סוכה רומנטית: כל הדברים שצריך לבנות במערכת יחסים. צילום: Fotolia

סוכה רומנטית: כל הדברים שצריך לבנות במערכת יחסים

היום (א') נחגג חג הסוכות. בטח גם הסוכה שלכם מוכנה ופתוחה לקבלת אורחים, ביניהם גם אולי כלולים בני הזוג שלכם! לאור רוח החג, הנה כל הדברים שרצוי לבנות ולהכניס לתוך הסוכה הזוגית שלכם. חג שמח!

סוכות כבר כאן! עם רוח בניית הסוכות שיש באוויר ובני הזוג שבאים להתארח בסוכה שלכם ולחגוג איתכם את החג, חשבנו עבורכם על כל הדברים שיש לבנות בסוכת הזוגיות, כדי שהשנה הזוגיות שלכם תהיה פורחת במיוחד...

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

חוויות וזכרונות לעתיד

אם אתם נמצאים בזוגיות ארוכת טווח עם אדם שאתם מאד אוהבים ורואים את עצמכם מבלים את עתידכם הרחוק לצידו (כך אנחנו מקווים בשבילכם, לפחות!) אנחנו בטוחים שיצירת זכרונות מיוחדים מחויוות מרהיבות שתצברו יחדיו הוא דבר שרק יחזק את המערכת הזוגית שלכם, תיצור הרבה רגעים מיוחדים יחד; וכן כך גם בדיחות פרטיות הורגות מצחוק שיעלו לשניכם חיוך על הפנים. בין אם זה על הצד האקסטרימי, צניחה חופשית ביחד, טיול כזה או אחר, ארוחה מושקעת או באמת כל דבר שאתם נהנים לעשות יחד, צרו אותו - ובעתיד, כשתרצו להסתכל אחורה, יהיה לכם על מה להביט ואין טוב מזה.

© צילום: Fotolia

אמון

אמון הוא דבר שהוא "מאסט" בכל מערכת יחסים זוגית ואם אין אותו - אתם קצת בבעיה. אם אין אמון, לא תוכלו לסמוך אחד על השני, לא תוכלו להיפתח אחד אל השני ולספר את הדברים הכמוסים שבני הזוג אמורים להוות כתובת אליהם ובכלל, מה הטעם במערכת יחסים אם היא לא קודם כל מבוססת על אמון שנרקם בין שניכם? לאור בניית הסוכה, חג הסוכות הוא זמן מצוין ליצירת אחד כזה. בהצלחה!

קיר תמונות משותף

לאוהבי התמונות שביניכם או סתם לאלה שרוצים את החבר/ה כתזכורת גם על הקיר בבית ושיהיה דבר מיוחד להסתכל עליו כשחוזרים מבית הספר, הצבא או כל מסגרת אחרת; זוהי פעילות שממש מצריכה "בניה" ואתם אפילו יכולים לעשות אותה יחד. לכו לחנות תמונות ופתחו מהאינסטוש את התמונות המשותפות האהובות עליכם.  הדביקו אותן על הקיר בצורה מיוחדת (בצורת לב, למשל) והיו יצירתיים. זו פעילות שתיקח זמן והיא דורשת מכם "לבנות" וליצור משהו יחדיו תרתי משמע, מה שהופך אותה למיוחדת; ואם תשלבו הפסקת חטיפים באמצע, אנחנו בטוחים שהיא תהיה הרבה יותר כיפית.

רומנטיקה לא תזיק

רומנטיקה היא דבר שמאוד נחמד אם תהייה בזוגיות ביניכם ובעיננו, היא חשובה לא פחות מאמון. לכבוד חג הסוכות, הפתיעו אחד את השני: בין אם אלה רק פרחים ושוקולד שיעשו טוב על הלב, או איזה דייט מיוחד - לכו על זה ותעשו קצת שמח לבני הזוג שלכם. אולי אפילו כדאי שגם תכתבו להם איזה מכתב מרגש בנוסף, אנחנו בטוחים שהם מאד יתרגשו ואף יזילו דמעה או שתיים...

© צילום: Shutterstock

פתיחות

פתיחות חשובה לא פחות אף היא ובונים אותה למעשה באמצעות אומץ ותחושה שלכם. למה הכוונה? אם לא תרגישו את היכולת והצורך לפרוק לבני הזוג שלכם כשקשה ולא תצליחו לראות בבני הזוג שלכם כתובת ראויה לכל דבר ואף לרגעים מאושרים שקורים לכם כשהם לא נמצאים, כדאי שתבדקו עם עצמכם אם אתם מסוגלים לכך איתם ותנסו להיפתח יותר וגם לשדר להם שאתם מסוגלים להיות שם בשבילם באופן קבוע לכל מה שהם צריכים או רוצים לשתף.

 
תגובות