יומו הראשון של החורף: הזמן הכי חם להיכנס לזוגיות. צילום: Getty Images

יומו הראשון של החורף: הזמן הכי חם להיכנס לזוגיות

היום (ו') הוא ה-21 בדצמבר - מה שאומר שהחורף הגיע אלינו באופן רשמי! אז שוקו חם - יש, שמיכת פוך - יש, בני זוג - מה, עוד אין לכם?! לפניכם כל הסיבות לכך שאתם חייבים למצוא אהבה לחורף!

ימי הקיץ החמים כבר מזמן מאחורינו; וכעת כל מה שנותר הוא להתכרבל מתחת לשמיכה עם שוקו חם וסדרה טובה. זה נחמד גם לעשות זאת לבד - אבל נחמד הרבה יותר בשניים! לכן, אספנו לכם את הסיבות הכי טובות ומשכנעות לכך שכדאי להיות בזוגיות דווקא בחורף.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

העונה הרומנטית ביותר

אם חשבתם שפיקניק או הליכה על שפת הים לאור שקיעה בקיץ זה רומנטי, תחשבו שוב: החורף הוא לגמרי העונה הכי רומנטית שיש! הכל סובב סביבכם וסביב הזוגיות והקשר שלכם. זה בדיוק הזמן להשיג חבר או חברה חדשים להעביר איתם את ימי החורף הקרים. בנוסף, גם "נובי גוד" מתקרב - אז מאוד כדאי להתחיל להתארגן על מישהו או מישהי לנשיקה בחצות. סופר רומנטי!

היצירתיות מתפרצת

לפעמים, בגלל תנאי מזג האוויר, רבים חושבים כי קשה לתכנן דייט טוב - אך מה שהם לא יודעים הוא שדווקא בחורף נהנים מהדייטים הטובים והכיפים ביותר. אנחנו משקיעים זמן, מחשבה ויצירתיות רבה כדי לתכנן את הדייט המושלם. הניסיון לצאת מהקופסה ולעשות משהו מיוחד ושונה שיתאים לכולם גורם לנו ולבני זוגנו לגלות תכונות וצדדים חדשים שלא ראו בנו קודם. לכן מדובר ללא ספק ביתרון לטובתנו!

גם "דייט ספר" זו אופציה מהממת! © צילום: fotolia

זול יותר!

בימים הגשומים והקרים אין חשק לצאת לקור בחוץ - מה שאומר שנשארים בבית של אחד או אחת מבני הזוג ופחות כסף מתבזבז על תחבורה ציבורית, מסעדות, מסיבות וכדומה. אין דבר כיף יותר מלשבת עם בן/בת הזוג בבית, להנות מסרט טוב וארוחה טעימה לרקע אור נרות (סתם, לא חייב נרות, אבל בהחלט מדובר בדבר כיף וסופר מאחד ומגבש).

מתחממים ביחד

זהו ללא ספק הזמן המושלם להתכרבל ולהתחמם ביחד! אפשר להחזיק ידיים, לשתות שוקו חם וטעים או סתם לשכב מתחת לשמיכה ולצפות בסדרה טובה. אין דרך יותר מהנה מזו להשיג קצת חמימות בקור הנורא של החורף.

© צילום: fotolia

החלקרח

אמרתם חורף? אמרתם הדייט המושלם! החלקה על הקרח ללא ספק תמיס ותשבור את הקרח ביניכם. ההחלקה אחד עם השני, השמירה זה על זו והנפילות המביכות (קורה לטובים ביותר) יקרבו ביניכם ויחזקו את הקשר שלכם. דרך אגב, זו עוד סיבה מצוינת להחזיק ידיים. אמנם בישראל החמימה לא ניתן למצוא אגמים שקפאו והפכו למגרש קרח ענק כמו באירופה ואמריקה המושלגות; אבל יש כמה מרכזים של החלקה על הקרח מפוזרים ברחבי הארץ והם לא רעים בכלל.

בגדי חורף

אין ספק שבחורף יש את הבגדים הכי מושלמים בעולם! אבל עם כל הכבוד למגפיים היפות, לכובעי הצמר המחממים ולמעילים ההורסים - בנות, אין דבר יותר כיף ויפה מללבוש את הסוווצרט של הבויפרינד, לא ככה? לדעתנו זו סיבה מספיק טובה ומשכנעת.

 
תגובות