נתקעתם בפרנד זון? כך תצאו מ"איזור הידידות". צילום: Shutterstock

נתקעתם בפרנד זון? כך תצאו מ"איזור הידידות"

בנים ובנות, צעירים ומבוגרים - כמעט כולם נתקלים מתישהו בחייהם בבעיה הזאת שנקראת ''איזור הפרנד זון''- רבים נתקלו בה, אך מעטים יודעים כיצד לפתור אותה, ונתקעים בו לנצח. איך יוצאים מזה? כל הטיפים בכתבה הבאה

אז מה זה בעצם אזור הפרנד זון? מדובר במצב אשר בו מישהו או מישהי בעצם מיוחסים על ידי הקראש שלהם כחבר טוב ולא יותר. הם אינם יודעים כיצד לגרום לצד השני להתייחס אליהם כאופציה לבן/בת זוג ו''נתקעים'' בתיוג החבר/ה הכי טוב/ה.  אז מה כן אפשר לעשות? כל הטיפים לפניכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

היזהרו מההתחלה

אם אתם רוצים להיות עם מישהו או מישהי בקשר זוגי ולא רק ידידים, אתם צריכים לומר להם או לפחות לרמוז להם בתחילת ההיכרות (בערך בחודש הראשון) שאתם מעוניינים, לפני שאתם נכנסים לקטגוריית ה"חברים הכי טובים". רוב הפעמים, הצד השני יכול לקלוט רמזים מסוימים ולנסות להבין אם אתם מעוניינים בקטע רומנטי או רק בידידות; וכך לנסות להגדיר אתכם.

הצחיקו אותם

כל אחד אוהב לצחוק וכל אחד רוצה להיות לצד אדם מצחיק. הדרך הכי טוב להיכנס לליבו של אדם, היא לגרום לו לצחוק ולהיות שמח. עדיף להיות רגוע ולא להתאמץ לנסות להצחיק.

© צילום: Fotolia

גרמו להם לקנא

הדרך הכי טובה למשוך את תשומת ליבו של אדם היא לגרום להם להבין שהם לא היחידים ושיש לכם אפשרויות נוספות מלבדם. זוהי צורה אשר בה הצד השני ינסה לחפש את קרבתכם כמה שיותר כדי להוכיח לכם שהוא יותר טוב ושהכי כיף לבלות איתו. ואולי זה גם יגרום לכך שהם יסתכלו בצורה אחרת על הצד השני שלכם, כשהם רואים אדם אחר נמצא ושאתם אופציה לא רעה בכלל.

בלו איתם במקומות של דייטים

חפשו לבלות איתם כמה שיותר זמן ביחד: אפשר על חוף הים, ארוחת ערב רומנטית, או אפילו בקולנוע. כל אלה יתנו לכם כמה שיותר הזדמנויות להתחיל משהו חדש.

© Fotolia

כלום לא הולך? ותרו

אם ניסיתם כל מה שיכולתם, ושום דבר לא עבד - כנראה הצד השני באמת אינו מעוניין והגיע הזמו לוותר ולעבור הלאה, עם כמה שקשה. אבל אל תתייאשו, אתם עוד תמצאו את האחד שלכם ואיתו תנסו להבהיר מהתחלה את כוונותיכם בנוגע אליו, שלא תכנסו לאזור המעצבן הזה שקרוי הפרנד זון.

 
תגובות