השיר שלנו:  כך תבחרו את השיר המושלם לזוגיות שלכם. צילום: Fotolia

השיר שלנו: כך תבחרו את השיר המושלם לזוגיות שלכם

לכל זוג יש את "השיר שלהם" - השיר שמאפיין בול כל רגע במערכת היחסים של השניים. הוא יכול לספר את התחלת הקשר, להנציח רגע מיוחד או למלא את הבטן פרפרים ברגע ששומעים אותו. איך יודעים מה "השיר שלכם"? אנחנו נעזור לכם לבחור

למצוא שיר שיתאר בצורה מושלמת את הקשר שלכם עם בני זוגכם זה מדהים: שיר שהוא רק שלכם, שכשתשמעו אותו תזכרו מיד ברגעים היפים שלכם, שתאהבו לשיר אותו בקולי קולות כשתשמעו אותו בכל מקום שהוא ולהתמלא בהרגשה טובה. עד כמה שזה נשמע מדהים - החיפוש אחר השיר המושלם הספציפי לכם יכול להיות מסובך ואף מתיש; לכן, אנחנו כאן כדי לעזור לכם למצוא את השיר שיתאים לכם בדיוק!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

ודאו כי שניכם אוהבים את השיר

השיר המושלם לא יכול להתאים לטעם שלכם בלבד - עליכם לברר שגם בני הזוג שלכם אוהבים אותו, את הסגנון, הז'אנר, הזמר או הלהקה. הרי אתם לא נמצאים במערכת יחסים עם עצמכם! אם זה היה המקרה, אז כל שיר שאתם אוהבים היה השיר המושלם בשבילכם, לא ככה? לכן, בררו שגם הצד השני חושב שהשיר מדהים, בדיוק כמוכם.

הכי חשוב שתבחרו יחד © צילום: Fotolia

נסו להיפתח לדברים חדשים

הקשיבו למוזיקה חדשה, הפתחו לסגנונות חדשים - אל תישארו מקובעים. ככל שתרחיבו את האופקים שלכם בנושא המוזיקה, כך תמצאו יותר ויותר שירים חדשים שמעולם לא שמעתם ואולי, בדרך זו, תמצאו את השיר המתאים לכם.

אל תכוונו דווקא לז'אנר שאתם אוהבים

אם אתם אוהבי פופ, למשל, אבל לא התחברתם לשום שיר פופ אפשרי - נסו לפנות, לדוגמא, לז'אנר המזרחי או הקלאסי. נסו לצאת מעט מה"בועה" שלכם וחפשו שירים גם בז'אנרים שאתם לאו דווקא שומעים ביום יום. הדבר חשוב בעיקר אם אתם ובני זוגכם לא אוהבים את אותו סוג המוזיקה. גם אם אתם "מתעבים" סוג מוזיקה מסויים, אתם עדיין יכולים למצוא לפחות שיר אחד שיגרום לכם לרצות לשמוע אותו שוב ושוב - ומי יודע, אולי זה יהיה השיר שלכם...

קחו את הזמן...

טיפ חשוב! זכרו כי אין לחץ, הכל טוב, כשזה יבוא - זה יבוא. אתם צריכים ליהנות מזה! אין טעם ללחוץ או לזרז את התהליך. בנוסף, לא תמיד אתם יכולים לצפות למצוא את השיר המושלם - לפעמים, השיר ימצא אתכם במקום שאתם תמצאו אותו.

כדאי שתנסו כל מיני דברים
כדאי שתנסו כל מיני דברים © צילום: Shutterstock

אתם יכולים לבחור יותר משיר אחד!

אם יש יותר משיר אחד שאתם אוהבים והוא מתאים לכם, אז למה להתפשר על אחד? אנחנו ממליצים לכם, אם יש מספר רב של שירים שאתם מאוד אוהבים בתור זוג, לעשות פליליסט של כל השירים שאתם אוהבים ולנגן אותם בסדר אקראי. ככה כולם יוצאים מרוצים!

מה השיר שלכם? שתפו אותנו!

תגובות