לא קל: הדברים שאנחנו מוכנות לעשות למען האהבה. צילום: Fotolia

לא קל: הדברים שאנחנו מוכנות לעשות למען האהבה

בנים, שימו לב: הבנות משתפות אתכם בכל מה שבנות הזוג מוכנות לעשות אך ורק בשבילכם. אז החזיקו חזק, והתחילו להעריך!

אהבה, אהבה… היא הכוח שמניע את העולם, ומטריף את האוהבים - ובעיקר את האוהבות. אין ספק, גברים יקרים, אתם בהחלט מתוקים ומקסימים; אבל כל כך דורשים! הינה רשימה של כל הדברים שאנחנו מוכנות לעשות למענכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

לא משתפות אחרות בעולם הזוגי שלנו (או לפחות משתדלות)

גברים יקרים, לאור היכרותכם המועטה עם הצד המוצלח (הנשי), כדאי שנסביר: כל הודעה שאתם מקבלים מאיתנו ארבע חברות עזרו לנסח, שלוש הודעות נוסחו בסך הכל, שתי הודעות נמחקו, ואחת נשלחה אליכם, בסופו של תהליך ארוך. אם אנחנו עונות באופן מיידי, כנראה שלא באמת אכפת לנו (ואז תתחילו להיות עצובים), או שאכפת לנו, אבל אנחנו לא נתונות תחת לחץ; מהסיבה הפשוטה שאנחנו רגועות לידכם, ואין לנו צורך בפאניקה ובעזרת חברה טלפונית.

© צילום: Fotolia

מעמידות אתכם לפני הרצונות שלנו

אומרים שהאהבה היא דבר מאוד אנוכי, כי בסופו של דבר היא עונה על צרכים מאוד אישיים. אבל, וזה אבל גדול - לעיתים, ניצבת בפנינו האפשרות לבחור ברצון שלנו על פני טובתכם. הדוגמא הקלאסית היא הדילמה בין לדבר איתכם עוד קצת בשעות הערב המאוחרות, לבין לעודד אתכם ללכת לישון (כי חמש שעות שינה זה לא בריא, בלשון המעטה). בתשעים ותשעה אחוזים מן המקרים נעדיף שתלכו לישון. באחוז הבודד שנשאר, לא נוותר על עוד כמה דקות של ספיגת אהבה מכם...

עושות כאילו אנחנו מתעניינות במשחקי ספורט

אל תבינו אותנו לא נכון - אנחנו באמת שמחות שיש לכם תשוקה כל כך עזה לגבי הדבר; אבל די! למי אכפת ש-איך-שלא-קוראים-לו עשה פאול לבחור השני, ושהשופט בכלל מכור?! אבל מרוב אהבה, אנחנו נלבש את חולצת האוהדים שלכם, ונריע בעת גולים.

© צילום: Fotolia

מוותרות על המסיכות והפחדים

רגע של רצינות: זה באמת מפחיד להיחשף מולכם. אנחנו מוכנות להוריד את כל המסכות והחומות שלנו למענכם, וזה בערך הדבר הכי רומנטי שיכולנו לעשות עבורכם. לשמור את העוקצנות שלנו הרחק מהשיחות בינינו, זה דבר שהוא אינו מה בכך, אלא מאמץ קשה - שבסופו של דבר משתלם עבור הקשר.

תגובות