Thank You, Next: דברים שעלינו להודות עליהם לאקס  . צילום מסך מיוטיוב

Thank You, Next: דברים שעלינו להודות עליהם לאקס

לא רק אריאנה יכולה: גם לאקס שלכם מגיעה תודה והוקרה על כמה דברים מאוד חשובים, שתאמינו לנו או לא - לא הייתם יכולים להסתדר בלעדיהם בהמשך. כל חוויה שוברת היא גם חוויה בונה

לרוב אנחנו נוהגים לייחס חשיבות רעה לאקס/ית והם עולים במוחנו כמעט תמיד בקונוטציה שלילית, עד כדי כך שלפעמים אנחנו שוכחים שפעם גם אהבנו את האדם הזה. יחד עם זאת, יש לזכור שבני זוג ממערכות יחסים ישנות מלמדים אותנו לקחים חשובים לגבי החיים וגם מי אנחנו ואיך אנחנו מתנהלים במערכות יחסים. בהשראת הקליפ החדש של אריאנה גרנדה שיצא ביום שבת האחרון, אנו ממליצים שבמקום לשנוא את האקס שלכם - תודו לו/לה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תודה על זמנים טובים

הודו להם על הזמנים הכיפיים שבילתם יחד, על הבדיחות הפרטיות, הנשיקות והחיבוקים, על הבעות החיבה במקומות ציבוריים (למרות ששאר האנשים ממש לא יודו לכם על כך), על כך ששילמו עליכם למרות שהתעקשתם שלא. הודו להם על הנאה וכיף שלא הייתם חווים בלעדיהם. מה לעשות; השקט של לפני הסערה, לעיתים קרובות שליו להפליא.

תודה על אהבה

נכון, נפרדתם וקשה להודות בזה לפעמים אבל מה לעשות - פעם אהבתם אותם. פעם היו רגעים שהם עשו אתכם הכי מאושרים בעולם, רגעים שרק מבט מהיר שלהם או שיר משותף שלכם היו שולחים אתכם לעולם ורוד של לבבות בעיניים ופרפרים בבטן. המחוות הקטנות הללו, שגרמו לכם להרגיש מיוחדים ונעשו רק בשבילכם. כולם צריכים להיות מסוגלים להיות מאושרים מבלי להתחרט על כך. עם היכולת הזאת, צריך גם לדעת למי להודות על האושר הזה.

ובכל זאת, תודה
ובכל זאת, תודה © צילום: Fotolia

תודה על הפרידה

הירידה החדה מאהבה אינסופית לאובדן כל זכר של חיבה הוא לא נחמד. הלב שבור, המחמאות חסרות וכך גם הנגיעות, הנשיקות, שמות החיבה – פתאום הכל נעלם ומרגישים לבד. למרות כל הכאב הזה, הודו להם על כך שלא "מרחו" אתכם. עם כמה שזה קשה, הודו להם גם על כך שנפרדו מכם ושלא עשו זאת מאחורי מסך ומקלדת, על האומץ לבוא ולהגיד לכם את זה בפנים - זה לא מובן מאליו.

תודה שעזרתם לנו להתקדם עוד צעד בדרך לאחד/אחת

לא כל מערכות היחסים נועדו לנצח; אבל אם אתם מספיק ברי מזל - אתם זוכים לצאת מכל זוגיות עם נקודת מבט שונה והתמקדות טובה יותר במה שאתם מחפשים בבני הזוג העתידיים שלכם. הדבר שווה תודה לחלוטין. חוץ מזה, אומרים שבממוצע עוברים שניים עשר אנשים עד שמגיעים לאחד או אחת המיוחל/ת - אז הודו להם שעזרו לכם להתקדם עוד צעד בדרך אליו או אליה!

אולי זה לא היה זה?
כנראה שזה לא היה זה. תודה © צילום: Shutterstock

תודה שלימדתם אותנו גבולות מהם

הודו להם על כך שדחפו אתכם לנקודות השבירה וגרמו לכם להבין מהם הגבולות שלכם, מהו אזור הנוחות שלכם ואף כיצד לצאת ממנו לעיתים. לפעמים צריך לצייר קו גבול כדי לראות איפה אתם עומדים, לאן אתם רוצים להגיע ואיפה אתם צריכים לעמוד בשביל להשיג את היעד הנחשק.

תודה על כך שהייתם חלק משמעותי בחיינו

התודה הזאת אולי לא רלוונטית לכל מערכות היחסים; אבל כן לזוגות שהיו לא מעט זמן יחד, שחוו דברים ביחד, שגדלו והשתנו ביחד. הודו להם על כך שעזרו לכם להבין מי אתם באמת, על זה שקיבלו אתכם על מי שאתם ובכלל - תודה על זה שהיו חלק מהחיים שלכם.

תגובות