טור אישי: "רווקה - אבל אוהבת וחוגגת את הולנטיין". צילום: Fotolia

טור אישי: "רווקה - אבל אוהבת וחוגגת את הולנטיין"

"עדיין לא זכיתי לערב רומנטי עם בחיר ליבי, ובכל שנה אני מוגדרת תחת הסטטוס "רווקה" בולנטיין. אבל אם לומר את האמת – הדבר מעולם לא הפריע לי להנות מהיום הרומנטי בשנה" • טור אישי

אני בטוחה שאני לא הנערה היחידה בישראל  שנמצאת (שוב) בסטטוס "רווקה" ביום האהבה. נו טוב, מה עוד אוכל לעשות היום? מוטב שאפתח שקית במבה לבבות, אתכסה בשמיכה עד מעל הראש ואבכה ברחמים על עצמי על כך שאני רווקה מסכנה, שאף פעם לא יהיה לי חבר ושאני בודדה עלובה ללא מערכת יחסים ביום הרומנטי ביותר בשנה; בעודי גולשת באינסטגרם ועושה "לייקים" לתמונות של זוגות מאוהבים במסעדה רומנטית. נשמע כמו רעיון מקסים, אבל לא מתקבל על הדעת.

ימי האהבה שלי מעולם לא נראו כך. למרות שעדיין לא זכיתי לערב רומנטי עם בחיר ליבי. בכל שנה אני מוגדרת תחת הסטטוס "רווקה", אבל אם לומר את האמת – הדבר מעולם לא הפריע לי להנות מהולנטיין.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אני בחורה שאוהבת אהבה. למרות שמעולם לא הייתי בזוגיות, אני אוהבת רומנטיקה וכל מה שקשור בה. להתבונן בזוגות מאוהבים (בסדרות, בסרטים או במציאות), אני אוהבת לקרוא ואף לכתוב סיפורי אהבה שונים, נהנת במיוחד מתחושת ההתאהבות הנפלאה ונרגשת מהעובדה שיום אחד אזכה לחוות זוגיות אוהבת וחזקה עם מישהו משמעותי ואוהב במיוחד. אני חושבת שאהבה היא מה שהופכת את העולם שלנו לאנושי ומקבל, ואיזה כיף שיש יום מיוחד בשנה שמוקדש לתחושה הנפלאה הזו.

"אני אוהבת אהבה" © צילום: Fotolia

מי קבע שרק זוגות אוהבים ומאוהבים יכולים להנות מיום האהבה? מי אמר שכל הרווקים בעולם צריכים להתמרמר ולבכות על מר גורלם ביום הזה? מי הגדיר את האופן בו מותר לחגוג את היום? ועל כן, אני גאה לומר – אני רווקה שאוהבת את יום האהבה.

נכון, אולי עדיין אין לי חבר לבלות איתו את "היום הכי רומנטי בשנה"; אבל יש סביבי המון אנשים מיוחדים ומשמעותיים להם אני רוצה להקדיש את היום. הרי זהו לא "יום הזוגיות", אלא "יום האהבה"! ומה רבים בחיי כל האנשים שאני כל כך אוהבת, למרות שאין בחיי "חצי שני": החברות הכי טובות, המשפחה, המדריכים שליוו ומלווים אותי בחיים – עליהם אני חושבת ביום האהבה.

כמעט ושכחתי מהאדם הכי חשוב שאני אוהבת – הלא הוא אני עצמי. לא, זו אינה התרברבות וגם לא נרקיסיזם. אני באמת ובתמים אוהבת את עצמי, עבדתי קשה על כך ואני לא אתן לאף אחד לקחת את זה ממני. אני ממש לא צריכה גבר או זוגיות על מנת לאהוב;. ברגע שמפנימים זאת, ימי אהבה בעת רווקות לא נראים עוד כל כך נוראיים ומפחידים. אם את אוהבת את עצמך – לעולם לא תהיי עוד לבד ביום האהבה. תוכלי לסמוך על כך שתמיד יהיה לך מישהו לבלות איתו את היום הזה, והמישהו הזה הוא המישהו הכי חשוב שיכול להיות לך בחיים. אז נכון, מדובר בתהליך קשה, ארוך ומייגע – אבל לגמרי שווה את זה.

"אם את אוהבת את עצמך - לעולם לא תהיי לבד ביום האהבה" © צילום: Shutterstock

אז איך אני חוגגת את הולנטיין, וחגגתיו בשנים קודמות? פשוט מאוד - מקיפה את עצמי באנשים שאני אוהבת. אני נפגשת עם החברות הטובות שלי; אנחנו יוצאות יחד למקום בו נוכל להשתחרר ולצחוק, לאחר מכן אני מוצאת זמן כדי לראות את המשפחה שלי, לדבר איתם או סתם לצפות יחד בטלוויזיה; ובסופו של יום, אני מפנה זמן לעצמי ומבלה עם עצמי בחדר שלי, מול סדרה, סרט או ספר טוב. אני משתחררת ומפיגה לחצים, וכמובן - טופחת לעצמי על השכם, על כך שאני הפרטנרית הכי טובה שיכולה להיות לי ביום האהבה. עוד יבוא יום ואבלה את יום האהבה עם בן זוג אוהב - אבל עד אז, התכנית הזאת עובדת מצויין עבורי. שיהיה ולנטיין שמח לכל האוהבות והאוהבים!

תגובות