לבן, אדום ושחור: דגל לכל מצב עם הקראש. צילום: Fotolia

לבן, אדום ושחור: דגל לכל מצב עם הקראש

כמו בים, גם ממצבים מסויימים עם הקראש יש להיזהר, לפעול נכונה או להימנע לחלוטין - מצאנו דרך יצירתית שתעזור לכם לקבוע

הקיץ כבר התנחל אצלינו מזמן - ומה מאפיין יותר את הקיץ הישראלי אם לא הים? בכתבה הבאה, פירטנו על מספר סיטואציות אפשריות עם הקראש שלכם, בהן נעזור לכם להחליט מה לעשות.

איך זה עובד? פשוט, על ידי בחירה של אחד הדגלים, ממש כמו בים: דגל לבן אומר "לכו על זה!", בדגל אדום הכוונה היא "לגשש מעט בשטח לפני שהולכים על זה” ודגל שחור מסמל "בשום פנים ואופן לא!". בהצלחה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הקראש מציע/ה שתצאו לסרט

אנחנו מאושרים להניף לכם את הדגל הלבן. אם הקראש יוזם/יוזמת איתכם דייט (ועוד לסרט!), זה אומר שהם בעניין והם רוצים לבלות איתכם ולהיות בקרבתכם! אתם מוזמנים ללכת על זה, ליהנות ולבלות. עכשיו כשנגמרו הלימודים והקיץ פה, יש לכם את כל הזמן שבעולם. איזה כיף!

הקראש שולח/ת הודעה

דגל אדום. הודעה יכולה להיות, מצד אחד, רמז לכך שהם רוצים לדבר איתכם; ומצד שני סתם הודעה שבה הם מבקשים מכם משהו, או אפילו יותר גרוע - הודעת שרשרתשידור. לכן, נסו לנתח את ההודעה ולראות לאן היא מנסה להוביל. אם אתם חושבים שהם רוצים לדבר איתכם וכיף להם לשוחח עמכם, אתם לגמרי יכולים ללכת על זה. אם לא, תוותרו...

הקראש מספרת על הקראש שלו/שלה

דגל שחור לחלוטין. כל עוד הקראש שלהם הוא לא אתם - אל תביכו את עצמכם ופשוט תמשיכו הלאה. אם הם מספרים לכם על הקראש שלהם הם כנראה מרגישים בנוח אתכם ולא חושבים עליכם יותר מכסתם ידידים. אם הם לא יכולים לחשוב עליכם בתור בני זוג, אל תתוודו ברגשות שלכם, זו הדרך הטובה ביותר לשניכם...

© צילום: Fotolia
 

הקראש מפתיע/ה ומביאים לכם ורד

קולולו, אנחנו מריחים התחלה של משהו באוויר? אוקיי, אולי ורד זה מוגזם - אבל גם מתנה קטנה יכולה להעיד על משהו! אם הם דואגים לכם, מפנקים אתכם, עושים לכם מחוות – אפילו הקטנות שבניהן, ייתכן כי הם רוצים בקרבתכם. בסיטואציה הזו, אתם מקבלים מאיתנו דגל לבן לעשות מה שנכון לדעתכם, אם אתם שואלים אותנו - אל תחשבו פעמיים, פשוט לכו על זה!

הקראש זוכר/ת כל תאריך חשוב לכם

במקרה הטוב הם מאוהבים בכם בטירוף, עד כדי כך שהם זוכרים את התאריך בו הורדם את הגשר או את היום הולדת שלכם. במקרה הגרוע, הם סטוקרים עם זיכרון מעולה של תאריכים. לכן המקרה הזה יוכרע על ידי הדגל האדום - נסו להבין מה פשר הזיכרון המדהים הזה, אהבה או צירוף מקרים מטריד? ברגע שתבררו, הדברים יתבהרו לכם מעט ותדעו מה לעשות.

הקראש יוצאת עם אחד החברים הכי טובים שלכם

דגל שחור! ברגע שהקראש מתחילה לצאת עם אחד החברים שלכם, בטח אם הם החברים הכי טובים שלכם - עליכם לתפוס מרחק. אל תעשו זאת לעצמכם, לקראש ולאותו החבר או החברה. נכון, זה קשה וזה לשמור הרבה בבטן; אבל זה עדיף מאשר לפוצץ את הקשר שלכם עם הקראש ואת החברות שלכם עם אותו החבר או החברה. פשוט שמרו מרחק.

© צילום: Shutterstock

הקראש מתוודה באהבה כלפיכם

לגמרי דגל לבן! אם הקראש מתוודה באהבתם כלפיכם הם ככל הנראה בעניין, ואם הם אומרים לכם שהם רוצים להיות איתכם - בכלל, עופו על זה. יש לכם את האישור ללכת על זה ובגדול!

החברים אומרים לכם שהקראש בעניין שלכם

טוב, אז החברים שלכם הם לא הדבר הכי אובייקטיבי שקיים; אבל שווה לבדוק אם יש משהו במה שהם אומרים. לכן, בסיטואציה הזו, נשתמש בדגל האדום. מה הכוונה? ערכו את המחקר שלכם, גששו ובדקו בזהירות, שימו לב לסימנים שהם שולחים (אם בכלל) ולפיהם תפעלו. אם מצאתם את דברי חבריכם נכונים, אין מאושרים מאיתנו.

הקראש מצהיר/ה שהם לא בשלים לזוגיות

דגל שחור. כשהם מצהירים שהם לא בשלים לזוגיות, הדבר הכי נורא לעשות הוא להצהיר על אהבתכם כלפיהם. הם יתרחקו, יספרו לכם כל מיני קלישאות כמו "זה לא אתה, זה אני" ואז פשוט תאבדו אותם. אם הם לא בשלים לזוגיות עכשיו אז כדאי שתחכו ותתנו להם את הזמן שלהם, אולי זה עוד ישתנה. אולי הים יהיה פחות סוער והדגל יתחלף לאדום. חכו, כי זה רק עניין של זמן.

© צילום: Shutterstock

אתם מתכתבים כל היום וכל הלילה

וואו, האם יש יותר רומנטי מזה? אנחנו לא מצליחים לחשוב על משהו שיגיע לאותה רמה. ובכן, על מה יכולה להעיד התכתבות כל כך ארוכת טווח? על שני דברים: שניכם אוהבים (מאוד) לחפור, או שאתם פשוט מאוהבים אחד בשני. תקוו לאופציה השנייה. אנחנו מציעים לכם להיזהר ולא להיפתח בפניהם מיד, עם זאת אנו נותנים לכם דגל לבן להחליט בעצמכם. אם דיברתם כל היום וכל הלילה, אתם וודאי יודעים לא מעט על הקראש. אתם כבר תדעו מה לעשות, לא כך?

תגובות