שאלות שבן הזוג שלך ממש לא מעוניין לענות עליהן. צילום: Shutterstock

שאלות שבן הזוג שלך ממש לא מעוניין לענות עליהן

אולי יש דברים שאת מאוד מעוניינת לדעת, והדרך היחידה לדעת היא לשאול - ועם זאת, יש דברים שממש לא כדאי לשאול את בן הזוג שלך. לעולם אל תפילי אותו בפח!

אולי זה נכון שבזוגיות חשוב לשמור על פתיחות ולדבר על הכל - אבל יש דברים שאולי כדאי שתשמרי לעצמך. הנה כמה שאלות שלא כדאי לשאול את החבר שלך, כי התשובה שלו תסבך אותו לא משנה מה הוא יענה - וסמכי עלינו, הוא מודע לכך.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

נחש מה חדש אצלי?/מה שונה בי?

נגלה לך סוד קטן: בן הזוג שלך לא תמיד שם לב לפרטים הקטנים. אם את רוצה שבן זוגך ישים לב שגזרת סנטימטרים ספורים משערך, או יבחין בשרשרת החדשה שעל צווארך - אל תנסי להכשיל אותו, אמרי לו בדיוק מה חדש אצלך. הניחושים שלו לא יביאו תוצאות, ורק יסבכו אותו יותר.

הניחושים שלו רק יסבכו אותו יותר
הניחושים שלו רק יסבכו אותו יותר © צילום: Shutterstock

אני שמנה?

שאלת השאלות שכל בחורה אוהבת לשאול (גם אנחנו!). מבחינת בן הזוג, השאלה הזו היא (לרוב) תו לא משאלה רטורית. בן הזוג שלך לא ירצה להעליב אותך (או להסתבך איתך) ולכן ישיב בשלילה. מעבר לכך, השאלה הזו מצביעה על חוסר ביטחון; את לא צריכה אישור מבן זוגך שאת "בסדר", את יפה כמו שאת, כל עוד את בטוחה בעצמך.

את יפה כמו שאת
את יפה כמו שאת © צילום: Shutterstock

מי זאת?

כאן בא לידי ביטוי כוחה (החזק) של הקנאה. את יכולה לעבור על כל הרשתות החברתיות, ספרי הטלפונים, רישומי האוכלוסין ומקורות המידע של השב"כ, עד שתמצאי את הבחורה ההיא, שהתקשרה אליו מאוחר בלילה כדי לבקש עזרה. ובכן, הסטוקריות הזו לא מועילה בשום צורה. קנאה במינון נמוך יכולה להיות חמודה לפעמים, אבל כשהיא מוגזמת - היא מעיקה.

הסטוקריות הזו לא מועילה בשום צורה
הסטוקריות הזו לא מועילה בשום צורה © צילום: Shutterstock

כמה אתה אוהב אותי?

בן זוגך יעשה הכל כדי להוכיח לך את אהבתו, הכל - חוץ מלענות על השאלה הזאת, שמביכה את שניכם וגורמת לך להיראות די רע. חשבי בהגיון, אם הוא איתך - כנראה שיש לו סיבה טובה לכך.

הוא יעשה הכל חוץ מלענות על השאלה הזאת
הוא יעשה הכל חוץ מלענות על השאלה הזאת © צילום: Shutterstock

למה אתה והאקסית נפרדתם?

אפשר להבין למה חשוב לך לשאול את השאלה הזו - בהנחה שברצונך להסיק מה לא עבד בקשרים האחרים שלו, כדי שתוכלו, שניכם, ללמוד מהטעויות. אבל יש לדעת להפריד כל מקרה לגופו, ועדיף שתשאירו את העבר מאחור, ותתמקדו בהווה ובעתיד המשותפים שלכם.

תתמקדו בהווה ובעתיד המשותפים שלכם
תתמקדו בהווה ובעתיד המשותפים שלכם © צילום: Shutterstock
תגובות