הבנים חושפים: סימנים שמראים שהם מאוהבים . צילום: shutterstock

הבנים חושפים: סימנים שמראים שהם מאוהבים

תמיד תהית כיצד לגלות אם הוא מאוהב בך נואשות? עכשיו את יכולה באמת לגלות. כל הסימנים שמראים לך שהם מאוהבים בך, בכתבה הבאה

תמיד שיערת, היית עסוקה במחשבות, ושברת את הראש על איך וכיצד והאם ואם... הם מאוהבים בך. נכון? עכשיו בכתבה הבאה, תוכלי לגלות את הסימנים ולהפסיק להטריד את עצמך במחשבות האלו! המשיכי לקרוא וגלי.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הוא מקשיב לך ושומע אותך

המון פעמים, סתם בשביל הכיף והשיחה, אנחנו מספרים לאחר סיפורים לא חשובים באמת או רלוונטיים, שקרו לנו בחיים. סתם אדם רגיל ומנומס, מקשיב, מניד את ראשו מדי פעם, ולא באמת מקדיש תשומת לב גדולה. אולם עם בן הזוג, זה אחרת. אם הגבר זוכר סיפורים טיפשיים על קרובי המשפחה שלך, זה אומר שהוא מעניק חשיבות למילים שלך ושומע אותך לגמרי. הבקשה שלו להיות קרוב אלייך עוזרת לו לזכור את כל המידע לגבייך, גם זה שנראה הכי פחות חשוב. 

הוא יודע להודות בטעויות שלו

בחור אוהב יודע להודות בטעויות שלו ולהגיד את זה בקול רם. הוא מתייחס לדעה שלך בכבוד וזה לא משהו ריק מבחינתו שהוא חסר משמעות. זה למה אפשר להתפשר, כי מקשיבים לצד השני ושומעים את דעתו".

© צילום: shutterstock

הוא שואל לדעתך כאשר הוא בוחר בגדים

גם הגברים רוצים להיראות יפים, כך הם מספרים לאתר סבנטין לפחות. הוא כנראה באמת חושב שיש לך טעם טוב בבגדים, וסומך על בת הזוג שלו שתדע לעזור לו. בנוסף, כאשר הוא כבר מחליף בגדים ומתייצב בפנייך עם התלבושת החדשה, כנראה שהוא גם ממש רוצה להרשים אותך.

הוא לא פוחד לפגוש את משפחתך

לפגוש את ההורים ושאר בני המשפחה יכול להוות דבר מאד מלחיץ בזוגיות וליצור המון לחצים ודאגות. מי שאוהב אותך, יהיה מוכן להיפגש עם משפחתך, וזה לא ישנה לו כמה הוא 'לא טוב עם הורים, מבוגרים או כיוצא בזה'. הוא פשוט יעשה את זה כי הוא אוהב אותך, וזה סימן מצוין לכך.

© צילום: shutterstock

הוא אוהב לעשות הכל איתך

מעשים משעממים, סתם סידורים שחייבים לעשות, כמו ללכת לבנק או לקניות, הם חלק מחיינו. אם הוא מתנדב מרצונו החופשי להתלוות אלייך לסידורים אלו, או לחילופין מבקש שתתלווי את אליו, ראי בזה כמחמאה עצומה, הוא באמת רוצה לעשות איתך הכל ולהישאר קרוב אלייך, ואין דבר יפה מזה.

 

תגובות