עולים שלב: כך תעברו מחברים טובים לזוג אוהבים. צילום: Fotolia

עולים שלב: כך תעברו מחברים טובים לזוג אוהבים

אתם מרגישים שהניצוצות בינכם לבין הידיד או הידידה בוערים כהוגן ומוכנים לקחת את היחסים בינכם שלב אחד מעבר. איך עושים זאת? כל התשובות בכתבה הבאה

יש זוגות שמספרים שהם הפכו לזוג רק לאחר שהיו חברים טובים במשך זמן מה (כמו ג'סטין ביבר והיילי בולדווין, למשל) ואנחנו בטוחים שישנם זוגות "בהתהוות" ממש עכשיו - זוג חברים שמנסים לעבור לשלב הבא, אבל לא ממש מוצאים את הדרך הנכונה לכך. לשם כך אנחנו מביאים לכם מספר טיפים ,שיעזרו לכם לבצע את המעבר. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תקשורת היא המפתח

התקשורת בינכם צריכה להיות הדוקה, אך עם זאת בטוב טעם, לא מוגזמת, לא לוחצת ולא מעיקה. בסך הכל מה שצריך לעשות, הוא לדבר הרבה. למשל, יש לכם ידיד או ידידה שאתם מעוניינים בו או בה - דברו עמם המון, יזמו שיחות, צחקו יחד ואפילו שלחו הודעה פשוטה בוואטסאפ. נסו לנצל כל הזדמנות לתקשורת - וכמובן לא "לעוף" יותר מידי ולגרום לאדם השני להרגיש שהם צריכים "קצת ספייס, בבקשה".

יוזמה וחוויה

בהמשך לתקשורת, כדי לעבור לשלב הבא יש גם לעבור חוויות משותפות ולהכיר יותר גם במציאות. נסו ליזום מידי פעם מפגשים משותפים, לשלב את אותו הידיד או אותה הידידה במפגשים קבוצתיים בהם אתם נוכחים ובקיצור - מעבר לשיחות וואטסאפ וטלפון, נסו לראות אותם גם במציאות כי היא זו שבסופו של דבר מחברת בין אנשים וגורמת להם להיקשר אחד לשני - זה לא יקרה דרך מסך. יזמו כמה שיותר אבל שוב, במידה.

נסו ליזום בילויים משותפים © צילום: Shutterstock

הילחמו על זה

אם זה באמת חשוב לכם, אל תוותרו בכזו קלות - גם אם זה נראה שהצד השני לא בעניין, המשיכו לנסות! בגדר הגבולות כמובן.. המשיכו לנסות ליזום ולדבר, גם אם זה בצעדים קטנים וגם אם זה נראה אבוד. אל תוותרו, בסופו של דבר האדם השני יוכל להיקשר אליכם ותוכלו להמשיך הלאה. 

רמזים קטנים פה ושם

אתם מעוניינים לעבור לשלב הבא, אז למה לא להתחיל לרמוז? זה יכול להשמע מבהיל ומפחיד, שאולי הצד השני לא יחשוב אותו הדבר או יבהל ויתחיל להתרחק - אבל אל חשש! אם עושים את זה בצורה נכונה, הדבר יכול לעשות רק טוב. הכוונה ברמזים קטנים, היא הערות קטנות כמו "את/ה נראה/נראית ממש טוב היום!" או "היה לי ממש כיף אתמול, בא לך לעשות את זה שוב מתישהו?" - דברים קטנים שיצביעו על כך שאתם מעוניינים ויגרמו לצד השני להרגיש מוחמאים ואולי אפילו להחזיר לכם באותו מטבע.

© צילום: Shutterstock

כשזה מרגיש נכון - אל תהססו ללכת על זה

כשיש לכם הרגשה שזהו, אתם מספיק מחוברים והצד השני כנראה מרגיש כמוכם, נסו להציע לו לצאת לדייט. לא חייבים להגדיר את זה בתור "דייט", אלא יציאה שרק שניכם תנכחו בה. אם הצד השני מעוניין, הם יראו זאת בעצמם כדייט ויתנהגו בהתאם ואם לא - ייקחו את זה בתור פגישה חברית וגם זה בסדר. כל דבר מקדם אתכם עוד קצת לעבר השלב הבא, לעבר ההפיכה לזוג רשמי. נסו לצאת לבד כמה פעמים, עד שזה כבר ירגיש לא כמו חברות אלא זוגיות ואז - שאלו אותם אם הם מעוניינים להתקדם שלב.

 

 
תגובות