מחכימים יחדיו: טיפים לדייט-למידה עם הקראש. צילום: Fotolia

מחכימים יחדיו: טיפים לדייט-למידה עם הקראש

זהו שיאה של שנת הלימודים, והמבחנים פשוט לא נגמרים, ככה שאין לכם זמן לחיי חברה ובטח שלא לאהבה... האמנם? נצלו את הזמן הזה על מנת להזמין את הקראש שלכם ל"דייט-למידה" מהנה ומשמעותי!

שני מוחות טובים מאחד, בטח כשמדובר בשני מוחות אוהבים. אבל האם באמת תצליחו ללמוד ולהתרכז ב"דייט-למידה" עם הקראש שלכם? הטיפים הבאים ודאי יעזרו לכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

קחו יוזמה 

כולנו מחכים לכך שדווקא הקראש יעשה או תעשה את הצעד הראשון; אבל בואו נהיה כנים, ההמתנה הזו יכולה לקחת שנים. לכן, כדאיע שתקחו יוזמה ותזמינו אותם ללמוד יחד איתכם. זו הזדמנות מעולה להרשים אותם, אז נצלו אותה היטב.

© צילום: Shutterstock

היו אתם 

אל תעמידו פנים שאתם מישהו שאתם לא, ואל תנסו להשתנות בשבילם. בעת הלמידה, אם אתם יודעים את התשובה או צריכים עזרה - פשוט תגידו! אל תתביישו, אנחנו בטוחים שהם ישמחו לעזור ולהיעזר. תישארו כמו שאתם - זה הכי טוב.

למדו!

ליזום "דייט-למידה" ולא באמת ללמוד זה ללא ספק כיף, אבל סמכו עלינו - אתם תתחרטו על כך כשתקבלו את דף הבחינה ולא תדעו כלום. אפשר לצחוק, לדבר ולעשות הפסקות מדי פעם; אבל אל תשכחו גם לשלב למידה. הרי למען זה התכנסנו, לא?

הפסקה 

אם כבר עסקנו בעניין ההפסקות, אחרי שלמדתם ועברתם על החומר, פנקו את עצמכם באיזו הפסקה קטנה. אפשר להכין משהו לאכול או אפילו להזמין אוכל, ובזמן הזה לפטפט, לצחוק ובאמת להכיר אחד את השני. בתיאבון!

© צילום: Shutterstock

השלב הבא 

אם הכל הולך חלק, אתם נהנים והדייט מוצלח - הזמינו אותם להיפגש שוב (רק הפעם בלי הספרים, כן?). אפשר לצאת למסעדה, לסרט או כל דבר אחר שעולה לכם לראש. השתדלו לנצל את ההזדמנות הזו, והכי חשוב - אל תשכחו להנות. בהצלחה!

תגובות