עוד לא נסגרתם על תחפושת זוגית? הטילו פור ובחרו!. צילום מסך מאינסטגרם

עוד לא נסגרתם על תחפושת זוגית? הטילו פור ובחרו!

מתקשים לבחור תחפושת משותפת לכם ולבני הזוג? אל דאגה - ממש כמו בימים ההם, הטילו פור ותנו לגורל להחליט בשבילכם

חג פורים קרב ובא ועדיין יש כאלה שעוד לא מצאו תחפושת; ואם זה לא מספיק נורא - המשימה הופכת קשה יותר כשמדובר בשניים. כשרוצים להתחפש ביחד עם בן או בת הזוג, לא תמיד מסכימים על אותה התחפושת והדבר עלול ליצור ויכוחים רבים. לכן, כדי למנוע זאת, החלטנו ממש כמו במגילה "להטיל פור" או "להגריל" לכם את התחפושת אליה תתחפשו. חג שמח!

איך זה עובד? הסכימו יחד על מספר מאחת עד עשר. לאחר שבחרתם, חפשו את המספר ברשימה. התחפושת שרשומה תחת המספר שבחרתם, היא התחפושת הזוגית אליה תתחפשו השנה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

1. במבי וצייד

במבי ללא ספק מככב השנה; ואנחנו החלטנו לקחת את זה צעד אחד קדימה: בת הזוג תוכל להתחפש לבמבי מתוק ובן הזוג לצייד, למשל, או ההפך. זו בחירה שלכם ולגמרי אפשר לקחת את זה לאיזה כיוון שבא לכם.

© צילום מסך מאינסטגרם @hannekaland

2. M&M's

אין דבר יותר טעים מעדשי השוקולד הנחשקים הללו - אז למה בעצם לא להתחפש אליו? יש סוגים, טעמים וצבעים שונים. כל שעליכם לעשות הוא לבחור כל אחד צבע שונה של M&M ויחד להיות זוג "אמאנדאמים" יפים, צבעוניים וקופצניים. יאמי!

© צילום מסך מיוטיוב

3. מוכר וכוס "סטארבקס"

את רשת בתי הקפה המוכרת "Starbucks" לצערנו אין בארץ (עדיין) - אבל זה לא אומר שאי אפשר להתחפש אליה! בחרו מי האחד שיתחפש למוכר עם החלוק הירוק והמפורסם ומי יתחפש לכוס הסטארבקס המיוחדת והיפה. ללא ספק תחפושת יפה וסופר מקורית!

© צילום מסך מאינסטגרם @_the_double

4. "בית הנייר"

את האוברולים האדומים והמסכות של הסדרה המצליחה "בית הנייר" ממש לא בעיה למצוא. אם ראיתם את הסדרה סביר להניח שהרעיון הזה כבר עלה בראשכם, אז למה אתם מחכים? רוצו להתחפש, אבל רק שתדעו: התחפושת של הפרופסור כבר שייכת לנו!

© צילום מסך מאינסטגרם @kianabeisan

5. פיטר פן וטינקרבל

את פיטר פן והפיה היפה טינקרבל אי אפשר לשכוח! זו ללא ספק תחפושת שתמיד יפה, מוצלחת וקיימת בכל חג. את התחפושות אפשר כמובן לקנות או להכין, זו כבר בחירה שלכם. אז אם חשבתם שלעולם לא תמצאו תחפושת - תחשבו שוב: כי לעולם לא, זאת ארץ שקיימת רק באגדות! ראיתם מה עשינו כאן?

© צילום מסך מאינסטגרם @amandaadams

6. אסטרונאוטים

אחרי הייצוג הישראלי של החללית ״בראשית״, אין יותר מתבקש מלהתחפש לזוג אסטרונאוטים בפורים. אז צאו לחנויות, חפשו את תחפושת האסטרונאוט שהכי אהבתם וייצגו את ישראל בכבוד!

© צילום מסך מאינסטגרם @dietshampoo

7. ברבי וקן

אם מדברים על תחפושות זוגיות, אי אפשר שלא להזכיר את התחפושת הנפוצה והאהובה ביותר: ברבי וקן. בשביל להיות ברבי תצטרכו פאה בלונדינית ובגדים ורודים; ובשביל להיות קן, תצטרכו בגדים רחבים ומגונדרים. בטוחים שתצא תחפושת פנטסטית.

8. סנדי ודני זוקו

אם השמות הבאים לא מצלצלים לכם מוכר, אז משהו כאן כנראה לא בסדר: הסרט "גריז" הוא אחד הסרטים המצליחים והיפים שנעשו וללא ספק תמיד כיף לראות אותו. בסרט מככבים הדמויות הראשיות סנדי ודני זוקו, שכדי להתחפש אליהם תצטרכו בגדים שחורים וג'קט עור. ממש יפה ופשוט להכנה.

© צילום מסך מאינסטגרם @jada.griffith

9. מוכר ופרחים

אם רציתם תחפושת מקורית, כנראה שהמזל איתכם: אחד או אחת מכם יתחפשו למוכר פרחים והשני או השנייה לפרחים יפים ולבביים. זו תחפושת סופר מיוחדת שללא ספק תמשוך הרבה מחמאות ותגובות טובות עליה.

© צילום מסך מאינסטגרם @bakamilla_

10. הנסיכה והצפרדע

פרוגה גוערת בנו על כך שעדיין לא הכנסנו לרשימה אותה ואת הקראש החדש והנחשק שלה, נבו עמרני - אבל לנו יש רעיון טוב יותר: במקום להתחפש לצפרדע והנסיך, התחפשו לנסיכה והצפרדע (כמובן שגם פה אפשר להפוך בין התחפושות והמינים, זאת לגמרי כבר בחירה שלכם). מה שבטוח - נשיקה מאיתנו כבר לגמרי יש לכם.

© צילום מסך מאינסטגרם @krys923
 
תגובות