גם כשהדרכים מתפצלות: כך תשמרו על הקשר הרומנטי. צילום: Shutterstock

גם כשהדרכים מתפצלות: כך תשמרו על הקשר הרומנטי

היום (ד') מסיימים תלמידי חטיבת הביניים והתיכונים את שנת הלימודים וחלקם מתפצלים והולכים למסגרות שונות - צבא, מעבר בית ספר ואפילו היציאה לחופש הגדול עלולה לנתק קשרים. אז איך בכל זאת שומרים על הזוגיות, גם כשהכל משתנה?

אם אתם מסיימים היום את שנת הלימודים שלכם, אתם ודאי עומדים בפתח של שינוי מסגרת: סיום בית ספר, צבא, מעבר כיתה או תיכון או אולי אפילו העתקת המגורים לעיר אחרת. מזל שפרוגי יחסים כאן בשביל לתת לכם את כל הטיפים שיעזרו לכם לשמור על מערכת היחסים גם בזמן שינויים!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

התחילו להיות ריאליים

לא נשקר לכם - מערכת יחסים שמגיעה מ"עולם אחר" ונשארת גם לאחר השינוי הגדול, היא כזו שתדרוש מכם השקעה. הספונטניות פחות מתאימה במקרים כאלה, כיוון שלרוב לוחות הזמנים של בני הזוג לא מתואמים. נסו לברר כזוג אוהב שמעוניין להישאר יחד מה הציפיות שלכם אחד מהשניה, ולהפך - כמה פעמים בשבוע אפשר להיפגש או לשוחח? תשובות ברורות לגבי מה עתיד להיות ירגיעו אתכם מהלחץ שמגיע לאור השינויים הגדולים.

למדו לוותר עבור הצד השני

עכשיו כשאתם על אותו גל, יש להכיר בחשיבות הויתור וההתפשרות כאמצעי לשמירה על הקשר ביניכם יציב ואוהב. לוחות הזמנים שלכם שונים מעתה ולכן צריך להתגמש כדי לאחד ביניהם. אל תזלזלו בעובדה הזו והשתמשו ביכולת הזו בתבונה.

© צילום: Shutterstock

השקיעו מחשבה

לרוב, שינויים גדולים מפחיתים את הזמן הזוגי שמתאפשר לבלות יחד. על מנת לפצות על הזמן הפיזי שלכם יחד, נסו להראות יותר רומנטיקה בדרכים אחרות: כתבו הודעות אוהבות, שלחו תמונות מרגעים מתוקים ואפילו תארגנו הפתעות קטנות ומתוקות לאורך יומם של בני הזוג. כל דבר שאפשר לעשות מרחוק וישפר את ההרגשה של אהובכם הוא מבורך ויעזור לקשר!

בקשו עזרה בעת הצורך

מקרים נואשים דורשים מעשים נואשים - כך אמרו חכמים וגדולים מאיתנו: אמצו את אמרה זו והבינו שזה בסדר לבקש עזרה מהקרובים והאהובים עליכם, גם אם הדבר מרגיש לכם מוגזם או נואש. זה בסדר לבקש טרמפ מאחד ההורים אם זה אומר שהצלחתם לגנוב 15 דקות מתוקות נוספות עם בני הזוג ומקובל לבקש מהחברים להמתין כמה רגעים תמימים אם זה אומר שהספקתם לדבר בטלפון עם בני הזוג אחרי הרבה זמן שלא - הכל לגמרי מובן! אתם עוברים תקופה קשה והקרובים אליכם אמורים להבין ולכבד זאת. מאידך, שימו לב שאינכם משתמשים בכבוד ובהבנה שלהם והופכים את הדבר להרגל, גם לקרובים מגיע כבוד מצידכם.

 

השאירו את הטינה מחוץ לקשר

לעיתים, צד אחד בזוגיות עסוק ולחוץ יותר מהצד השני - מה שמוביל לכעסים ואכזבה מצד בני הזוג ש"פחות" עסוקים. נסו להיות מבינים ומתחשבים עבור אהובכם, כי הם באמת משתדלים במידת היכולת שלהם בתקופה הנוכחית הזו. אפשרו להם להתפנות למטלות שלהם ולהסתגלות לשינוי. שחררו אותם ובדיוק כמו במשפט הנפוץ: אם הם יחזרו - הם לגמרי שלכם.

© צילום: Fotolia

נסו לשלב בין העולמות

כעת, לאחר מעבר המסגרת, אתם כבר לא חווים את אותם הדברים כפי שהיה בעבר. בשל כך, עולה הצורך בלחבר בין העולמות שלכם: אפשר לעשות זאת באמצעות שיחות יום יומיות, מפגש בין החברים החדשים שרכשתם בין בני הזוג או כל מעשה של שיתוף בעולם החדש והשונה יתקבל בברכה!

הכי חשוב - מכל שינוי אנחנו צומחים ולומדים, כיחידים וכבני זוג. חבקו ואמצו את ההזדמנות הזו לבניית קשר בריא, מכיל ואוהב, כזה שעומד באתגרים קשים ומנצח אותם בזכות אהבה והתמדה!

תגובות