הסימנים לכך שבני הזוג רוצים להיפרד וחוששים לעשות זאת. צילום: Fotolia

הסימנים לכך שבני הזוג רוצים להיפרד וחוששים לעשות זאת

מה עושים כשרוצים לסיים קשר רומנטי, אך מפחדים מדי לנקוט בצעד? בדיוק - גורמים לצד השני לסיים אותו. כך תדעו אם זה מה שבן או בת הזוג שלכם מנסים לעשות

המחשבה על פרידה עלולה להיות מבעיתה, עד כדי כך שרבים מנסים להימנע ממנה - מה שגורם להם להישאר בקשר שלא טוב ונכון להם. חוששים שבני הזוג שלכם מרגישים בצורה דומה? לפניכם מספר סימנים שרומזים על המצב.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הם נמנעים מכל ניסיון מצדכם לתקשר עמם

אם כל התשובות שלהם מסתכמות במילה אחת, הם לא משקיעים מאמץ בלספר לכם על היום שלהם ובכלל אין לכם שום פיסת מידע חדש מהם על מה שקורה איתם - זה לא סימן טוב. הם כנראה הפסיקו לראות בכם חברים, פחות בטוחים בקשר שלכם ובונים קיר בין שניכם כדי שתעזבו אותם לנפשם.

הם כבר לא מנסים להווכח

אדם שרוצה להציל מערכת יחסים, למעשה ינקוט עמדה מולכם ויכנסו לויכוח, אם הם מרגישים שקיימת בעיה גדולה שיש לפתור. במידה ושמתם לב שהם כבר לא רבים על מה שהכעיס אותם קודם, כנראה שמבחינתם מערכת היחסים היא כבר פאסה.

© צילום: Shutterstock

הם נאנחים הרבה לידכם

אנחות הן בדרך כלל צורה להביע שיעמום, תסכול או אפילו חוסר אונים ומיצוי. אם הם עד כדי כך אומללים לצידכם, כנראה שהם כבר סיימו לנסות.

אתם מרגישים שאתם צריכים ללכת על קליפות של ביצים איתם

זהו סימן לכך שמערכת היחסים צריכה להגיע לסיומה, אפילו אם אתם אלה שצריכים לקחת את המושכות לידיים. כשבן או בת הזוג הופכים להיות עצבניים כל כך, עד כדי כך שאתם צריכים ללכת על קצות האצבעות לידם - זה כבר ממש לא מצב בריא. זהו הסימן לכך שהזוגיות כבר פצועה מטינה, כעס וכאב. תעשו לעצמכם ולבני הזוג שלכם טובה והתרחקו מהזוגיות הרעילה הזאת לפני שהיא תבלע אתכם.

הם כבר לא זוכרים תאריכים מיוחדים

זוכרים כשבן או בת הזוג שלכם זכרו את יום ההולדת שלכם או את היום בו התחלתם לצאת? כן, המפתח כאן הוא לשון העבר. ה"שכחה" הזאת היא סימן לבעיה הרבה יותר גדולה ועמוקה.

© צילום: Fotolia

הם מנסים לריב על דברים קטנים

המצב הזה מצביע על כך שיש בעיה הרבה יותר גדולה במרכז - והם לא בהכרח מעוניינים לדסקס עליה. בדרך כלל, כשבני זוג מנסים "לריב בכוח", זה מצביע על כך שהם מנסים להיפרד. חתכו את העניינים אם הם עושים זאת על בסיס קבוע, מגיע לכם הרבה יותר מזה.

אתם בתחתית סדר העדיפויות שלהם

סימן מעולה לכך שבן או בת הזוג כבר לא רוצים להמשיך את הזוגיות, הוא לראות כיצד אנשים אחרים עוקפים אתכם בסדר החשיבות שלהם. אתם בעדיפות אחרונה? הגיע הזמן לעזוב.

אתם מרגישים כאילו אתם משקיעים את כל המאמץ בזוגיות הזאת

צודק מי שאומר שאדם מסוגל להזיז הרים עבור מישהו שהוא אוהב. אם הם אפילו לא מסוגלים להזיז אצבע עבורכם, לנקוט באמצעים רומנטיים או לתכנן דייט יחד - זה סימן טוב לכך שמערכת היחסים כבר לא מעניינת אותם.

© צילום: Fotolia

אתם מרגישים כאילו הם אומללים

מדובר בסוג של "אומללות" שמתבטא בכך שהם כבר לא מי שהם היו פעם, כשהמצב כבר עובר את העצבות ומגיע לרמות של ייאוש. עשו להם טובה ושחררו אותם. 

תגובות