אור בלב: משפטים שיאירו לבני הזוג שלכם את היום. צילום: gettyimages

אור בלב: משפטים שיאירו לבני הזוג שלכם את היום

אומרים שלמילים יש כוח אדיר: הן יכולות להעציב אותנו, לגרום לנו לחשוב, לשמח ואף לרגש. רוצים לרגש את אהוביכם ולגרום להם שמחה? לכבוד חג האורות, הנה מה שתוכלו לומר להם כדי לגרום להם להרגיש כמו חנוכיה (או סופגניה - אין על מתוק בלב!)

אנחנו לא יודעים אם אתם חווים את זה, אבל כשפרוגה אומרת לנו דבר מה מרגש - אנחנו נמסים! ידוע שלמילים יש משמעות אדירה ולכן חשבנו עבורכם על כל הדברים שתוכלו להגיד לבני הזוג שיעשו להם טוב על הלב וישמחו אותם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

"חג שמח!"

מתבקש להתחיל את הרשימה עם האיחול הזה שהוא מצד אחד כל כך פשוט; ומצד שני תמיד עושה מצב רוח טוב למי שרק שומע אותו. גם אם אתם רואים את בני הזוג בתדירות גבוהה, אין סיבה שלא תאחלו להם חג שמח כפי שאתם מאחלים לשכנים, למשפחה, לחברים הקרובים וכדומה. אם תרצו להוסיף בונוס ואף לקנות להם מתנה יפה לחג שתהווה מעין "דמי חנוכה" - זה יהיה בכלל מבורך.

"אני אוהב/ת אותך"

מה יותר טוב מהדבר הכי מרגש? להגיד לבני זוגכם איך אתם מרגישים כלפיהם לעולם אינו מזיק ותמיד טוב לשמוע מאנשים הקרובים לכם שהם אוהבים אתכם. הדבר תורם לביטחון העצמי, תמיד גורם לחיוך על הפנים וממלא את הלב. למה לא?

© צילום: fotolia 

"את/ה נראה/נראית טוב (היום, או בכלל)"

כבני אדם, יהיו ימים שנקום בבוקר ונחוש פחות טוב לגבי המראה שלנו: השיער לא מסתדר לפעמים, העייפות מהלילה הקודם בו לא ישנו טוב נראית על פנינו - זה קצת מבאס את מצב הרוח אך לגיטימי ובסדר. אם אתם רואים שבאחד מימי החג בני זוגכם קמו על צד שמאל - בטח אם זה בגלל שהם מרגישים שהם לא נראים טוב - עשו הכל בשביל לשנות את זה. כל אחד ויופיו המיוחד שכן ישנו, הם פשוט צריכים לדעת כמה הם יפים.

"אני שמח/ה שפגשתי אותך"

לא משנה אם אתם נמצאים ביחד חודש או שנה, אם אתם מרוצים מהזוגיות ביניכם - למה לשמור את זה אצלכם? אמרו זאת לבני הזוג, שמחו אותם והעלו חיוך על פניהם. מגיע לבני זוגכם לדעת שטוב לכם איתם ושאתם מאושרים שפגשתם האחד בשנייה. הדבר בטוח יאיר את החג בהמון אור ואהבה.

8019931de1665
 © צילום: gettyimages

"בוא/י נעשה משהו ביחד"

חופש חנוכה הוא זמן ממש טוב כדי לנוח, אך אפשר גם לנצל אותו בשביל לעשות דברים עם בני זוגכם - הרי ביומיום אתם ודאי מבלים יותר בבית הספר מאשר אחד עם השני. פשוט תציעו לבני הזוג לבלות זמן חופשי יחד: בין אם זה בטיול נחמד או אפילו סתם ברביצה בבית על הספה בזמן צפייה באיזה סרט טוב, כל עוד תעשו את זה במשותף זה בטוח יהפוך את היום שלכם לטוב, ישפר אותו ויכניס בו מלא אור.

"את/ה ההשראה שלי"

בין אם בני זוגכם היו שם בשביל לפתור עמכם דילמה שהתמודדתם איתה זמן רב, היוו עבורכם השראה בכדי לעשות איזשהו שינוי בחייכם או שמא ישנה החלטה שעזרו לכם להכריע - אל תתנו לדבר להיות פשוט משהו שעובר ליד שניכם בשקט, החמיאו להם עליו! אם הם נתנו לכם השראה, הם צריכים לדעת על כך.

© צילום: fotolia 

"מה שאני אוהב/ת בך הוא..."

אם אתם נמצאים בזוגיות עם מישהו או מישהי, אתם כנראה לא נמצאים בה סתם - תוכלו בקלות לחשוב על דבר או שניים (וכנראה שיותר) שאתם אוהבים בבני הזוג שלכם. בין אם זה החיוך היפה שלהם, ההומור הקורע מצחוק, הרגישות או הנתינה - חפשו את הדבר הזה שאתם כה אוהבים, צרו אליו מודעות על ידי כך שפשוט תגידו להם שאתם אוהבים את התכונה או הדבר הזה בהם. זה דבר שמאד יעלה להם את הביטחון העצמי, יגרום להם לחוש טוב לגבי עצמם ויעשה להם מצב רוח טוב.

"אני מעריך/מעריכה אותך"

בני הזוג שלנו עושים ביומיום את כל הדברים הקטנים עד הגדולים בשביל לשפר לנו את מצב הרוח ולעשות אותנו שמחים יותר: בין אם זה לדאוג לנו כשאנחנו חולים, לעודד כשקשה, להיות שם ככתף תומכת או גם להביא לנו מתוקים באמצע הלילה כשסתם מתחשק נשנוש - הם שם עבורנו. הגיע הזמן לנצל את חג האורות ולהגיד להם תודה על כך, אתם לא חושבים?

© צילום: shutterstock

"את/ה הנס שלי!"

ואי אפשר שלא לסיים את הרשימה בדבר חשוב כל כך שתוכלו לומר לבני הזוג שלכם, בהנחה והוא מתאים לכם ולסיפור ההיכרות שלכם - אם אתם מרגישים שבני זוגכם "הצילו" אתכם ממשהו, או שהם פשוט נס שנכנס לכם לחיים לפתע, אמרו להם את זה! הדבר כל כך ירגש אותם ויגרום להם ודאי להעריך את הזוגיות איתכם יותר משכבר העריכו.

 
תגובות