נשיקה ראשונה מול מצלמה: מפחיד או חוויה טובה?. צילום מסך מיוטיוב

נשיקה ראשונה מול מצלמה: מפחיד או חוויה טובה?

תארו לכם שהייתם נדרשים או בוחרים לנהל מערכת יחסים עם מישהו, ושהנשיקה הראשונה שלכם תהיה מול מצלמה. מפחיד ומלחיץ, לא? יש שיגידו אחרת - הנערים הבאים, בשיתוף פעולה עם מגזין "סבנטין", בחרו לצלם את הנשיקה הראשונה שלהם

נשיקה ראשונה היא עסק שרבים מאיתנו פוחדים או נלחצים ממנו. יש שיגידו שהעניין מוצדק, ויש שיגידו שכל העניין הוא שטות אחת גמורה, ושבדיעבד - אין ממה להילחץ. הנערים הבאים (בני 12-17) בחרו להתמודד עם הלחץ ואף לעלות אותו בשלב: להתנשק בפעם הראשונה, ואף לצלם את החוויה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הנערים אף אומרים בתחילת הסרטון כי מעולם לא התנשקו לפני כן, חוץ מנערה אחת. כדי להתכונן לחוויה הם אפילו חיפשו בגוגל "כיצד לנשק או להתנשק". אם עוד לא התנשקתם ואתם חושבים שאתם לגמרי לבד - הנה ההוכחה שממש לא. אותם הנערים חושבים שעבורם, מאחר וזו נשיקה ראשונה לחלוטין ולא רק נשיקה ראשונה עם בן/בת הזוג הנוכחיים, החוויה תהיה יותר מלחיצה ממה שהיא אמורה להיות. רוצים לגלות אם הם צדקו? צפו בסרטון:

 

"החברים שלי אמרו לי לסגור את העיניים ופשוט להיות בתוך הרגע", מספרת אחת הנערות בסרטון. החברים עודדו את הנערים לחוות כבר את הנשיקה הראשונה (מה שמעט מראה על כמה נערים חווים בעניין לחץ חברתי) אך הכינו אותם לעובדה שזה עלול להיות מעט מביך ומשונה.

אנחנו בפרוגי מעודדים התגברות על פחדים, ואפילו לחוות חוויות כאלה בדרך הכי מיוחדת שניתן. אולם, אם אתם מרגישים שאתם עדיין לא מוכנים או רוצים להתנשק עם בני הזוג שלכם - אל תעשו זאת! אין באמת סיבה להרגיש כל כך הרבה לחץ, או לחילופין לתת לעצמכם להיות מושפעים מלחץ חברתי. קחו את הזמן, ועשו זאת רק מתי שתרגישו מוכנים ושהאדם שאיתו אתם מתנשקים לראשונה הוא האדם הנכון.

תגובות