הקראש התוודה ברגשותיו כלפיכם? כך תפעלו. צילום: Shutterstock

הקראש התוודה ברגשותיו כלפיכם? כך תפעלו

אין נער או נערה בעולם שלא מייחלים לרגע הזה: עוד לפני שאזרתם אומץ לומר משהו, הקראש כבר פנה אליכם בוידוי אהבה מרגש. רגע! מה עושים מכאן?! אנחנו כאן עם כל הטיפים למאורע

לא, זה לא חלום ואתם לא מדמיינים, זה באמת קורה - נסיך או נסיכת החלומות שלכם באמת הודו בפניכם שהם דלוקים עליכם הרגע! עצרו - רגע לפני שאתם קופצים עליהם וצורחים מהתרגשות, נסו לעקוב אחר הטיפים הבאים כדי למנוע סיטואציות לא נעימות (כן, זה אפשרי גם במקרה כזה...) אחר כך, מבטיחים לכם - הם כל כולם שלכם!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

עצרו את עצמכם מלצעוק או להגיב ביותר מדי התלהבות

אנחנו יודעים שכל מה שבא לכם עכשיו זה לחבק אותם עד שתצא מהם הנשמה וכמובן לצרוח ולשלוח הודעה היסטרית לבסטי - חכו רגע. אל תשכחו שלפניכם עומד אדם שלחוץ ונרגש לא פחות מכם ועליכם להגיב לדבריו או דבריה בכבוד הראוי להם. מה גם, שזה עלול להיות מביך בטירוף. נסו לשמור על איפוק וסבלנות ולהגיב בנינוחות ובמחשבה קדומה.

נסו לחשוב אם אתם באמת מעוניינים בזוגיות כרגע

זה נורא מבאס, אבל לא תמיד מתאים להיות בזוגיות בכל מצב - גם אם יש לכם קראש ענק. זוגיות כוללת בתוכה מגוון מסלולים ודרכים וחלק גדול ממנה הוא מחוייבות, נאמנות, התמדה ופניות רגשית. לא מספיק רק לאהוב אדם, אלא גם צריך לרצות להשקיע בו, לטפח את הקשר עמו ולגרום לו לפרוח. חשבו: האם באמת מתאים לכם להיכנס לזוגיות כרגע? או שמא מדובר בסתם פנטזיה? האם יש לכם זמן? סבלנות? רצון? כח? כל השאלות הללו ימנעו אי נעימויות בעתיד. זכרו: עכשיו כל המצב נראה לכם מרגש בטירוף, אך באותו טירוף ההתלהבות עשויה גם לרדת.

מתאים לי?
מתאים לי? © צילום: Fotolia

אמרו להם מה אתם מרגישים באמת

יכול להיות שאתם מאוהבים בהם בטירוף ומחכים כבר שנתיים שישימו לב אליכם, יכול גם להיות שהבחנתם בהם לאחרונה וסתם חשבתם שהם חמודים - לא משנה, העיקר שידעו עד כמה אתם בעניין. אל תתביישו לחשוף את רגשותיכם! למזלכם, הצד השני היה זה שעשה את הצעד הראשון ואי הנעימות נחסכה מכם; כרגע הם אלו שלחוצים ומצפים לתשובה חיובית מכם. זה הזמן המושלם לשפוך את הכל! איזה כיף להתחיל את הקשר ברגל ימין (גם אם אתם דלוקים עליהם אך לא מעוניינים בקשר כרגע - הכל בסדר, הם עדיין צריכים לדעת).

השתדלו לחוות את הרגע

אנחנו יודעים איך זה מרגיש: התחושות הטובות מציפות אתכם עד כדי כך, שאתם כבר מרגישים בכוכבים. בדרך כלל, כשמשהו טוב קורה, הדבר הטבעי שאנחנו רוצים לעשות הוא לספר לכולם מיד. ודאי יצוצו לכם מחשבות כמו "יואו, כל החברים חייבים לדעת עכשיו!" או "אנחנו חייבים כבר להעלות סטורי ביחד!" - רגע. קודם כל ולפני הכל, מדובר ברגע קסום של שניכם שלא יחזור על עצמו. חוו וחיו את אותו רגע והפיקו ממנו כמה זכרונות שאפשר. מדובר בהתחלה מרגשת בהחלט של הקשר הרומנטי ביניכם. דברים כאלה לא קורים לכולם!

© צילום: Shutterstock

חשבו יחד מה אתם מצפים מהזוגיות ביניכם

איך אומרים? כגודל הציפייה, כך גודל האכזבה. בגלל שמדובר בקראש הדדי, טבעי שתהייה התרגשות גדולה מצד שניכם - לכן חשוב לשמור עליה לאורך כל הקשר, לא גולשים ישר לעניין ונכנסים אליו לגמרי. איך עושים זאת? פשוט - תיאום ציפיות: בדייט הראשון (!!) שלכם, השתדלו לבנות תכנית מסודרת של מה נכון ומה לא נכון בשביל שניכם בזוגיות. השתדלו להכיר לעומק, הפעם באמת כפרטנרים, כדי לראות עם מי לשניכם יש עסק. יכול להיות שבמהלך השיחה הזו תבינו שלמרות מה שחשבתם, אתם בכלל לא מתאימים - וזה בסדר גמור. עדיף שזה יקרה בשלב זה ולא כשכבר מאוחר מדי.  

 
 
תגובות