אחד באפריל! מתיחות האוהבים הכי קורעות שיש. צילום: Shutterstock

אחד באפריל! מתיחות האוהבים הכי קורעות שיש

היום המצחיק ביותר בשנה כבר כאן - ואנחנו מביאים לכם את כל המתיחות הכי מצחיקות (ואכזריות, בחלקן) שתוכלו לבצע על אהובי ליבכם. הכי חשוב שתקחו את הכל בהומור!

לכבוד "יום הכזבים הבינלאומי" או בשמו המוכר יותר - האחד באפריל, החלטנו לאסוף מגוון מתיחות משעשעות שקשורות לזוגות אוהבים. אתם מוזמנים לקחת השראה ולאסוף רעיונות ודוגמאות למתיחות שלכם על בני הזוג והחברים שלכם. בהצלחה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

מתיחה מכוערת

במתיחה שלפניכם, מדובר בזוג שמנהל ערוץ יוטיוב משותף. במסגרת המתיחה, החליט בן הזוג לעבוד על חברתו, להגיד לה שהיא מכוערת ולרמוז לה שתתאפר. החברה, שלא הבינה למה בן זוגה מתנהג אליה כך, נעלבה מאוד. לבסוף הוא התוודה, חשף את המצלמה וסיפר כי הכל היה בצחוק והוא לגמרי עובד עליה! האמת, היינו מאמינים - ואתם?

 

אני אשיר לך שיר

את סוג המתיחות הבא אתם וודאי מכירים: מדובר בלהיט המתיחות שכבש את כולם בשנים הקודמות; והוא כמובן - תרגום מילים של שירים ושליחתם כהודעה רגילה. גם במתיחה זו, בן הזוג והיוטיובר "ספייסיקראפ" תרגם מילים של שיר המרמזות על פרידה ושלח את המילים לחברתו, שנלחצה מאוד. זו מתיחה מאוד קלה שללא ספק אפשר לנסות על האהובים שלכם. 

 

אני אוהב אותך!

במתיחה שלפניכם, החליט היוטיובר עידן כרמלי למתוח את ידידתו ולספר לה כי הוא מאוהב בה ומעוניין לקחת את זה צעד אחד קדימה ולהפוך לזוג. הידידה הייתה בהלם, סירבה והסבירה לו כי היא רואה בו לא יותר מאח. האמת, די מעליב - אבל לפחות זו הייתה מתיחה.

 

נפרדנו כך

במתיחה הבאה, היוטיוברית שקד דוד החליטה למתוח את הבסטי שלה, ליה נוגה, שהחבר שלה נפרד ממנה. נוגה התעצבנה כל כך, ניסתה לעודד את חברתה ואפילו להוציא פעולת נקמה - עד שגילתה שזו בסך הכל מתיחה. פייר, גם אנחנו רוצים חברה כזאת!

 

הנשיקה הראשונה

גם במתיחה הזו החליטה חברה למתוח את הבסטי שלה. הפעם, אותה חברה סיפרה לה כי היא סוף סוף התנשקה. החברה הייתה בהלם, התלהבה והתרגשה - אך התאכזבה ברגע שגילתה שהכל מתיחה. אופסי.

 

זה החבר שלי!

במתיחה הבאה מדובר במתיחת רחוב ולכן הנמתחים הינם עוברי אורח. לעזרתו של היוטיובר נחלצת המיוזרית יוליה סטפנקו, שמגלמת את בת זוגו. כרמלי יוצא, כביכול, להתחיל עם בחורות - כשפתאום מגיעה סטפנקו, שתופסת את "החבר שלה" על חם מתחיל עם בנות ומשקר לה. בואו נגיד דבר אחד: אנחנו ממש לא היינו רוצים להיות במקומן או בסיטואציה כזאת.

 
 
 
תגובות