בלי לחץ: כך תצלחו את הדייט הראשון. צילום: Shutterstock

בלי לחץ: כך תצלחו את הדייט הראשון

נרגשים לקראת הדייט הראשון עם הבחור או הבחורה שמוצאים חן בעיניכם? לחוצים שמא הוא לא יילך טוב, ושיהיה מביך? אל דאגה - לפניכם המדריך המפורט לדייט הראשון! בהצלחה!

דייט ראשון הוא אחד הדברים המלחיצים ביותר שקיימים, בעיקר בשל העובדה שאף פעם אין לנו הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני. הטיפים הבאים יעזרו לכם להתכונן אליו בצורה הטובה ביותר, להעלות את הביטחון שלכם, והכי חשוב - להינות ממנו, ולהיות משחוררים.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

המראה המושלם

אתם רוצים שברגע הראשון שהבחור או הבחורה איתם אתם יוצאים יראו אתכם אתכם, הם יחשבו "וואו" - אבל מבלי להיראות כאילו אתם מתאמצים יותר מדי. ג'ינס, לדוגמא, הוא אופציה מדהימה - כל עוד אתם מאזנים אותו עם חולצה קצת יותר מהודרת. ודאו כי אתם מתחילים להתכונן בזמן, אפילו כחצי שעה לפני הזמן בו תכננתם להתחיל, כדי שלא תצטרכו להזדרז ולהשקיע פחות ממה שתכננתם על מנת לא לגרום להם לחכות.

שמרו על מראה פשוט - אבל לא פשוט מדי!
שמרו על מראה פשוט - אבל לא פשוט מדי! © צילום: Shutterstock

"שלום" רגוע ונינוח

גם אם אתם ואותו הבחור או אותה הבחורה מדברים כל הזמן - הרגע הראשון של הדייט מורט עצבים! הישארו רגועים בעודכם מברכים אותם לשלום ב"היי" קטן וחמים ובחיבוק מהיר. לאחר מכן, הביאו את המבוכה לידי ביטוי על מנת ששניכם תהיו מודעים ל"מוזרות" השוררת, בעזרת בדיחה קטנה (לדוגמא: "החלפתי בגדים שלוש פעמים!"). הדבר יעלים את הלחץ, ויגרום לשניכם להרגיש משוחררים ונינוחים.

"האמת היא, שהלב שלי עומד לצאת מהחזה..." © צילום: Shutterstock

שיחה קלילה וזורמת

האינסטינקט שלכם אולי יהיה לשאול אותם המון שאלות על מנת לגרום להם להיפתח, אבל הדבר ירגיש כמו ראיון עבודה. במקום זאת, שמרו על שיחה זורמת באמצעות הערות קטנות, מבדחות ומשעשעות (לדוגמא: "יצא לך אי פעם ליצור קשר עין עם האנשים שעומדים לידך ברמזור אדום? איזה מביך זה!"). הכי חשוב - אל תבהלו משתיקות מביכות, הן לא תמיד חייבות להיות מביכות. על כל שתיקה כזאת אפשר להתגבר; תמיד תוכלו לשאול אותם על הפלייליסט שלהם או לדבר על השירים המתנגנים ברקע.

תוכלו גם לצחוק על החבורה הצעקנית בשולחן לידכם...
תוכלו גם לצחוק על החבורה הצעקנית בשולחן לידכם... © צילום: Fotolia

סוף הערב

בסוף הערב, במידה ותרצו לצאת איתם שנית מתישהו - העלו עניין שדיברתם עליו קודם, על מנת ליידע אותם. (לדוגמא: "אז מתי תהייה לי ההזדמנות לנצח אותך בגיטר הירו?"). מוכנים לנשיקה? אל תמהרו להיפרד מהם כשהגיע הזמן להתפצל - צרו עמם קשר עין, ונסו להישען קדימה. אם גם הם בקטע - גם הם ישענו קדימה, וזה יקרה!

אל תכפו את הרגע - הוא יקרה מעצמו
אל תכפו את הרגע - הוא יקרה מעצמו © צילום: Shutterstock

מי מסמס ראשון?

כדאי שתתנו להם את האפשרות לסמס לכם קודם, ולו רק כדי שלא תיראו נלהבים מדי. אם הם מעוניינים בכם - הם ודאי יצרו איתכם קשר עוד עד סוף היום. עברו יום או יומיים וטרם שמעתם מהם? הרגישו חופשי לסמס להם, כדי ליידע אותם שאתם בעניין. ביינתים - נסו להנות מהפרפרים המתעופפים בבטן שלכם אחרי הדייט המוצלח - כמה מרגש לחשוב מה יקרה הלאה!

תגובות