסך מגיל 12 להצעת הנישואין

בדרך כלל זה עובד ככה - בחור מכיר בחורה, הם מתאהבים, מנהלים זוגיות יציבה, עמוקה ומחייבת, מחליטים להתחתן או להציע ואז חוסכים לטבעת. אבל לוי החליט לפעול הפוך, הוא חסך כבר מגיל 12 להצעת הנישואין שלו והיא בהחלט הייתה מרהיבה ומרגשת. הכינו את הממחטות

גם אם תנסו, לא תצליחו למצוא רומנטיקן יותר גדול מהבחור הזה. לוי, בחור מאוהב מדרום קליפורניה, הציע נישואין לחברתו טיפאני, בחורה יפהפייה ממישיגן, בצורה הכי מיוחדת ומפוארת שיש. אזהרת ספויילר: היא אמרה לו כן! טוב, זה לא שהוא הותיר לה ברירה לאחר הצעה מדהימה שכזו...

 עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

כבר מגיל 12 ידע לוי, שיום אחד הוא ימצא את בחירת ליבו, את האחת שעמה ירצה לבלות את משך שארית חייו וכבר אז הוא החל לחסוך כסף להצעת נישואין לאותה הבחורה.

לאחר כמה שנים, באיצטדיון רוז בול בפסדינה, הוא פגש בבחורה יפהפייה בשם טיפאני. אולי כבר אז הוא ידע שזו תהייה הבחורה ברת המזל שתזכה לקבל ממנו את הצעת הנישואים המרהיבה אלייה חסך במשך כל כך הרבה שנים, למרות שאת הטלפון שלה הוא בכלל קיבל רק שנה מאוחר יותר, לאחר עוד שתי פגישות מקריות אך גורליות.

הזוג המאושר © צילום מסך מיוטיוב, Candlelight Films

במשך שלוש וחצי שנים ניהלו השניים מערכת יחסים בשלט רחוק, מדרום קליפורניה למישיגן (מרחק של כ-600 אלף קילומטרים!), אך זה לא מנע מהם לשמור על זוגיות חזקה בעזרת שיחות טלפון רבות ודייטים בסקייפ.
לאחר כל הזמן הזה, לוי החליט שזה הזמן לשבור את קופת החיסכון ולהוציא לפועל את ההצעה עליה חלם עוד כשהיה בתחילת גל ההתבגרות (ותכנן במשך לא פחות מ-17 חודשים!).

ההצעה הזו היא ההצעה המדהימה ביותר שראה הזוג המאוהב ביותר, מושלמת ממנה לא תראו. לוי ארגן לבת זוגו יום מפנק במיוחד שכלל את חברותיה ומשפחתה של טיפאני, ולכל אחד מהם היה חלק אחר ביום המיוחד שתכנן: קבוצת חברות אחת לקחה אותה לסדר את ציפורניה (על מנת שתרגיש בנוח להראות את הטבעת); קבוצת חברות אחרת לקחה אותה לבחור שמלה, אותה תלבש ברגע האמת; קבוצה נוספת ביקרה יחד איתה במסעדה מפנקת וחלקה איתה ארוחה מהנה; ולבסוף - הוריה של טיפאני זכו ללוות אותה אל ההצעה, שנערכה באיצטדיון רוז בול בפסדינה, שם הכיר הזוג לראשונה.

טיפאני והחברות מתכוננות לרגע
טיפאני והחברות מתכוננות לרגע © צילום מסך מיוטיוב, Candlelight Films

במשך כל הזמן הזה טיפאני הייתה בטוחה שבן זוגה בכלל בקליפורניה, תומך באביו באירוע צבאי, אך היה זה הוא ולא אחרשפגש אותה בסוף היום המדהים שחוותה. כשהוא עומד במרכזו של איצטדיון הכדורגל בו פגשה אותו לראשונה, הבטיח לוי לטיפאני שיהיה האדם הטוב ביותר עבורה, אמר לה שהיא חברתו הטובה ביותר וכי הוא לא יכול לדמיין דבר טוב יותר מאשר לבלות את שארית חייו לצידה. כמובן שלכל המילים היפות הצטרפה גם טבעת (הרי למה הוא חסך?!). איך היא יכלה בדיוק לסרב?!

צפו ברגע המרגש:

 
תגובות