נכון לי? כך תבחרו טוב יותר את בני הזוג שלכם. צילום: Shutterstock

נכון לי? כך תבחרו טוב יותר את בני הזוג שלכם

לפני שאתם רצים אל עבר מערכת היחסים הבאה: כך תדעו אם היא נכונה לכם. כל הטיפים לבחירת בני הזוג הנכונים

אומרים שהאהבה היא עיוורת, אבל יחד עם זאת - היא גם מעוורת. הינה כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם לעבור את חוויית הזוגיות בצורה הכי מדהימה שאפשר, וכדי שתוכלו למצוא את בן או בת הזוג הנכונים לכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

קודם כל - בטוחים?

חכו, האם אתם בכלל בטוחים שאתם רוצים חבר או חברה? קחו כמה זמן שאתם צריכים כדי לשקול את הנושא. עשו לעצמכם רשימת בעד ונגד, וכללו בתוכה את הסיבות שבגללן אתם רוצים זוגיות - האם זה בגלל שלכולם יש, אז אתם רוצים גם; או שמא אתם באמת מחפשים מישהו לאהוב ולהיפתח בפניו? אם אתם סגורים על העניין - אתם רשאיים להתקדם לטיפ הבא.

הבינו מה אתם צריכים

חלק לא פחות חשוב במערכת יחסים הוא להבין מי אתם, מה מניע אתכם ומה גורם לכם אושר. ללא הבנה עמוקה של האופי שלכם, יהיה לכם מאוד קשה לבחור בני זוג ולהיכנס לזוגיות.

גבולות!

חלק מאוד חשוב, אל תעזו לדלג עליו! הציבו לעצמכם גבולות - מה אתם מוכנים לעשות בשביל בני הזוג, ומה לעולם לא; איזה צעד בקשר מוגדר כחציית גבול, מה המעשה האסור שמבחינתכם יוביל לפרידה, וכמה אתם מסוגלים לתת מעצמכם בקשר הזה. לאחר שתדעו את התשובות לכל השאלות החשובות הללו, תוכלו להתאים ולבדוק מי מתאים לכם ומי לא.

מתאים לי או לא?
מתאים לי או לא? © צילום: Shutterstock

רע לכם? התרחקו!

לא תמיד אנחנו יודעים מה טוב לנו. לפעמים אנחנו נשארים קרובים לאנשים שרק עושים לנו רע, אפילו מבלי לשים לב - רק כי אנחנו חושבים שאנחנו את אוהבים את מה שקרבתם עושה לנו, או כי זה מוציא אותנו "מגניבים". זוהי עצה שתקפה לא רק לבחירת בן בת או בת זוג, אלא גם לבחירת חברים באופן כללי. הקפידו להימצא בסביבת אנשים שאתם מרגישים שבאמת עושים לכם טוב, ולא עם אנשים שבאיזשהו אופן "נכפה" עליכם להיות בסביבתם; הרי אף אחד לא רוצה להיות בסביבת אנשים שפוגעים בו.

"אל תסתכל בקנקן, אלא במה שיש בו"

כולם יכולים להגיד שמראה חיצוני אכן חשוב להם, ובצדק; אבל חשוב לזכור כי חיצוניות היא אינה הפרמטר היחידי בבחירת בן או בת זוג. עד כמה שזו קלישאה - לא שופטים ספר על פי הכריכה שלו, וזה תקף לשני הכיוונים. אם אתם מעוניינים לצאת עם מישהו או מישהי רק מהסיבה שהם נראים טוב - אל תמהרו לעשות זאת. בחנו את האופי שלהם ואת מה שהם מסוגלים לתת לכם ולזוגיות שלכם, ורק אז תחליטו.

חברים לעת צרה

אין מישהו שמכיר אותנו יותר מהחברים שלנו - ולמען האמת, חלקם מכירים אותנו יותר משאנחנו מכירים את עצמנו. יש משפט שאומר "אמור לי מי חברייך ואגיד לך מי אתה" כלומר, אופי החברים מעיד על אופייך - אנשים מתחברים לאנשים שדומים להם. לכן אנו מציעים לכם לבקש עזרה מהחברים שלכם, ולשאול אותם מה דעתם על אותו אדם בו אתם מעוניינים (או שמעוניין בכם) קחו לתשומת ליבכם את העצות שלהם, והחליטו אם כן או לא ליישם אותן, ואילו חלקים מהן.

© צילום: Shutterstock

קחו צעד!

אחרי שהבהרנו מה עליכם לעשות עד כה, אנחנו מעבירים לכם את המושכות. קחו צעד, תעניינו, דמיינו, הכירו אנשים חדשים, היפתחו, עשו דברים מיוחדים - וראו לאן הדברים מובילים אתכם. בהצלחה!

תגובות