מה אנחנו: מדוע חשוב שתקיימו את שיחת "יחסינו לאן"?. צילום: Shutterstock

מה אנחנו: מדוע חשוב שתקיימו את שיחת "יחסינו לאן"?

למצוא מישהו לצאת איתו זה קשה, אבל להגדיר את מערכת היחסים בין שני בני זוג זה קשה אפילו יותר. למה? פשוט כי זה הפך לדבר נדיר בעולם הדייטינג של היום; אבל הגדרות זה כן משנה

"שיחת יחסינו לאן", או בשמה השני: שיחת ה"מה אנחנו?" היא דבר מאוד מביך, אמנם, אבל גם דבר מאוד חשוב במערכת יחסים. לכל אלו שאומרים ש"הגדרות זה לא משנה" - הגדרות זה מאוד משנה, ומשפיע על כל הקשר. במידה והחלטתם להתחיל לצאת אחד עם השני, ואך ורק אחד עם השני, אבל מתקשים לענות על השאלה "זה בן הזוג/זו בת הזוג שלך?" - סימן שאתם חייבים לשבת ולדבר על הגדרת הקשר ביניכם. למה? התשובות לפניכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הגדרות זה כן משנה

עד שקורית השיחה, חלק מהאנשים רואים לגיטימציה להיות "פוליגמים" - האם אי פעם הבהרתם את העובדה ששניכם לא יוצאים עם אף אחד אחר, אלא אך ורק אחד עם השני...? במידה ובחרתם להימנע מהגדרת הקשר ביניכם, אתם עלולים לחוות בגידה או נטישה ממישהו שלא ראה את הקשר ביניכם, בצורה בה אתם ראיתם אותו.

אם אתם רוצים מערכת יחסים - אתם גם תרצו להגדיר אותה

אולי אתם והבחור או הבחורה איתם אתם יוצאים לא מעוניינים בקשר עם אף אחד אחר, אלא אך ורק בקשר אחד עם השני - אבל זה לאו דווקא אומר ששניכם מעוניינים בכך שמה שיש ביניכם יהפוך רציני. במידה ושניכם מודעים לעובדה שהקשר ביניכם לא ישאר לטווח ארוך, אולי לא תמהרו להדביק עליה תווית. אם הבחור או הבחורה איתם אתם יוצאים נמנעים מהגדרת הקשר בינכם, משמע הם לא מעוניינים בזוגיות - דבר שמאוד חשוב לברר וליישב.

האם אתם בכלל רוצים בזוגיות? © צילום: Shutterstock

אם הם לא בני הזוג שלכם - אז מה הם?

האם אתם מחשיבים את עצמכם לרווקים? האם אתם מחשיבים אותם כסתם ידידים, ואולי קצת מעבר? תודו שזה מעט מטופש ומביך לקרוא למישהו בן או בת הזוג שלכם, לפני שיישבתם איתם את העניין; לכן אולי תרגישו מעט מוזר לנסות ולהסביר להורים את מי אתם מביאים לארוחה המשפחתית בסוף השבוע הבא, או לנסות ולהסביר לחבר/ה מהכיתה עם מי יצאתם לארוחת ערב אתמול.

אם הם נמנעים מהשיחה, זהו חוסר כבוד כלפיכם

במידה ואתם נמנעים מליזום את השיחה, כי אתם מחכים שהם יעשו זאת קודם - אתם לא דורשים ולו מעט כבוד כלפי עצמכם. אם אתם משקיעים זמן ורצון במערכת יחסים, מן הראוי שגם תוכלו להגדיר אותה. בנוסף לכך, יכול גם להיות שהם מצפים שתיזמו את השיחה; וכך אתם עלולים לבלות חודשים רבים תחת תגית של "יוצאים" או "מעבירים יחד את הזמן", כשבעצם אתם אמורים להיות הרבה יותר.

אתם לא יודעים כיצד הם מכנים אתכם בעת דיבור עליכם עם אחרים

נסו לדמיין לשבריר שנייה שאתם טועים, והם אינם מרגישים כלפיכם את מה שאתם מרגישים כלפיהם. הם אפילו לא רואים בכם כאופציה לזוגיות קבועה, אלא רק כידידים טובים - וזו בדיוק הצורה בה הם מכנים אתכם, כשהם מדברים עליכם עם אנשים אחרים. אינכם רוצים לדעת את העובדה הזו בזמן, לפני שיהיה מאוחר מדי?

איך הם מכנים אתכם?
איך הם מכנים אתכם? © צילום: Shutterstock

לוותר על הרווקות לא אמור להיות דבר כל כך מפחיד

חוששים מויתור על חיי הרווקות? מפרידה? משברון לב? איך אומר השיר - גם זה יעבור! לא משנה מה, אתם תשרדו את זה, אתם עוד צעירים - החיים שלכם לא ייגמרו אם תתחייבו לבן או לבת זוג לתקופה. אפשר להנות ולהרגיש משוחררים בזוגיות, בדיוק כמו שנהנים ומרגישים משוחררים ברווקות. החיים שלכם נמצאים תחת שליטתכם, והם ישתנו כפי שתרצו שהם ישתנו. אל תפחדו לצאת מאיזור הנוחות שלכם!

זוהי הזדמנות בשבילכם לרדוף אחר מה שאתם רוצים באמת

אם אתם מרגישים שמה שבאמת ישמח אתכם זה מישהו מדהים או מישהי מדהימה בחיים שלכם, שיתנו לכם ביטחון ויגרמו לכם לוותר על "ימי הרווקות" באופן חד משמעי - אז אתם מוכרחים לזקוף את עמוד השדרה, ולקיים את השיחה. זה יעשה את החיים קלים יותר לכולם. עם כמה "ילדותי" שזה נראה - זה ילדותי אפילו יותר להימנע מלדבר על מה שאתם חושבים באמת. בין עם השיחה מתוכננת, ובין עם ספונטנית, לפחות תדעו בדיוק היכן אתם עומדים, ומה בדיוק קורה עם מערכת היחסים הזו. אחרי הכל, זו לא כל המטרה בדייטינג? 

תגובות