הן אף פעם לא יגידו: דברים שבנות רוצות מבני זוגן בסתר. צילום: Fotolia

הן אף פעם לא יגידו: דברים שבנות רוצות מבני זוגן בסתר

זה לא באמת רצון ל"צומי" אלא רצון לתשומת לב אמיתית; ומתנה אכן תמיד מתקבלת בברכה ובשמחה. מה בנות באמת רוצות במערכת יחסים? • יש לציין כי חלק מהכתבה נכתב בהומור

לעיתים תכופות במערכת יחסים רומנטית, אנחנו לא יודעים בוודאות מה בני הזוג שלנו רוצים באמת - דבר שגורם לנו להיכנס למערבולת אינסופית של שלל מחשבות, השערות ותהיות למינהן שאינן מועילות כלל וכלל לזוגיות שלנו. כמובן שהדרך הכי טובה לברר את רצונותיהם של בני הזוג היא "פשוט" לשאול אותם - אך כולנו יודעים שכשמדובר בבנות המצב מסתבך: הן לא תמיד אומרות את האמת במלואה (או לפחות לא באופן ישיר) על הרצונות שלהן. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תסמונת אלר"מ (אני לא רוצה מתנה)

פעם אחת ולתמיד, הבה נבהיר זאת חד וחלק – בנות תמיד רוצות מתנות ביום הולדת, בחגים, ב"יום השנה", בסיום שנת הלימודים ומתי לא בעצם? אבל הסיבה לכך שבנות אומרות שהן לא רוצות מתנות היא איננה הסטראוטיפ הידוע לשמצה שעל פיו נשים מעוניינות אך ורק בבזבוז כספם של הגברים - נהפוך הוא, בנות רבות בסך הכל מעוניינות לדעת שבן או בת הזוג שלהן חושבים עליהן ואכפת להם מהן ולכן גם יעדיפו מתנה "מהלב" ולא בושם יוקרתי של גוצ'י, לצורך העניין.

בכלל לא רציתי...
בכלל לא רציתי... © Fotolia

כפי שידוע לרובנו, בדיוק כמו שלכל ילד, נער וגבר לא יהיה נעים לדרוש מבת או בן הזוג שלו לקנות לו מתנה, כך גם לבנות: רוב הנערות אינן רואות לגיטימציה כלשהי בלבקש מבן או בת הזוג שלהן לקנות או ליצור להן מתנה על מנת לא ליצור אי נעימות ואו "ליפול" לתוך הסטראוטיפ שמבחינתן הדבר הכי חשוב בזוגיות הוא כמה כסף בן או בת הזוג שלהן משקיעים בהן.

רגש הוא שם המשחק

עוד לא נודע לאנושות לגבי מקרה שבו נהרג אדם כתוצאה מכך שהוא שאל את בן או בת זוגתו איך עבר היום שלהם ומשהו אומר לנו שזה גם לא יקרה. לכל בן ובת אדם בעולם נעים לדעת שאנשים שהם אוהבים דואגים וחושבים עליהם, אז אין כל סיבה שבני הזוג לא ישאלו לשלומן של בנות זוגן וידאגו להן.

יחד עם זאת, שוב - בגלל סטראוטיפ שאומר שנשים "חולות צומי" במשך 24/7, נערות רבות אינן מרגישות בנוח לבקש מבני או בנות הזוג שלהן להראות אכפתיות ולשאול לשלומן באופן יומיומי. בכל מקרה, זוהי איננה בקשה מוגזמת לעשות זאת ללא בקשה מפורשת וישירה של בנות הזוג!

שלא יצטרכו להתחנן אליכם!
שלא יצטרכו להתחנן אליכם! © צילום: Shutterstock

אומרים לא ל"להיות מובנות מאליהן"!

יקרים, בנות הזוג שלכם אינן מובנות מאליהן והן רוצות לשמוע ולדעת זאת בוודאות. עליכם להבין שבכל שנייה נתונה הן יכולות פשוט "לעזוב וללכת" (או פשוט לזרוק אתכם); אך הן בוחרות להיות איתכם בטוב וברע, דבר שבאמת ראוי להערכה. אין צורך להגזים ו"לשבור את הראש" לגבי מה וכמה להגיד, אלא בסך הכל מדי פעם להרחיב במילים קצת יותר מ"את חשובה לי". כמו כן, בדיוק כפי שאין דבר המונע מהן "לקום וללכת", כך אין גם לבני ובנות הזוג שלהן מודעות לכך. הדבר גורם להיווצרות של חששות בקרב נערות רבות שבני הזוג שלהן יעזבו אותן, אז אנא מכם - הבהירו להן שאתם תשארו לצידן ולא תעזבו בלי סיבה נראית לעין.

הקשבה

פשוטו כמשמעו: פשוט תקשיבו. תקשיבו למה שבנות הזוג שלכן אומרות, בין אם זה באופן ישיר ובין אם זה באופן עקיף. תמיד תקדישו להן זמן ומחשבה; חשבו ונתחו מה עושה להן טוב ומה עושה להן רע, על מה הן כועסות ועל מה הן מוכנות לסלוח, על אילו מעשים הן מעריכות אתכם יותר ועל אילו פחות. בעזרת ה"כלי" הפשוט הזה, אתן תדעו בדיוק מה בנות הזוג שלכם רוצות מבלי לקרוא רשימות של "מה בנות רוצות ואף פעם לא יודו בזה".

פשוט תקשיבו להן, כך תדעו מה הן רוצות
פשוט תקשיבו להן, כך תדעו מה הן רוצות © fotolia

לכל אחת יש רצונות שונים ומגוונים שאינם מבוססים על שום סטראוטיפ. כתוצאה מכך, על מנת שתוכלו להבין בדיוק מהם הרצונות של בת הזוג שלכם, עליכם להקשיב לה בקפידות וכמובן לשאול אותה ולהפנים את תשובתה. רק כך תבנו מערכת יחסים תומכת שממלאת את הרצונות של שני הפרטנרים.

תגובות