סליחה, מאמי: דברים שיש להתנצל עליהם בפני בני הזוג. צילום: Shutterstock

סליחה, מאמי: דברים שיש להתנצל עליהם בפני בני הזוג

מחר (ג') יחול אחד הימים הקדושים ביותר בשנה, הלא הוא יום כיפור. אחד ממנהגי יום זה הוא לבקש סליחות מהזולת. כדי לעזור לכם הכנו רשימה של דברים שעליכם להתנצל עליהם בפני בני הזוג שלכם

יום כיפור קרב ובא; ומעורר אצל כולנו לא מעט מצפון. לכבוד היום הזה, נזכרנו בכמה דברים שיש צריכים לבקש עליהם סליחה מבני הזוג. מקווים שיסלחו לכם!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

על העצבים ללא סיבה

עליכם להתנצל על כך שהתעצבנתם עליהם בלי סיבה, או שכן הייתה סיבה אבל עשיתם יותר מידי דרמה ממשהו קטן. בטוחים שזה רק בגלל שהם כל כך חשובים לכם, וכל דבר שהם עושים באמת משפיע עליכם...

על שכחה של פרטים חשובים

נכון, אולי לא שכחתם את יום ההולדת שלהם (ואם כן - תתנצלו על זה מכל הלב!) אבל אולי שכחתם תאריכים כמו הנשיקה הראשונה, פרטים כמו מה המאכל האהוב עליהם או רגישות מסויימת שיש להם. לכן, תצטערו ותבטיחו כי אתם מתכוונים להשתפר בהמשך.

על הקנאה

משהו שנורא קשה להודות בו, אבל הכרחי. בקשו סליחה על כך שלא האמנתם לבני זוגכם כשהבטיחו שהם והבחור/ה איתם דיברו הם רק ידידים, או שקינאתם ברמה לא פרופורציונאלית. התנצלו שעשיתם להם חיים קשים מדי לגבי העניין ואם פגעתם בהם בכך שלא סמכתם עליהם בנושא הזה.

© צילום: Fotolia

על ביטול הדייטים

עוד נושא כאוב הוא ביטול הדייטים: בקשו סליחה על כך שהעדפתם על פני בני זוגכם האהובים דברים אחרים ועל כך שבדקה ה-90 ביטלתם דייט שהם התכוננו אליו חודשים. התנצלו גם על כך שביאסתם לפעמים ולא נהניתם תמיד - אבל הבטיחו שאתם אוהבים אותם, ושתפצו אותם בהמשך.

על חוסר ההתחשבות, לעיתים

אגואיזם היה וימשיך להיות חלק בלתי נפרד מהאדם. כולנו לפעמים שמים את טובתנו על טובת אחרים ופחות מתחשבים בזולת, גם כשזה מגיע למערכות יחסים... אז התנצלו על כך שלא תמיד התחשבתם בהם כמו שצריך וכשהיה צריך ושעשיתם דברים שטובים לכם, אבל שכחתם שגם הם חלק מהמשוואה.

על לא מספיק תשומת לב

כל אדם רוצה לקבל תשומת לב בצורה כלשהי, זה טבעי. סליחה שלפעמים התעלמנו מהצורך הבסיסי הזה, או שהיינו קרים לרגשות שלכם.

© צילום: Fotolia

על חוסר נוכחות, מיד פעם

אחד הדברים שעליכם באמת באמת להצטער עליהם, הוא שלא תמיד הייתם שם בשבילם. בני זוג אמורים להיות שם אחד בשביל השני לא משנה מה, ואולי לא תמיד הצלחתם. הצטערו אם פגעתם בבני הזוג והבטיחו שזה לא יקרה שוב. עשו כמיטב יכולתכם לא לשבור את ההבטחה הזו.

על חוסר אמון

התנצלו על כך שלא סמכתם עליהם שהם ישמרו את הסודות שלכם, למרות שהם אחד הדברים הכי חשובים לכם בעולם. אולי גם על כך שמנעתם מהם מידע שהיה להם חשוב לדעת עליכם כי הייתם צריכים קצת זמן.

על כך שלא ביקשתם סליחה

מערכות יחסים הן דבר מסובך, כולנו עושים טעויות והרבה פעמים מתקשים להודות שעשינו. אף אחד לא אוהב להיראות פגום או חלש ואף אחד לא רוצה שמישהו אחר יבין עד כמה הדבר מפריע לנו. יש לכם הרבה על מה להצטער, אז אולי פשוט תבקשו סליחה על כך שאגרתם את הסליחות הללו אצלכם בלב כל כך הרבה ולא היה לכם את האומץ להגיד אותן לבני זוגכם.

© צילום: Fotolia

לכולנו יש דבר אישי שאנחנו צריכים לבקש עליו סליחה, משהו שהוא רק בניכם לבין בני הזוג שלכם. מקווים שהם ימחלו לכם במהרה.

צוות פרוגי מאחל לכם צום מועיל בו כל הסליחות שלכם יתקבלו במהרה!

תגובות