מה לעשות: כשמרגישים שזה כבר "לא זה" בקשר הרומנטי. צילום: Shutterstock

מה לעשות: כשמרגישים שזה כבר "לא זה" בקשר הרומנטי

מרגישים פתאום שמערכת היחסים שלכם לא כפי שהייתה פעם ושכל הרגשות שהרגשתם בעבר התאדו לפתע? מה עושים ואיך מתמודדים? כל הטיפים

גם לכם קרה שקמתם יום אחד והרגשתם שהקשר שלכם כבר לא מה שהיה פעם? שהניצוץ שהיה בהתחלה נעלם? ש... "זה כבר לא זה"? קודם כל - הדבר טבעי, אל דאגה. פרוגי פה לעזור לכם עם כל הדרכים להתמודד עם הבעיות הללו.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

פנו לחבר/ה הכי טוב/ה

מי מכיר אותנו טוב יותר מהחברים הכי הטובים שלנו? הם תמיד שם ולא משנה מה אנחנו עושים, הם יתמכו בנו. בנוסף לכך, הם יודעים כמעט כל פרט עלינו ועל קשר לזוגיות שלנו. לכן, אנו מציעים לכם לפנות לאחד החברים הכי טובים שלכם ולשאול לדעתם: האם גם הם שמו לב שמערכת היחסים שלכם היא כבר לא מה שהייתה פעם? מה העצות שלהם להתמודד עם המצב ואיך להתגבר עליו? אחרי השיחה איתם, אנו בטוחים שיתבהרו לכם כמה דברים.

דברו עם בני הזוג

פתיחות היא אחד הדברים החשובים בזוגיות - עליכם להיות מספיק פתוחים עם הפרטנר שלכם במערכת היחסים כדי שהיא תצליח. דברו איתם על מה שאתם מרגישים, ראו אם הם מרגישים אותו דבר והתייעצו יחד מה לעשות בהמשך.

© צילום: Shutterstock

נסו להציל את הזוגיות על ידי פעילות משותפת יחד

אחד הדברים שמחברים זוגות בחזרה היא פעילויות משותפות ותחומי עניין: ברגע שאתם פועלים בשיתוף פעולה, אתם חווים יחד חוויות, טובות ורעות. את החוויות האלה אף אחד לא יכול לקחת מכם - הן יישארו לנצח, בתקווה שכך גם האהבה בניכם.

הכינו רשימה של כל הדברים הטובים בזוגיות שלכם

לפעמים אנחנו שוכחים את הצד החיובי של הסיפור (אולי אתם נמצאים בתקופה לא כל כך טובה והדבר משפיע על הקשר הזוגי שלכם). ברגע שתכינו רשימה של דברים טובים בזוגיות: דברים שאתם רוצים לזכור, חוויות נעימות שהיו לכן עם בני הזוג וכדומה, תצליחו להסתכל על הצד החיובי של הקשר ואולי זה מה שיעזור לכם להחזיר את הניצוץ לעניינים.

© צילום: gettyimages

השתמשו בנוסטלגיה

עוד דבר שמקרב בין זוגות (ואנשים באופן כללי) הוא נוסטלגיה. אם אתם יחד כבר הרבה זמן, ודאי יש לכם רגעי נוסטלגיה מצחיקים, מפחידים, יפים, מאושרים ועצובים. להיזכר באותם רגעי נוסטלגיה יגרמו לכם להיזכר בתחילת הקשר, ברגעים שדווקא כן הרגשת ש"זה זה".

שום דבר לא עובד? כנראה שזה הזמן להיפרד

המוצא האחרון (רק כשאתם מרגישים שהצלת הזוגיות לגמרי בלתי אפשרית ואין מה לתקן!) הוא למנוע שברון לב לשני הצדדים ופשוט להיפרד. הכי חשוב - זכרו שפרידה היא לא סוף העולם, אתם עוד תמצאו את בני הזוג המתאימים בשבילכם.

תגובות