יצאתם בזול: כך תצאו לדייט בלי לבזבז יותר מדי כסף. צילום: Fotolia

יצאתם בזול: כך תצאו לדייט בלי לבזבז יותר מדי כסף

מחפשים רעיון לדייט נוסף, אבל כבר מתחיל להיגמר לכם הכסף? ובכן, יש פתרון: לפניכם רשימה של רעיונות לדייטים אליהם תוכלו לצאת מבלי להוציא כסף (או לפחות לא יותר מדי)

למצוא את הרעיון לדייט המושלם זה לא תמיד פשוט; וכשאין לנו יותר מדי כסף לבזבז, הדבר הופך להיות כבר כמעט בלתי אפשרי! לכן, החלטנו לטפל בבעיה ואספנו במיוחד בשבילכם כמה רעיונות לדייטים מהנים ומקוריים שמתאימים לכל כיס. תהנו!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

ציידי התמונות - הרעיון הזה הוא מאוד מקורי, מגבש והכי חשוב - לא עולה כלום: כל שעליכם לעשות הוא להכין רשימה של תמונות שהייתם רוצים לצלם (כמו: חיה מסויימת, משהו מעורר השראה, אוכל וכדומה) לאחר מכן, הוציאו מצלמה ונסו לצלם כמה שיותר תמונות מן הרשימה. לבסוף, שבו יחד ועברו על התמונות המהממות שצילמתם.

קיר טיפוס - אם לכם ולבני הזוג מתחשק לעשות פעילות פיזית, אך מזג האוויר והמצב הכלכלי לא מאפשרים - הדייט הבא בדיוק בשבילכם: חפשו מקומות בהם יש קיר טיפוס פנימי (ג׳ימבורי, משחקייה וכדומה). כשתגיעו לשם תוכלו לטפס יחדיו ואפילו להנות משאר הפעילויות שיש במקום. ללא ספק, אין יותר כיף מזה!

שותלים חיים חדשים - אם שניכם אוהבים טבע, נסו את הרעיון הבא: קנו כמה זרעים מחנות צמחים מקומית. לאחר מכן, בחרו נקודה מיוחדת בה תזרעו את מה שקניתם; והנה לפניכם, מקום עם זיכרון מיוחד שישאר לכם לנצח. תוכלו לבקר בו גם בדייטים הבאים ופשוט לבלות שם יחד.

חיפוש אחר מקומות חדשים - צאו לטיול ובקרו בערים או מקומות מיוחדים בהם לא הייתם אף פעם. במהלך הדייט הזה תוכלו לגלות דברים חדשים ואפילו למצוא רעיונות לאן לצאת בפעמים הבאות.

סקייטבורד - אם לאחד מכם יש סקייטבורד בבית, צאו לגלוש יחדיו. לא יודעים לגלוש? אל דאגה! למידה אחד מהשני יכולה להיות מאוד מהנה וחווייתית. בטוחים שלא יהיה משעמם!

צפייה בכוכבים - צאו להליכה רגועה בשעות הערב וצפו בכוכבים הזוהרים. מהיציאה הזאת תוכלו ללמוד רבות על הכוכבים וכמובן שגם אחד על השני.

© צילום: Fotolia

התנדבות - אתם יכולים לזכות להראות את הצד המתוק שבכם לבני הזוג ועל הדרך לעשות גם משהו טוב למען הקהילה.

אופניים - על רכיבה משותפת באופניים לא תצטרכו לשלם אפילו שקל אחד! צאו לרכוב יחד בשכונה ונצלו את הזמן להכיר זה את זה.

בית קפה - צאו לבית קפה והזמינו לכם משהו לא יקר לשתות: אפילו המשקאות היקרים ביותר לא אמור לעלות לכם יותר מעשרים שקלים לשניכם יחד. כך תוכלו להנות מבילוי משותף, משקה מתוק, מוזיקה טובה ואווירה נעימה.

ערב משחקים - תחרות קטנה היא ללא ספק דרך מהנה להעביר את הזמן ולגלות דברים חדשים! התנחלו בבית של אחד מכם וערכו לעצמם ערב משחקים מיוחד. תוכלו לשחק במשחקי חברה, קלפים או אולי מונופול.

צפייה ביתית - הכינו לכם כמה חטיפים ובחרו סדרה או סרט טוב שלא ראיתם. צפייה נעימה!

אוכל זול - לא צריך לצאת למסעדה מפוארת ויקרה בשביל הדייט המושלם: חפשו מקום זול ונקי עם אוכל טעים ואווירה ביתית בו תוכלו להנות מבילוי טוב ולא יקר. בתיאבון!

שחייה - בימים החמים כל מה שמתחשק לעשות זה להשתכשך במים. לכן, צאו לבריכה או לים ובלו יחד עם בן או בת הזוג במים הנעימים.

הליכה - יציאה להליכה טובה יכולה להיות דרך נהדרת להתחבר, זה מאוד מהנה וכך גם תזכו לדבר ולהכיר זה את זה מבלי שיסיחו את דעתכם!

בישול - במקום לצאת לאכול בחוץ, חסכו קצת כסף והכינו לעצמכם ארוחה טעימה, מפוארת ומשותפת או אולי אפילו קינוח כמו עוגיות או עוגה אם אתם יותר בקטע של משהו מתוק. בתיאבון!

© צילום: Fotolia

פיקניק - בחרו מקום נחמד והביאו איתכם כמה סנדוויצ’ים, סלט והכי חשוב שמיכה. זה דייט לא יקר וסופר רומנטי!

קניון - נכון שיש המון מקומות בהם אפשר לבזבז כסף בקניון, אבל במקביל יש גם כמה דברים שאפשר לעשות בחינם! הסתובבו בקניון וחפשו דוכנים, משחקים או אפילו מאכלים שלא צריך לשלם עליהם יותר מדי. זה בילוי לא יקר וגם מאוד מעניין.

טיול - צאו לטיול ברגל. אנחנו בטוחים שבמהלכו תמצאו כמה פעילויות מהנות שיהיו לגמרי בחינם.

יוגה - אולי זה נשמע לכם קצת עלוב, אבל כשמנסים יוגה יכולה להיות דווקא די כיפית. כשעושים זאת יחד, אפשר אפילו לצבור חוויות וזכרונות משותפים.

בוק תמונות - מי לא ירצה תמונות חמודות שלו ושל בן או בת הזוג? בקשו מאחד החברים הטובים לצאת איתכם לסשן צילומים, בו יצלמו אתכם תמונות מהממות שיקבלו עשרות לייקים באינסטוש והכי חשוב ישארו לכם כמזכרת זוגיות.

תגובות