טור דעה: מהו המקום המושלם לדייט הראשון?. צילום: Fotolia

טור דעה: מהו המקום המושלם לדייט הראשון?

"רבים מאיתנו מובכים כאשר נפגשים עם הדייט בפעם הראשונה ולא ממש מוצאים על מה לדבר - הצפייה בסרט מונעת את השתיקות המביכות ובנוסף, בסיומו, תוכן הסרט יוכל לשמש כנושא שיחה קליל ומעניין" • יעל פיליפוביץ מסבירה מדוע היא חושבת שיציאה לקולנוע היא האופציה הטובה ביותר לדייט ראשון

בתור נערה מתבגרת יוצא לי להיתקל בהמון נערים ונערות שמתכוננים לדייט הראשון ולא יודעים מה לעשות, מה ללבוש והכי חשוב - לאן ללכת. בחירת המקום אליו תצאו בדייט הראשון היא ללא ספק בחירה חשובה בעלת השפעה רבה על מידת הצלחת הדייט.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

מהניסיון שלי ושל חבריי, אני יכולה להגיד בלב שלם שיציאה לבית קולנוע היא הדייט הראשון המושלם. אני יודעת שיציאה למקום כזה אולי נראית לפעמים הדייט "הנדוש" או "החרוש" ביותר, אבל אם כולם עושים זאת - כנראה שזה טוב, אז למה ללכת נגד דבר שהוא טוב?

ברחבי הארץ קיימים מתחמי סרטים רבים. להגיע למקום "מוכר וידוע" כמו קולנוע בדייט ראשון גורם לירידה בלחץ, כי כבר יודעים פחות או יותר מה הולך להיות בפגישה - בסך הכל צפייה בסרט וחטיף טעים. לעומת זאת, כשיוצאים בפעם הראשונה כזוג למקום חדש ולא מוכר לנו, למרות שמדובר ברעיון לדייט מקורי ואפילו נועז - הדבר הרבה יותר מאתגר ומלחיץ, לפי דעתי.

"למה ללכת נגד דבר שהוא טוב?" © צילום: Fotolia

דבר נוסף שטוב במתחמים אלה הוא שבדרך כלל, מעבר לקולנוע עצמו, ישנן מסעדות וחנויות מוכרות שאפשר ללכת אליהן; כך שאם לא מצאתם סרט או שבדיוק יצאתם מאחד ובא לכם להמשיך את הדייט, תוכלו ללכת לאכול במסעדה טובה או להסתובב בין החנויות הקיימות במתחם. מתחמי הקולנוע הם בעצם הפתרון המושלם להיחלץ ממצב בו אחד מכם פחות מעוניין בסוג הדייט שנבחר מבלי לעזוב את המקום. זו ללא ספק דרך מצוינת לפתור את הבעיה ולעבור את הדייט הראשון עם הפרטנר/ית בהצלחה.

מבחינת המקום עצמו, אולם הקולנוע יכול להיחשב כמקום מאוד רומנטי: אתם יושבים שניכם אחד ליד השני, האורות חשוכים, היידים שלכם נוגעות ״בטעות״ באצבעות של האחר במטרה להגיע אל דלי הפופקורן ואם יש לכם מזל וגם נפלתם על סרט טוב - זה בכלל בונוס. תכלס, מה צריך יותר מזה בשביל דייט ראשון?

עוד דבר חיובי שחשוב לי לציין הוא העובדה שמדובר במקום ציבורי עם המון אנשים. בתי קולנוע למיניהם נמצאים בדרך כלל במרכז העיר, קל להגיע אליהם בתחבורה ציבורית ויש בהם שמירה ואבטחה. בזכות כך, תוכלו להרגיע את הוריכם ולומר להם שהכל בסדר, אתם לא נמצאים במקום מבודד עם מישהו "זר" כביכול ושאין להם סיבה לדאגה. אני בטוחה שמבחינת ההורים, מספיק שתציינו את העובדה הזו והיציאה שלכם כבר תראה הרבה יותר קלה ופחות מלחיצה.

"הסרט מונע שתיקות מביכות ומאפשר נושא שיחה קליל" © צילום: Fotolia

יש החושבים שיציאה לסרט בתור דייט ראשון היא רעיון פחות טוב כי לא ממש מדברים זה עם זה במהלכו, וכך ניתן להכיר אחד את השני פחות. אני, בניגוד אליהם, חושבת בדיוק ההפך: רבים מאיתנו מתביישים ומובכים כאשר נפגשים עם הדייט בפעם הראשונה ולא ממש מוצאים על מה לדבר - הצפייה בסרט מונעת את השתיקות המביכות ובנוסף, בסיומו, תוכן הסרט יוכל לשמש כנושא שיחה קליל ומעניין. זו בהחלט דרך טובה לשבור את הקרח ולמצוא נושאי שיחה לדבר עליהם.

לפעמים, המוכר והידוע הוא הטוב ביותר - לא תמיד צריך לנסות משהו חדש כשכל הסיטואציה חדשה ושונה. לכו על הבטוח, צאו למתחם הקולנוע הקרוב לביתכם ותהנו מדייט ראשון מוצלח וחוויה שתישאר בליבכם לכל החיים.

 
תגובות