בכלל לא מביך: נערות מספרות על הדייט הראשון שלהן. צילום: Fotolia

בכלל לא מביך: נערות מספרות על הדייט הראשון שלהן

לדייטים ראשונים יש לעיתים את הסטיגמה שהם מביכים, לא נעימים, מלאים בביישנות וכדומה. אולם, הנערות הבאות מספרות לנו על הדייט הראשון שלהן, על המקום המושלם בו הוא התרחש, ועל הדרך נותנות לנו כמה רעיונות

במקום שהדייט הראשון שלכם ייזכר לכם כחוויה מביכה, מלאת בושה וביישנות, הנה רעיונות לאחלה מקומות לדייטים ראשונות מפי נערות מתבגרות שחוו את זה כבר בעצמן. יאללה, שאבו מהן השראה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

באולינג

"לכו לאולם בו משחקים באולינג, ופשוט התחילו לשחק! שם היה הדייט הראשון שלי, ואין לכם מושג כמה לזרוק כדור לעבר חיילי באולינג עשה לי ולבן איתו יצאתי תחושה טובה. כן, אני יודעת שזה נשמע מוזר, אבל פשוט כל כך נהנינו! זו פעילות מהנה, וכן, תוך כדי זריקת הכדור לעבר החייל אפילו אפשר לפטפט קצת ולהכיר אחד את השני, אנחנו הצלחנו" - מקנה, 16.

לונה פארק

"מבחינתי הדייט המושלם הוא ביקור בדיסנילנד או כל פארק שעשועים אחר. יש לכם את כל הזמן שבעולם ללכת בין המתקנים, הבובות המצחיקות, האוכל הנפלא, כדי להכיר, לדבר ולעשות הרבה כיף. ככה גם נוצרת אווירה סופר משחוררת וקלילה, זה כל כך כיף! לא חשבתי שכך יהיה הדייט הראשון שלי כשידעתי ששם אחווה אותו, אבל טעיתי לגמרי" - ג'יימי, 16.

 

© צילום: shutterstock

גן חיות

"יום טיול לאקווריום ענק או גן חיות זה דייט מושלם עבורי ואני חושבת שגם עבור כל אחד. יש במקומות כאלה בהם סתם מסתובבים ומסתכלים לעומק על כל דבר ודבר משהו מאד רומנטי. גם למעשה, בעקבות כל הדברים שאתם רואים סביבכם, תמיד יהיה לכם על מה לדבר, וכך הרגתם שתי ציפות במכה" - מסרה, 16.

צאו לטיול

"צאו לטיול, ובאמצעו או אחריו עצרו לפיקניק בחיק הטבע. דייט שכזה הוא מהנה, רומנטי, ובטח הרבה יותר מעניין מכל פעילות בה אתם פשוט סתם יושבים בבית, לא עדיף לצאת לעולם ולעשות משהו הרבה יותר מיוחד בו תיצרו זכרונות? זה מה שאני עשיתי, ואצלי זה יצר את אחד הדייטים היותר מיוחדים במערכת היחסים שלי עם בן הזוג שלי, שיצר לנו המון רגעים רומנטיים להסתכל ולראות אותם אחורה" - אמנדה, 16.

© צילום: Shutterstock

בית קפה וחנות מגניבה

"הדייט הראשון והחוויתי שלי היה גם הדייט הכי מגניב שיצא לי לחוות. הוא היה בבית קפה חמוד ומיד לאחר מכן המשכנו אני והוא לחנות ספרים. כן כן, חנות ספרים!. זהו דייט אינטימי אבל לא אינטימי מדי, בו גם אין יותר מדי מה למה לצפות, כך שזה לא יוצר אווירה מלחיצה וכבדה, אף על שחנות ספרים יוצרת את הרושם הזה. בחנות אתם יכולים לגלות גם יותר על האדם, מה מעניין אותו, מהם תחומי העניין שלו, רק מלראות אלו ספרים מושכים את העיניים שלו, אני מוצאת את זה ממש מעניין" - רייצ'ל, 19.

קולנוע

"אין דבר יותר כיף ומצחיק מללכת לראות קומדיה קורעת בקולנוע. בעיניי זה ממש לא צריך להיות סרט רומנטי שמוריד מיליון דמעות. אתם מאד תהנו מלצחוק יחד, יווצרו לכם המון בדיחות פרטיות, ובנוסף זו דרך נהדרת להוריד לחץ ולשבור את הקרח" - לורן, 18.

תגובות