לכבוד יום הילדה הבינלאומי: רשימת הנשים המצליחות ביותר מתחת לגיל 18. צילום מסך מהאינסטגרם

לכבוד יום הילדה הבינלאומי: רשימת הנשים המצליחות ביותר מתחת לגיל 18

יום הילדה הבינלאומי אשר חל אתמול (ד'), מוקדש לקידום שוויון ההזדמנויות וזכויותיהן של נערות צעירות מתחת לגיל 18. לצערנו, גם בימינו אין ספור בנות צעירות מנוצלות לצרכי סחר וכד', וחלקן אפילו לא זוכה ללימודים בבית ספר. אנחנו כאן עם רשימת הנשים המצליחות ביותר מתחת לגיל 18 כדי להזכיר שהכל אפשרי, וכולן יכולות לעשות הכל, לא משנה באיזה גיל

אתמול (ד') חל יום הילדה הבינלאומי, אותו הזכרנו בטור דעה עצמתי על המצב המכפיר של הילדות הקטינות מסביב לעולם. והיום, בנימה מעט יותר אופטימית - קיימות גם אין ספור בנות מצליחות ומשפיעות מתחת לגיל 18, אשר זכו להצלחה ולהכרה רבה, בארץ ובעולם, למרות גילן הצעיר. קבלו את הנערות ה"קטינות", החזקות והגדולות ביותר בישראל!

 עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

נועה קירל (16)

אין ספק שאם אנחנו עורכים רשימה של הצעירות המצליחות ביותר מתחת לגיל 18 - נועה קירל תהיה בראשה. הזמרת המדהימה פרצה לתודעתנו אי שם בשנת 2015, כאשר כיכבה, יחד עם הוריה, בתכנית "פושרז", וכך זכינו להצצה לאורח החיים הלא-שגרתי של זמרת בת 14 בתחילת דרכה. הסינגל הראשון של קירל, "מדברים", שוחרר כאשר היא הייתה בת 14 בלבד, ועם זאת זכה להצלחה רבה ולהמון צפיות בזמן קצר.
שירה השני של קירל - "קילר" - אמנם קיבל תחילה ביקורות חריפות על אופיו ותוכנו הפרובוקיטיבי של השיר ואף של הקליפ, וזאת מפני שנועה הייתה בסך הכל בת 14 כששחררה קליפ בעל תכנים מיניים; אך אין ספק שלאחר זמן קצר, שיר זה הפך לדגל מבין שיריה של קירל, גרם לה לפרסום רב והצליח רבות.
היום, שיריה של קירל מהדהדים בכל מקום, והיא אחת הזמרות המצליחות ביותר בארץ. בזמן הקצר שעבר מאז שנחשפה לראשונה (אפילו לא שלוש שנים!) הספיקה קירל להיכנס (פעמיים!) לפלייליסט של גלגל"צ עם שני שירים שונים ("יש בי אהבה", "תן לי סימן"), לחמם את כוכבת הנוער הארגנטינאית לאלי אספוסיטו בהופעתה בישראל, לזכות בתואר "זמרת השנה" ב"טקס נבחרי הילדים", לככב בסרט "כמעט מפורסמת" לצד עמית פרקש, עומר דרור ועוד שחקנים מוכרים; לדובב את אחת הדמויות האהובות בסרט "טרולים", לדגמן לשלל קמפיינים של שלל חברות שונות, להנחות תכנית טלוויזיה ב"יס קידס" לצד שגיא ברייטנר, לשמש כפרזנטורית של "קרביץ" ושל חברת "וואו", להוציא בושם ואף קולקציית בגדים יחד עם TNT, ועוד, ועוד, ועוד...
אמנם קירל בסך הכל בת 16, אבל אין ספק שהיא אחת הכוכבות המוצלחות, המצליחות והמוכרות ביותר בתודעה הישראלית. שמענו עליה רבות בשנתיים האחרונות, ואנחנו מאמינים שנשמע עליה עוד המון בשנים הבאות. היא פה כדי להישאר!

 

A post shared by Noa Kirel (@noakirel_) on

רומי אברג'יל (15)

אם מדברים על נערה משפיעה, מובילה ומעוררת השראה - זו רומי אברג'יל. רומי נולדה בגוף זכר, אך מהר מאוד הבינה שלא מתאים לה להמשיך את חייה כ"בן", וכבר אז היה לה ברור מאוד מה עלייה לעשות. היא החליטה לעבור שינוי מין כאשר הייתה בת 11 בלבד, החלטה לא קלה אך אמיצה בשביל ילדה בגילה. יחד עם תמיכת אמה, קיבלה אישור מיוחד להורמונים, וכך הפכה לנערה הראשונה בישראל שקיבלה הורמונים לפני גיל 16.
רומי התפרסמה בשנת 2016, בכתבה שנערכה עליה בתכנית "הצינור", שם חשפה את סיפורה המיוחד. מהר מאוד הסיפור של רומי נכנס לליבו של הציבור הישראלי, וכך הצליחה להפוך למובילת דעת קהל ומחוללת שינוי. מאוחר יותר באותה השנה, השתתפה רומי בתחרות "מלכת היופי של הדרום", שם זכתה בתואר "תגלית השנה".
בשנת 2017 נכנסה רומי לנבחרת הבנות בעונה החמישית של התכנית "הבנים והבנות" ששודרה בערוץ הילדים, שם המשיכה וחשפה עוד חלקים מסיפורה הסוחף, וזכתה להכרה, לתמיכה ולהוקרה רבה.
רומי היא ההוכחה לכך שכל אחד יכול להיות מה שהוא רוצה, לא משנה באיזו דרך. היא עברה עליות ומורדות, קשיים והישגים - אך הגיעה למה ששאפה להיות, למרות גילה הצעיר. גאים בך!

נאיה פדרמן (16)

השחקנית הצעירה אמנם בסך הכל בת 16, אבל הרזומה שלה אינו מבייש גם את השחקניות הכי גדולות בתעשייה. פדרמן החלה את דרכה בעולם המשחק כשהייתה בת 7 בלבד (!), בפסטיבל שירי הילדים של שנת 2009, כשעל הבמה יחד איתה כוכבים מוכרים וגדולים, כמו קובי פרץ, משה דץ ודפנה דקל.
בשנת 2013 כבשה פדרמן את לבבותנו בשנית, כאשר גילמה את באנה במחזמר האהוב והידוע "ספר הג'ונגל". נאיה המדהימה אף לוהקה למחזמר המצליח "בילי אליוט", ואין אחד שלא מכיר אותה מסדרת הלהיט של ניקלודיאון "בית הכלבים" שעלתה במרץ 2017, או מ"ג'סטה", סרט הנוער המצליח שעלה בכיכובה בקיץ 2017 לצד און רפאלי ומתן לקס.
לכוכבת הצעירה צפויים עוד הרבה דברים גדולים בדרך, כמו שיר הנושא בסדרה החדשה של דיסני, "פלונטר", שהיא נבחרה לבצעו, ושלל הפתעות. טוב, לא סתם היא זכתה בטקס "הבטחת השנה" בטקס נבחרי הילדים האחרון, לשחקנית המוכשרת בהחלט יש כישרון ענק וקריירה מובטחת...
פדרמן עולה אט אט לפסגה ומגשימה את חלומותיה הגדולים ביותר, והיא השראה ומקור הערצה לאלפי נערות צעירות אשר רוצות להצליח ולהגיע להישגים דומים לשלה. שלא לדבר על הגישה החיובית שלה, על החיוך ההורס ועל האופטימיות הבולטת!

 

A post shared by Naya (@naya_federman) on

אלין כהן (16)

ביוטרית? רקדנית? אושיית רשתות חברתיות? למה לא הכל ביחד? שואלת אלין כהן את עצמה, ומוכיחה שהכל אפשרי, בכל גיל.
זכינו להכיר את אלין בעונה השלישית של "הבנים והבנות", כשהייתה אז רק בת 13, בה הוצגה כרקדנית מוכשרת, בחורה שסטייל ואיפור זה אצלה בנשמה, ובאופן כללי - נערה חייכנית עם לב בגודל גורד שחקים.
לאט לאט התחילה אלין לפתח את כישרון האיפור שלה ופתחה ערוץ יוטיוב, שהיום בעל 80 אלף רשומים (!!). חשבון האינסטגרם שלה בעל 400 אלף רשומים! מהר מאוד היא זכתה לתואר "קיילי ג'נר הישראלית", והוכיחה שהיא עומדת בזכות עצמה, והגיעה לאן שהגיע רק בזכות עבודה קשה, התמדה, רצון וכישרון.
כפי שהזכרנו קודם, אלין היא גם רקדנית ולא רק מאפרת, וערוץ היוטיוב שלה שמוקדש כולו לריקוד הוא בעל 70 אלף רשומים, ובזמנה הפנוי היא גם הולכת ללמד ריקוד בסטודיו. פשוט גדולה מהחיים!
אם כבר הזכרנו את "קיילי ג'נר הישראלית", אז בדומה לכוכבת הריאליטי הענקית, הוציאה אלין קו איפור ואודמים על שמה, ומחסכונותיה הפרטיים בלבד. היא הוכיחה ומוכיחה לכולם שעבודה קשה משתלמת, וכל מה שצריך זה רק לחלום.
במסגרת קולקציית האודמים, הוציאה אלין אודם בשם "My May", המוקדש לזכרה של מאי גורפינקל, אליה היא התחברה מאוד ובכתה את לכתה.
לאלין כהן יש הרבה מה לתת מעצמה - אם אלו יצירות מהממות בתחום האיפור והסטייל, אם אלו עצות משמעותיות בכל תחומי החיים, אם זה לב זהב שפתוח לנערות שצמאות להשראה ואם זו ההוכחה שכל אחת יכולה לעשות הכל, לא משנה באיזו צורה או באיזה גיל. הבחורה הצעירה בהחלט עושה המון, וכבר הפכה לאחת הכוכבות האהובות בארץ, והיא רק בת 16!

לזמרת הצעירה לגמרי מגיע להיות ברשימה שלנו. בוחבוט עוד לא בת 14, וכבר מנהלת קריירה מוצלחת בתור זמרת מפורסמת! היא התחילה את הקריירה שלה אי שם בגיל שמונה וחצי, לאחר שזכתה בעונה השנייה של "בית הספר למוזיקה". כבר אז היא כבשה לבבות בשירה המיוחדת והיפהפייה שלה, וכולנו ידענו שעוד נשמע בעתיד על הילדה הקטנה-גדולה הזאת.
בוחבוט אכן פרצה לתודעה עם מגוון סינגלים מיוחדים בסגנון הים תיכוני-פופי שעוד לא נראה פה בארץ, בטח לא מנערה צעירה כל כך. הזכור ביותר מבין הסינגלים של בוחבוט הוא "כמו בריו", שעשה לכולנו מסיבה בלב. בשנת 2015 ובגיל 11 בלבד (!!) החלה לעבוד על הפקת אלבום בכורה.
היא הזמרת השניה אשר מחזיקה בתואר לקליפ הנצפה ביותר בישראל עם "כמו בריו", שהגיע גם למקום ה-18 והמכובד במצעד השנתי של גלגלצ. לאחרונה אף הוציאה עיבוד מחודש ללהיט "אצל הדודה והדוד" עם נועה קירל כחלק מקמפיין לבזק, הנערה בכל מקום!
אגם מוכיחה כי גיל הוא רק עוד מספר חסר משמעות, ושלא יעבור זמן רב עד שתתפוס את תואר "הזמרת הלאומית של ישראל". למרות שהיא עוד לא בת 14 היא כבר לגמרי בפסגה, וזהו אחד ההישגים המרשימים ביותר!

אנה זק (16)

הכוכבת הצעירה זכתה לשם במה כבר בגיל 13 - שמה המלא הוא אנה קוזנקוב - מה שמדגיש עוד יותר את גדולתה ואת העובדה שזו לא הפעם האחרונה שאנו זוכים לשמוע את שמה.
את אנה המהממת פגשנו לראשונה בעונה השנייה של התכנית "הבנים והבנות", וכבר אז הייתה לכולנו הרגשה שתגיע לגדולות: יופי מרהיב כמו של אנה, תושיה רבה כמו שלה וביטחון עצמי כזה, עוד יביא את הילדה הזו לפסגה.
ואכן, כך היה: לאורך השנים שימשה זק כפרזנטורית של חברות אופנה בולטות ומוכרות, כמו חברת הנעליים "Scoop", חברת האופנה "Adika" ו"TOPTEN", ואפילו החברה "אופיס דיפו"!
ההצלחה הרבה של זק לא נגמרת כאן: היא עוד הספיקה לדגמן לחברות שונות, רבות ומגוונות, להוציא קולקציית ביגוד וקולקציית בשמים עם חברת "ספרינג", ואף להרוויח יותר מחצי מיליון (!!) עוקבים באינסטגרם. זה מטורף, בשביל נערה בגילה? חכו שתשמעו על שלושת מיליון העוקבים של זק באפליקציית ה"מיוזיקלי", בה החשבון שלה זיכה אותה בתואר "כוכבת הרשת של השנה" ב"טקס נבחרי הילדים" 2017. בחודש אפריל, היא אפילו זכתה במקום הראשון ב"אליפות המיוזיקלי". כישרון והתמדה בהחלט יכולים להביא אותך רחוק!
ואם זה לא מספיק, אנה אפילו חוטאת בשירה - בעקבות השתתפותה בתכנית "להיות זמרת" בשנת 2017, היא הוציאה סינגל מצליח בשם "Money Honey", ואף נבחרה לאחת המשתתפות בלהקת "Now United" הבינלאומית, בהנהלת מייסד הספייסגירלז, הכולל 11 כוכבות רשת מסביב לעולם. וואו, כבוד!
אנה זכתה, זוכה ועוד תזכה להישגים רבים ומרשימים בארץ ואף בעולם, ושום דבר לא יוכל לעצור אותה, גם לא גילה הצעיר. מאמינים בך!

קים אור אזולאי (15)

אחת המתמודדות האהובות ביותר מהעונה הראשונה של "הבנים והבנות" (שבה השתתפה בגיל 10 בלבד!!), שנכנסה עמוק לתודעה של הנוער הישראלי ומסרבת לצאת, היא ההוכחה שחלומות אפשר תמיד להגשים, לא משנה מתי, איך, ומה אומרים על כך. היא פשוט עושה את מה שעליו היא חולמת - ומצליחה בגדול, כבר בגילה הצעיר.
קים מתה על אופנה, וחשבון האינסטגרם שלה, בעל 100,000 העוקבים, אינו מסתיר זאת. היא מקור השראה ענק לנערות צעירות, אם זה בתחום האופנה ואם זה בהישיגיה המרשימים למדי לנערה בת 15 בלבד, שהפכה לאושיית אינסטגרם מטורפת. ואם זה לא מספיק, קים פתחה גם בלוג אופנה בשם "Kwildream" וערוץ יוטיוב בעל 50,000 רשומים. בנוסף, היא בעלת קולקציה בTNT וליין כובעים לגמרי משלה, וכולם יודעים שכובעים זה מה שהיא הכי אוהבת בעולם!
לאורך השנים, קיבלה קים קמפיינים מערוץ הילדים, אתרי נוער וחברות אפנה מובילות וגדולות, השתתפה בסדרת הנוער המצליחה "המתבגרים", הפכה לפרזנטורית של "מיי קידס ג'ינס" ועוד תככב בסדרות בעתיד. 
בימים אלו קים חיה את החלום הגדול ביותר שלה, אליו שאפה והצליחה להגיע בגיל כה צעיר. אין ספק שהיא מעוררת השראה וגאווה רבה, יישר כח!

 

A post shared by WILDREAM⭐️ (@kimorazulay) on

 
תגובות