Kiss Me: סיפורי הנשיקה הראשונה של הסלבס האהובים. צילום מסך מיוטיוב

Kiss Me: סיפורי הנשיקה הראשונה של הסלבס האהובים

איך ריהאנה, שון מנדס, לואי טומלינסון ועוד סלבס רבים ואהובים אחרים חוו את הנשיקה הראשונה שלהם?

נשיקה ראשונה היא בהחלט חוויה מלחיצה, וכולנו רוצים שהיא תהיה מושלמת - אבל אין ממה לדאוג! מניק ג'ונאס שנישק לראשונה לא אחרת ממיילי סיירוס, ועד זאין מאליק שהיה צריך לעלות על לבנה על מנת לנשק את בת זוגו המאוד-גבוהה - אלו הם סיפורי הנשיקה הראשונה (והמאוד מביכה, יש לציין) של הסלבס!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

ניק ג'ונאס

"הבחורה הראשונה שנישקתי בחיי הייתה מיילי סיירוס, ונישקתי אותה מחוץ למסעדת 'California Pizza Kitchen' בהוליווד - מאוד רומנטי. זה קרה רגע אחרי שאכלתי פיצה עם המון בצל, ואני בטוח שהיה לי ריח נורא של בצל בזמן הנשיקה." אנחנו לא יודעים אם אנחנו מקנאים במיילי או מרחמים עלייה...

 

A post shared by Nick Jonas (@nickjonas) on

קמילה קביו

"הנשיקה הראשונה שלי הייתה עם ילד שהייתי אובססיבית לגביו בתקופת בית הספר היסודי. הוא נתן לי נשיקה בלחי, ואני ברחתי - אני עדיין עושה את זה (בורחת) כשמישהו רוצה לנשק אותי." מאוד אמיץ מצידך, קמילה!

 

A post shared by camila (@camila_cabello) on

לואי טומלינסון

"הייתי בן 11. זה קרה בחצר האחורית של הבית שלי, כי הייתי נעול מחוץ לבית!" איזה ביש מזל! או שלא...?

 

A post shared by Louis Tomlinson (@louist91) on

דקוטה פנינג

"זה היה על סט הצילומים של הסרט 'Sweet Home Alabama', בסצנה הראשונה שצילמנו... הייתי אז בת 7, והוא היה בן 10 - זו הייתה חוויה מורטת עצבים. לאחר כל פעם שצילמנו את סצנת הנשיקה, הסתובבתי בשקט וניגבתי את הפה, כך שהוא לא יראה." הווו!

 

A post shared by Dakota Fanning (@dakotafanning) on

ריהאנה

"הנשיקה הראשונה שלי הייתה בתיכון, והיא הייתה גרועה להפליא. (הבחור) פחות או יותר זרק את כל בלוטות הרוק שלו לתוך הפה שלי, מה שגרם לי לטראומה. לאחר מכן, לא התנשקתי שנים." זה מה שקורה כשנותנים לך הזדמנות לנשק את ריהאנה לראשונה?!

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

קייטי פרי

"הנשיקה הראשונה שלי קרתה במסגרת משחק 'סובב את הבקבוק'. הגיע תורי, סובבתי את הבקבוק, ולפתע, משום מקום - הרגשתי כאילו יש דג רטוב בתוך הפה שלי. זו הייתה הנשיקה הראשונה שלי. כשאת בכיתה ו', אין תחושה של 'אומנות' לנשיקה צרפתית... זה פשוט מרגיש כאילו שבלול פולש אל תוך הפה שלך." מקווים שהנשיקות של קייטי השתפרו מאז...

 

A post shared by KATY PERRY (@katyperry) on

שון מנדס

"הייתי בכיתה ח'. הייתה מסיבה, וחלקתי נשיקה קטנה עם מישהי, שהייתה ממש שום דבר - אבל כולם עשו מזה עניין כל כך גדול." אולי בגלל שכולם ידעו שזו הנשיקה הראשונה ומעוררת הקנאה של שון מנדס?

 

A post shared by Shawn Mendes (@shawnmendes) on

באו מירצ'וף

"זה היה יום אביב יפהפה... הייתי אז בן 10, ועמדתי מול אהובתי, כאשר אני לחוץ מאוד. הציפורים צייצו אליי כמעודדות, ואזרתי את כל האומץ שבי כדי להדביק נשיקה על השפתיים המסכנות שלה. אני מצטער, לורן." גם אנחנו מצטערים, לורן.

 

A post shared by Beau Mirchoff (@beau_mirchoff) on

אוון ג'וגיה

"הייתי בחטיבה, והברזתי משיעור התעמלות. ישבתי מחוץ לאולם הספורט יחד עם עוד ילדה, ואז קרתה הנשיקה הראשונה שלי!" דברים טובים אכן קורים בשיעורי ספורט!

 

A post shared by Avan Jogia (@jogia) on

לינדזי גורט

הנשיקה הראשונה שלי הייתה בגן חובה... אני והחברה הכי טובה שלי בזמנו היינו מאוהבות באותו הילד, והיינו נוהגות להשאיר לו מכתבי אהבה בתא שלו. בסופו של דבר, הוא בחר בי ונישק אותי באוטובוס בדרך הביתה. ואז היו לי כינים, וזה נגמר." הו לא!

 

A post shared by lindsey gort (@lindseygort) on

קלואי ברידג'ס

"הייתי כמעט בת 16, ואמרתי לעצמי: 'אומייגאד, אני הולכת להיות רווקה בת 40, אני חייבת להזדרז!' למרות שבעצם, הייתי בסדר. זה קרה עם הבחור איתו דיברתי לאורך תקופה. הייתי במקהלה, והוא היה מבוגר ממני בכמה שנים, וגם כן היה במקהלה. סיפור אהבה חנוני למדי." ובכן, זה מה שקורה כשמנסים "לזרז" את העניינים...

 

A post shared by Chloe Bridges (@chloebridges) on

טיילור לאונטר

"אני חושב שהייתי אז בחטיבה... זה קרה עם ילדה אקראית שלמדה איתי. זה לא שבאתי אליה, ואמרתי לה 'את ילדה אקראית ואני אנשק אותך עכשיו,' אבל היא פשוט הייתה ילדה שלמדה איתי בחטיבה, והיה בינינו קטע קטן." מקווים שלבחורה ההיא זה היה משמעותי יותר...

 

A post shared by Taylor Lautner (@taylorlautner) on

כריס ווד

"זה קרה בחצר המשחקים של בית הספר היסודי. (הילדה) הייתה בחבורה שנקראת 'הבנות המנשקות', והיא הייתה זו שנישקה אותי. החבורה הזו הייתה 'לוכדת' בנים, מצמידה אותם לקיר ומנשקת אותם - ואני הייתי הקורבן בכיתה ב'. זהו זיכרון מיוחד ביותר." אנחנו נוטים להסכים!

 

A post shared by Chris Wood (@christophrwood) on

זאין מאליק

"הייתי בן 13. הייתי ילד מאוד נמוך, והבחורה שנישקתי הייתה מאוד גבוהה. בסופו של דבר, נאלצתי לעמוד על לבנה על מנת להגיע לפנים שלה." כמה מביך!

 

A post shared by Zayn Malik (@zayn) on

תגובות