מבדיחה להשראה: הנערה שיציאתה מהארון הפכה לתופעת רשת. צילום מסך, אתר BuzzFeed, קייטלין קראולי

מבדיחה להשראה: הנערה שיציאתה מהארון הפכה לתופעת רשת

רצתה בסך הכל להתבדח עם חבריה, בעת שהעלתה תמונה שלה משנתה הראשונה בתיכון יחד עם בן זוגה בזמנו לצד תמונה משנתה השניה עם בת זוגתה כיום; והפכה לתופעת רשת שעודדה נשים רבות לשתף את תמונות "לפני ואחרי" יציאתן מהארון

קייטלין קראולי היא נערה בת 17, שלומדת בתיכון נאפולי שבפלורידה. היא נמצאת בזוגיות עם חברתה הטובה ביותר, קירין צ'ו, בה פגשה בתכנית הכנה לקולג' לפני מספר שנים. השתיים מנהלות מערכת יחסים כבר שנה, בעוד שהן נמצאות מחוץ לארון באופן גלוי לחלוטין רק שישה חודשים. קראולי מספרת, שכאשר שהשתיים יצאו מהארון, הן קיבלו "ים של אהבה" מהמשפחה ומהחברים.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

קייטלין קראולי (מימין) ובת זוגה
קייטלין קראולי (מימין) ובת זוגה © צילום מסך, אתר BuzzFeed, קייטלין קראולי

קראולי נתקלה בתמונה ישנה מנשף סיום שנת התיכון הראשונה, בה מופיעים היא ובן זוגה בזמנו, דילן. היא ודילן עדיין ידידים, אבל היא נהנתה להתבדח על ההבדל הגדול שעשו כמה שנים.

© צילום מסך, אתר BuzzFeed, קייטלין קראולי

היא פרסמה את התמונה הזו בחשבון הטוויטר שלה, לצד תמונה עדכנית שלה יחד עם בת זוגתה כיום, וכתבה כבדיחה: "שנה ראשונה בתיכון לצד השנה האחרונה, האם זה נחשב ל'גלו-אפ' (שינוי מדהים ומשמעותי)??"

אמנם זו הייתה אמורה להיות בדיחה פרטית בינה לבין חבריה, אך הציוץ זכה להפוך לויראלי, והמון אנשים ובעיקר נשים הזדהו עם התופעה ועד מהרה החליטו לשתף גם הן את תמונות ה"גלו-אפ" שלהן, לפני ואחרי יציאתן מהארון.

 אחרים שמו לב דווקא לרווח בין קראולי לבן זוגה בתמונה הראשונה, והכריזו כי "הרווח הזה מביע את הכל":

קראולי שיתפה כי היא הייתה בשוק מה"השלכות" של הבדיחה הקטנה שלה, ושההשלכות הללו השפיעו עליה בצורה רגשית ואישית מאוד.

שינוי מדהים ומשמעותי
שינוי מדהים ומשמעותי © צילום מסך, אתר BuzzFeed, קייטלין קראולי

"לשמוע את סיפורי יציאתם מהארון של אנשים זרים לגמרי ואת חששותיהם היה מאוד חזק עבורי, כי בעת שאני יצאתי בה מהארון לא הכרתי אף לסבית אחת," היא סיפרה לאתר "באזזפיד", "אני אומרת לכל מי שנמצא עדיין בארון: קחו את הזמן שלכם, אתם לא לבד, ואתם שווים הכל!" 

תגובות