חייכו: כך תשמחו את בן או בת זוגכם כשהם עצובים. צילום: Shutterstock

חייכו: כך תשמחו את בן או בת זוגכם כשהם עצובים

לעודד את בני הזוג יכול להיות די קשה, במיוחד אם אתם מרגישים שניסיתם כבר הכל ואתם אפילו לא מצליחים לגרום להם לחייך. אל דאגה - פרוגי פה עם מגוון של דברים ומילים שיוכלו לעזור לכם לגרום להם להרגיש טוב יותר

כשבני הזוג שלכם נסערים או אם סתם עבר עליהם יום רע, הדבר עלול להקשות על שניכם. למרות הקושי, עליכם להיות שם בשבילם כדי לעזור להם ולעודד אותם. לפניכם כל הדרכים לגרום לבני הזוג שלכם להיות מאושרים שוב. זכרו - בסופו של יום הם רק יודו לכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אמרו להם כמה אתם מעריכים אותם - מערכת יחסים הינה עבודה קשה שדורשת מאמץ משני הצדדים. שימו לב לדברים שהם עושים למענכם ולמען מערכת היחסים שלכם, תנו להם לדעת שאתם מבחינים בכל הדברים שהם עושים למענכם ושאתם אסירי תודה.

הביאו להם מתנה - מה משמח אותנו כשאנחנו עצובים? מתנות, כמובן! אנחנו בטוחים שכך גם את בני הזוג שלכם. קנו להם איזו מתנה חמודה, אתם יכולים גם להכין משהו יצירתי - כל מתנה מבורכת.

© צילום: Shutterstock

הביאו להם פרחים - מיושן? לא עוד. זר פרחים יכול לעודד את בני הזוג שלכם ולהעלות חיוך על פניהם. אם הם לא אלרגים לפרחים, אנחנו מציעים לכם ללכת על זה בכל הכוח.

אל תכריחו אותם לדבר על זה - כל אחד מתמודד עם רגשות שליליים בצורה אחרת, חלק רוצים מאוד לדבר ולשתף וחלק פשוט נסגרים ומעדיפים להישאר לבד עם התחושות. אם בני הזוג שלכם הם מהסוג השני, תנו להם את השקט שלהם. אל תכריחו אותם לדבר על זה אם הם לא רוצים, תנו להם קצת זמן.

אמרו להם שאתם שם בשבילם - אתם יכולים לנסות לתקן להם את הבעיה, להציע פתרונות או לספר בדיחות כדי לגרום להם להרגיש טוב; אבל הדבר הכי משמעותי שאתם יכולים לעשות בשבילם הוא בסך הכל להגיד משפט אחד פשוט: "אני כאן בשבילך, תמיד". מכאן פשוט תקשיבו, אם הם רוצים לדבר על זה הם יעשו זאת. אם לא, לפחות הם יודעים שאתם מוכנים להיות כתף תומכת בשבילם.

© צילום: Shutterstock

כתבו להם מכתב אהבה - רומנטי, לא כך? מכתב אהבה יכול להיות אחת הדרכים הטובות ביותר שיגרמו לבני הזוג שלכם להתעודד ולחייך. לא צריך אירוע מיוחד בשביל לספר לבני הזוג כמה אתם אוהבים אותם וכמה הם משמעותיים בחייכם. אז יאללה, קחו דף ועט ותתחילו לכתוב!

חבקו אותם - כן כן, גם חיבוק טוב יכול לעודד. הראו להם שאתם שם בשבילם, לא משנה מה. הראו להם אהבה; כל הבעת חיבה מבורכת.

בשלו להם - בטיפ הזה אנחנו מציעים לכם לבשל לבני הזוג שלכם ארוחה, כי מי לא אוהב אוכל? אם אתם גרועים בבישול, אתם יכולים להזמין גם טייק אווי או סתם לנשנש משהו עם בני הזוג. מעודד, ברוב מהמקרים.

© צילום: Fotolia

תנו להם להרגיש מיוחדים - כולם אוהבים להרגיש מיוחדים, בעיקר כאשר הם מרגישים עצובים או מדוכאים. איך לגרום להם להרגיש כך? החמיאו להם הרבה, אמרו להם את כל הדברים החיוביים שיש בהם ואין לאף אחד אחר. פשוט תנו להם אהבה.

צפו יחדיו בסרט האהוב עליהם - טיפ מצוין אם בני הזוג שלכם לא רוצים לעשות משהו אקטיבי, אבל כן מעדיפים להימנע מלבהות בתקרה עם מחשבות דיכאוניות. שבו על הספה עם פופקורן ושוקולד ושימו את הסרט האהוב עליהם. זה בטוח יעודד אותם ואפילו ישכיח מהם קצת את המחשבות הרעות.

עודדו אותם לצאת החוצה ולנשום אוויר - אם אתם יודעים שבני הזוג שלכם הם אנשים ספורטיביים או אנשים שהטבע עושה להם טוב, עודדו אותם לצאת החוצה לאוויר, אולי לאיזו ריצה טובה, או סתם להסתובב בפארק הקרוב. כל יציאה מהבית יכולה לעשות טוב.

© צילום: Shutterstock

תנו להם ספייס - כולנו צריכים קצת מרחב לפעמים, לעצמנו, למחשבות שלנו; קצת מנוחה מהרוטינה הרגילה של החיים. נסו לתת להם קצת ספייס, אנחנו בטוחים שהם ימצאו דרך להתאפס על עצמם בסופו של דבר.

 
תגובות