דברים שבוודאי תזדהי איתם אם בן הזוג שלך גבוה. צילום: Fotolia

דברים שבוודאי תזדהי איתם אם בן הזוג שלך גבוה

עקבים שלא יורדים מהרגליים שלך, אבא שלא מאיים במיוחד ושאלות מציקות שכל אחד חייב לשאול - אלו הם כל הדברים שוודאי תוכלי להבין, אם גם את זכית בבן זוג שגובהו כגובה גורד שחקים

נכון, למראה אין השפעה על רמות האהבה או הקרבה של שני אנשים, אבל עדיין - כשבן הזוג שלך גבוה ממך בכמה ראשים, זה יוצר סיטואציות שונות ומשונות. מה יש לנו לעשות מלבד לצחוק עליהן?

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

נעלי עקב הם החברים הטובים ביותר שלך - כי איתם את גם נראית מדהים, וגם זוכה להתקרב לגובהו של בן זוגך (אל תתלהבי, את עדיין ראש מתחתיו).

נשיקות וגבהים - זה כמעט בלתי אפשרי להפתיע אותו בנשיקה, מהסיבה הפשוטה שאת לא מצליחה להגיע ללחי הגבוהה שלו.

כפיות חד צדדיות - כפיות עובדות רק בצד אחד, כי הוא מסוגל לעטוף אותך, ואילו את לא מצליחה לעטוף אפילו חצי מהרגל שלו.

© צילום: Fotolia

משפחה בהפרעה - לפעמים את נראית יותר הבת שלו מבת הזוג שלו. ההבדל בעברית הוא אמנם רק מילה אחת, אבל במציאות יש לו משמעות עצומה.

אבא (לא) מאיים - אבא שלך אולי מנסה לעשות רושם של אדם מאיים על בן הזוג שלך, רק שקשה לעשות זאת כשהוא נמוך ממנו בשני ראשים.

הליכות משותפות - הליכה משותפת לא כוללת החזקת ידיים, כי המרחק בין כפות הידיים שלכם הוא כמעט כמו המרחק בין תל אביב לטבריה.

טיסות חינם - ברוב הזמן את מוצאת את עצמך באוויר, כי הוא יותר מדי אוהב להרים אותך. ככה זה, כשבשבילו, את קלה כמו נוצה.

 

A post shared by Janet Zitting (@janetwayman) on

שאלות ותשובות - אתן רגילות לענות "כן, החבר שלי גבוה. לא, זה לא מפריע לי."; ואילו הם רגילים לגלגל עיניים למשמע המשפט "וואו, אתה ממש גבוה!". גיליתם לנו את אמריקה!

אבידות ומציאות - לא משנה כמה מרובה אנשים המקום בו אתם נמצאים, למצוא את בן הזוג שלך תמיד יהיה דבר קל מאוד. בכל זאת, לא כולם זכו לבלוט כמוהו בשטח...

כועסת כמו גמדה - לא משנה כמה עצבים תנסי להוציא, לעולם לא תצליחי לאיים עליו באופן ממשי.

אתגר התמונות - אם תרצו לזכות בתמונה משותפת של שניכם, תצטרכו לבקש מהצלם ללכת מיליונים של צעדים אחורה, כדי לתפוס גם את הראש שלו וגם את הרגליים שלך.

© צילום: Getty Images

חיסכון במלתחה - חולצה אחת שלו חוסכת לך גם מכנס, כי היא כל כך ארוכה, עד שהיא מצליחה לכסות לך את כל הגוף!

צוואר תפוס וכאבי גב - צוואר תפוס הוא דבר שכיח אצל בחורות שיוצאת עם ג'ירף ומנסות להסתכל לו לתוך העיניים, ואילו הג'ירפות יזכו לכאבי גב תמידיים כשינסו לעשות את אותו הדבר.

אמצעי עזר - שרפרף הוא אמצעי עזר לגיטימי לבחורה שנמאס לה לעמוד על קצות האצבעות בשביל חיבוק.

תגובות