מה לעשות: כשמי שאתם רוצים לא רוצה להיות בזוגיות. צילום: Shutterstock

מה לעשות: כשמי שאתם רוצים לא רוצה להיות בזוגיות

אתם בטוחים שליבכם כבר בחר את האחד המושלם או האחת המושלמת עבורכם - ואז אתם מגלים שהוא או היא בכלל לא מעוניינים להיכנס לזוגיות. מה עושים?! כל הטיפים בכתבה הבאה

אתם חושבים שמצאתם את האחד או האחת, את אלה שגורמים ללסת שלכם לכאוב מרוב חיוכים וצחוק, אלה שגורמים לכם להיות מאושרים גם בלי לעשות הרבה; אבל אז, הם מספרים לכם שהם לא רוצים להיכנס לזוגיות, כי הם פגועים או סתם צריכים זמן לעצמם. מה לעשות? הכתבה הבאה תעזור לכם להתמודד עם הסיטואציה הזו.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אל תלחצו עליהם

הדבר הראשון שאסור לכם לעשות הוא ללחוץ עליהם להיכנס עמכם לזוגיות: הדבר רק יגרום להם להתרחק מכם ולהפסיק לרצות להיות בחברתכם. אם הם ירגישו שאתם כופים עליהם דרך הזוגיות את האהבה שלכם, הם פשוט יסתובבו לאחור ולא יחזרו. אל תלחצו עליהם, תנו להם את הזמן שלהם ואל תכריחו אותם לעשות משהו שהם לא רוצים לעשות.

כבדו אותם

נכון, אתם אולי לא מסכימים איתם - אבל עם כמה שאתם אוהבים ורוצים אותם, עליכם לכבד אותם לא משנה מה. ברגע שתרחשו כלפיהם כבוד יהיה לכם הרבה יותר קל לקבל אותם ואת הדעה שלהם לגבי זוגיות ואף להשלים עם העובדה שמערכת יחסים לא תקרה בניכם.

קראש בית
© צילום: Shutterstock

 

נסו להבין אותם

נסו להבין מה מונע מהם להיכנס לזוגיות: האם זו מערכת יחסים מהעבר שפגעה בהם עד כדי כך שהם לא רוצים לנסות שוב? האם זה העיקרון של להיות במערכת יחסים, או שהם פשוט צריכים זמן לעצמם? לא משנה מה הסיבה, נסו להבין אותם, להיכנס לנעליים שלהם ולחשוב מה אתם הייתם חשים ומה הלב שלכם היה אומר לכם לעשות. גם אם מבחינתכם הסיבה מטופשת לחלוטין, נסו למצוא משהו חיובי אחד לפחות. אתם תרגישו אחר כך הרבה יותר טוב.

חשפו אותם לעניין הזוגיות בהדרגה

כפי שאמרנו, אם תכפו עליהם זוגיות - הם יברחו. אז מה לעשות אם בכל זאת אתם נורא משתוקקים להיכנס איתם למערכת יחסים? חשפו אותם למציאות של זוגיות בהדרגה: תנו להם להרגיש נאהבים, הסבירו להם שאתם לא מתכוונים לפגוע בהם ושאתם רק באמת אוהבים אותם ובאמת רוצים להיכנס איתם לזוגיות. החשיפה בהדרגה תפחית את הלחץ או הפחד שלהם מזוגיות. בנוסף, כשתבינו מה מונע מהם לרצות בזוגיות תקבלו את התמונה המלאה של הסיטואציה. כך יהיה לכם יותר קל להבין מה נכון לעשות בנידון.

חבקו אותם

אהבו אותם גם בלי להיכנס איתם לזוגיות. חושו כלפיהם חיבה, חבקו אותם ותנו להם להרגיש נאהבים, גם אם זה לא קורה בתוך מערכת יחסים. ברגע שהם ירגישו נאהבים, הטייטל של "מערכת יחסים" יכול פחות לשנות להם ואולי הם יסכימו להיכנס איתכם לקשר רומנטי, רק בגלל האהבה שלכם.

© צילום: Fotolia

השלימו עם זה

אם שום דבר לא עזר וניסיתם "לשכנע" אותם הרבה פעמים ולא הצלחתם, לצערנו עליכם לקבל את המציאות כפי שהיא ולהשלים איתה. לא לכולם מתאימה מערכת יחסים. אבל זה לא באמת משנה - כי אם אתם אוהבים מישהו אתם תרצו שיהיה לו טוב, לא משנה מה זה כולל.

 
תגובות