שלא תעזו: הדברים שממש לא יעזרו לכם להשיג את הקראש. צילום: Fotolia

שלא תעזו: הדברים שממש לא יעזרו לכם להשיג את הקראש

עצרו בטרם תתפדחו: לפני שאתם מבצעים כל "מעשה נועז" שמטרתו להפוך את הקראש שלכם לבן או בת זוג, הציצו בטיפים שלנו לדברים שממש אין לעשות

רגע לפני שאתם מסתערים אל עבר המשימה הגדולה - הלא היא לגרום לקראש שלכם לרצות לצאת איתכם - יש דברים ומעשים שאנחנו ממש, אבל ממש לא ממליצים לכם לעשות בעניין הזה. כמו מה, אתם שואלים? הרי התשובות לפניכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

סטוקינג

בכנות, מה יעזור לכם לבהות שוב ושוב בתמונות הלוהטות של האהוב/ה הנחשק/ת, או לחלופין גרוע יותר - לעקוב אחריהם ולהציץ עליהם במציאות?! בשני המקרים, הקראש עלול או עלולה לתפוס אתכם ולהסתכל עליכם מוזר לנצח; והינה כך תיפרדו מכל הסיכויים להתחיל איתם. באסה.

משפטי פתיחה גרועים

אל תנסו להיות שנונים ומקוריים מדי. לכו תדעו אם תפלטו משהו לא כשורה, הצד השני עלול להיפגע או לחשוב שמה שיצא לכם הרגע מהפה הוא ממש מוזר; ואז, לא משנה עד כמה תתחרטו, לא תוכלו להשיב את הגלגל חזרה ולהחזיר את המילים שכבר יצאו לאוויר העולם. 

באים לכאן הרבה כי זה בית הספר ולא, אבא לא גנן © צילום: Fotolia

לרדת עליו/עליה

מי שרב מאוהב? לאו דווקא. אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו ממש לא היינו רוצים לצאת עם מישהו שרק מקניט ומעליב אותנו כל היום. עדיף שתהיו אדיבים, מחמיאים וטובי מילה. מה גם, למה לפגוע סתם בזולת, לכל מטרה שהיא?

רמזים

ברוב המקרים שאנחנו מודעים אליהם, "לרמוז" לקראש על כך שאתם חושקים באהבתו או אהבתה לעולם לא מוביל לדברים טובים. הקראש עלול או עלולה שלא להבין את הרמז ששלחתם או לחלופין לפרש אותו לא נכון; וכך הם לא יכולו לדעת על אהבתכם וכוונותיכם כלפיהם. הדבר סתם יאט את התהליך - ואולי מישהו או מישהי ישירים יותר יקפצו על ההזדמנות ויזכו בליבם...

לשלוח את ה"בסטי"

איך אנחנו אוהבים את החברים הכי טובים שלנו. הם תמיד שם בכל עת ותמיד ישמחו לעזור, אבל במצב שכזה לא כדאי לנצל את עזרתם: אל תשלחו את ה"בסטי" שלכם לגשש או לדבר עליכם לטוב, אנחנו לא צריכים להסביר מדוע הדבר מתפרש כילדותי ומה גם שאתם אלה שהולכים להיות בזוגיות עם הקראש המדובר ולא הם... הם לא צריכים לעשות את העבודה בשבילכם.

לגרום להם לקנא

להתחיל עם אחד החברים הכי טובים שלהם, לדבר לידם על קשרים רומנטיים מהעבר או להסתובב מולם עם בני המין אליו אתם נמשכים - כל אלה מחוץ לתחום. אתם לא רוצים שהקראש שלכם יחשוב או תחשוב שאתם חלילה תפוסים או לא בעניין, נכון? הדבר ייצור רק מצב הפוך ממה שתכננתם.

רק יגרום לסיטואציה הפוכה
רק יגרום לסיטואציה הפוכה © צילום: Fotolia

להקשיב לכל עצה של הסובבים אתכם

זה בסדר לבקש עזרה כמובן, אבל חשוב להבחין בין מה מתאים לעשות מבין מה שייעצו לכם ומה לא. אינכם מחוייבים למלא אחר כל טיפ שנתקלתם בו, הישארו קשובים ללב שלכם וסמכו על תחושות הבטן שלכם. אל תתביישו להגיד למייעץ או המייעצת שאתם מודים על הכוונה לסייע, אך אתם נשארים במסלול שלכם.

תכניות פעולה

אתם מתכננים שלב אחר שלב כיצד לגשת לקראש בסיעור מוחות מורחב, שחלילה הדברים לא יתפרשו כמלחיצים, מובנים או זהירים מדי בכל אחד מהשלבים - מיותר. זה סתם יתקע אתכם במקום וממש לא יעזור לכם להתקדם לעבר השלב הבא. היזהרו שלא יהיה מאוחר מדי, מרוב כל התכנונים המדוייקים (מדי).

התלהבות יתר

בדיוק כמו שלא כדאי להיות מרומזים יתר על המידה, כך גם לא כדאי להיות יותר מדי נלהבים. הדבר עלול להלחיץ את הקראש שלכם ולהרתיע אותו או אותה. שלטו על הרגשות שלכם ואל תהיו קלילים מדי להשגה, הערך שלכם בפניהם יעלה מיד.

אז מה בכל זאת כן כדאי לעשות כדי להשיג את הקראש?

פשוט - היו עצמכם, סמכו על מה שאתם חושבים שנכון לעשות בכל מצב והשתדלו להישאר מקסימים, נחמדים, חברותיים כמו שאתם. בטוחים שזה ישתלם לכם! 

 
תגובות