Save The Date: אירועים בזוגיות שכדאי לציין. צילום: Fotolia

Save The Date: אירועים בזוגיות שכדאי לציין

מהיום שבו הכרתם ועד הפעם הראשונה שאמרתם אחד לשני "אני אוהב/ת אותך" - קבלו את התאריכים שהכי כדאי לכם לזכור ולציין בקשר הרומנטי שלכם

בדרך כלל זוגות חוגגים ומציינים אירועים כמו חודש, חצי שנה ושנה לזוגיות שלהם (ולחלקם גם זה יותר מידי), אבל יש עוד כמה נקודות ורגעים במהלך הזוגיות ששווה לכם לציין. הכי חשוב - אם בן או בת הזוג זוכרים, שאתם לא תעיזו לשכוח!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

התאריך שבו הכרתם לראשונה

עוד לפני שהפכתם לזוג ועוד לפני שיצאתם בכלל: היום הראשון בהחלט בו הכרתם אחד את השני, בין אם זה ברשת, דרך חברים, בבית הספר או סתם ברחוב. זו נקודת המפנה בה החיים שלכם הצטלבו בפעם הראשונה. תאריך ששווה לציין!

התאריך של הדייט הראשון

דייט ראשון הוא הפעם הראשונה שיצאתם יחד בקטע רומנטי, זיכרון יפה ששווה לשמר: בין אם התרחש במסעדה, באולינג, קניון או אפילו סתם על ספסל בגינה ציבורית; זוהי נקודת הפתיחה שלכם, הרגע שבו התחלתם להסתכל על הפרטנר שלכם מעבר לידידים ויותר כמו חברי נפש.

© צילום: Fotolia

התאריך בו הפכתם רשמית לזוג

התאריך בו הפכתם רשמית לזוג הוא התאריך שממנו אתם גם סופרים כמה זמן אתם ביחד: יום שאנחנו בטוחים שאתם מציינים. אם לא, אז תתחילו! זה התאריך בו הבנתם שנועדתם אחד לשני ושאתם חייבים להיות יחד.

התאריך של הנשיקה הראשונה

אוווו, קצת קיטשי - אבל עדיין שווה לציון. הרי מי לא זוכר את הנשיקה הראשונה שלו עם בן או בת הזוג?! (ואם זאת הייתה הנשיקה הראשונה שלכם לגמרי, אז בכלל!) בכל מקרה אתם זוכרים בליבכם את האירוע המרגש, אז למה לא לציין אותו? ממליצים לכם לציין את היום בנשיקת חצות מדהימה.

© צילום: Fotolia

התאריך בו פגשתם את ההורים אחד של השני

לא, לא השתגענו - אנחנו אכן מציעים לכם לציין את התאריך שבו פגשתם את ההורים של בני הזוג שלכם. למה? גם כי יש סיכוי, אפילו אם הוא ממש קטן, שאלו יהיו ההורים של בעלך/אישתך לעתיד; וגם כי מדובר בנקודת ציון משמעותית בקשר שלכם. ברגע שבני הזוג שלכם החליטו להכיר בניכם לבין המשפחה שלהם, זה כנראה הרגע שבו הם הבינו שהם רואים איתכם עתיד וסומכים עליכם מספיק - זה משהו ששווה לזכור ולציין!

התאריך שבו אמרתם לראשונה "אני אוהב/ת אותך"

די מובן מדוע, נכון? הפעם הראשונה שאמרתם לבני הזוג "אני אוהב/ת אותך", הייתה הפעם הראשונה שהרגשתם חיבור ריגשי עמוק עם הצד השני. אין דבר יותר יפה ומרגש מזה, אז למה לא לחגוג את זה?

 
תגובות