דה בסט: כך תהיו בני הזוג הכי טובים שיש. צילום: Fotolia

דה בסט: כך תהיו בני הזוג הכי טובים שיש

לא קל לשמור על מערכת יחסים בריאה, במיוחד בגיל ההתבגרות המשמעותי והמטלטל. לפניכם כמה טיפים לכל מה שיעזור לכם לצלוח את מערכות היחסים הראשונות שלכם

בואו נודה בזה: קשה לנהל מערכת יחסים! הרי אין מדריך מדוייק לזוגיות; וקומדיות רומנטיות רק יכולות להראות לנו מה בסדר ומה לא בסדר לעשות במערכת יחסים. כדי לעזור לכם לשמר מערכת יחסים בריאה, מאושרת ומלאת ריגושים, אספנו כמה טיפים שיעזרו לכם להיות בני הזוג הטובים ביותר שאפשר להיות.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אל תקראו את ההודעות שלהם או תציצו מאחורי הגב שלהם

מדובר ב"חוק" כל כך ברור, אבל כולם נוטים להפר אותו כל הזמן. אמון הוא הבסיס לכל מערכת יחסים טובה, ולשחק ב"מרגלים חשאיים" עם בני הזוג שלכם לא יועיל בדבר פרט מלהפר את האמון בין שניכם. הצבת גבולות היא דבר חשוב - ואתם לא הייתם רוצים שהם יציצו בהודעות שלכם, לא כך?

© צילום: Shutterstock

גרמו להם לשוחח על החששות והרגשות הלא נעימים שלהם

אם אתם רואים שהם מרוחקים מכם פתאום או סוברים כי משהו לא בסדר אצלם, דברו איתם על העניין! ספרו להם כיצד אתם מרגישים, במקום להסיק את המסקנות הנוראיות מכל באופן מיידי. חוסר בתקשורת מנטרל כל מערכת יחסים, ולדבר ולהקשיב אחד לשני יועיל למערכת העצבים והיציבות הנפשית של כולם, בסופו של דבר. אם הם לא יכולים לכבד אתכם ולהקשיב לדאגות שלכם, אולי זה הזמן לקחת צעד אחורה.

נסו להתחבר לחברים שלהם

זה לא אומר שעליכם להפוך את החברים הטובים שלהם ל"בסטיז" שלכם באופן מיידי, אבל חשוב להראות כי אתם מסוגלים לכבד ולהנות מחברת האנשים שחשובים לפרטנר שלכם. אל תאבדו את עצמכם בניסיון להרשים אותם - אנחנו בטוחים שאתם מדהימים ואם הם לא אוהבים אתכם, זו בעיה שלהם. התייחסו אליהם כמו שהייתם מתייחסים לכל חברים חדשים אחרים - שאלו אותם שאלות לגבי החיים שלהם וצאו לבלות עמם בראש פתוח.

אל תשכחו לתת אחד לשני ספייס

מרחק גורם ללב להתגעגע ובכך לחוש חיבה רבה יותר, ויום-יומיים מנוחה מהפרטנר שלכם ייתן לשניכם מנוחה רגשית. תכננו בילוי לא משותף עם החברים שלכם - הם אוהבים אתכם כזוג, אבל בראש ובראשונה כחבר או חברה שלהם. אנחנו בטוחים שהם מעוניינים לחזק גם את הקשר החברי שלכם, וגם יהיה לכם מה לספר לבן או בת הזוג שלכם אחר כך!

© צילום: Fotolia

החמיאו להם

זה לא משנה כמה זמן אתם יחד - כשבן או בת הזוג שלכם נאתראים פשוט פצצה, כדאי שתגידו להם את זה. הראו להם שהמשיכה ביניכם טרם דהתה, וצפו מהם להחזיר לכם במחמאה. אם הפרטנר שלכם צלח או צלחה מטרה מסויימת שהציבו לעצמם ועבדו עליה קשה יומם וליל, הביעו הערכה כלפי עבודתם הקשה וציינו כי אתם רואים בהם "כוכבים"! לתמוך אחד במטרות של האחד בשנייה הוא חלק גדול ממערכת יחסים בריאה.

אל תציפו אחד את השנייה במתנות יקרות

אהבה אמיתית אינה מבוססת על מתנות שיציפו מאוחר יותר את הפיד באינסטגרם. בנוסף, יציאה לדייטים יקרים מדי יכולה לגרום לשניכם לחוש לחץ מבזבוז הכסף שכדאי שתשמרו לחיים שלאחר בית הספר...

מצאו דרכים פשוטות להראות חיבה אחד לשני

במקום להיתפס על דברים שטחיים, הביעו חיבה בעזרת רעיונות פשוטים ישירות מהלב. הפתיעו אותם עם פיצה כשהסדרה האהובה עליהם חוזרת למסך (או-בוי, מישהו?) או ערכו שגרת אימונים בשבת בבוקר פלוס ארוחת בראנץ' ביתית אחרי. הדברים הקטנים ביותר שאתם עושים כדי להראות שאתם מקשיבים וחושבים על בן או בת הזוג ישמחו אותם מאוד.

© צילום: Fotolia

היו שם אחד בשביל השני

התכוונו לזה כשאמרנו שמערכות יחסים הן דבר לא קל, ולפעמים להיות בני זוג טובים משמעו לעשות דברים שטותיים שאתם ממש לא רוצים לעשות; כמו לבלות עם ההורים של בן או בת הזוג, ללכת להופעה או למשחק כדורגל כשאתם מעדיפים להישאר בבית בפיג'מה או לדבר על הדברים הקשים במקום לתת לסופה להתלקח.

ודאו כי מערכת היחסים מבוססת על שניכם

אתם רוצים להיות בני הזוג הטובים ביותר שיש, אבל אל תשכחו שמגיע לכם להיות עם בני זוג טובים באותה המידה. עליכם אכן לעבוד קשה על מנת לדאוג לצרכים שלהם ולשמח אותם - אבל עליכם לדאוג גם לעצמכם! אחרת, אתם עלולים "להתפוצץ" ולנטור טינה לבן או לבת הזוג שלכם. על מערכת יחסים להיות שוויונית. אם הם לא יכולים לכבד זאת, או אתכם - הם ממש לא שווים את המאמץ.

 

תגובות