לא רק שלומית יכולה: כך תבנו זוגיות לפי שלבי בניית הסוכה. צילום: Shutterstock

לא רק שלומית יכולה: כך תבנו זוגיות לפי שלבי בניית הסוכה

פטיש, מסמר: בהשראת חג סוכות, לפניכם כל השלבים לבניית זוגיות מוצלחת - ממש כמו שבונים סוכה. חג שמח!

חג סוכות הגיע - ואיתו, מצוות בניית הסוכות הידועה. לקחנו פטיש ומסמר, התחלנו בתהליך הבנייה - ופתאום גילינו שבניית סוכה לא כל כך שונה מבניית זוגיות יציבה וטובה. מבולבלים? אל דאגה! סידרנו במיוחד בשבילכם את השלבים המדויקים הנדרשים כדי לבנות זוגיות חזקה; ועל הדרך תצא לכם גם אחלה של סוכה. הבה נתחיל במלאכה! 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

שלב הקרש

בשלב הראשון, אוספים ומסדרים את הקרשים אשר משמשים כבסיס; וגורמים לסוכה להיות חזקה ויציבה. בדיוק כך קורה גם בתחילת מערכת היחסים: "אוספים" וצוברים היכרות ומידע אחד על השני, מחזקים את הקשר ומגיעים יחד לבסיס זוגויות חזק ויציב. 

מתחילים לבנות את הזוגיות בבילויים משותפים
מתחילים לבנות את הזוגיות בבילויים משותפים © צילום: Fotolia

שלב הבד

לאחר שסידרנו את הקרשים בדרך הנהוגה - על מנת שהסוכה תקבל צורה, פורסים על כותליה מעין בד העוטף את כולה. כך גם במערכת היחסים: לאט לאט, הזוגיות מתפתחת וגדלה, בני הזוג תומכים ועוטפים זה את זה וכבר ניתן לראות את הצורה הנכונה לזוגיות טובה ובריאה.

שלב הסכך

בשלב זה, הגעתם כבר למצב שיש לנו מבנה חזק ויציב - אך עדין חסר משהו שיסגור ויגונן, או במילים אחרות - חסר סכך שישלים את מלאכת בניית הסוכה עצמה. כך גם בזוגיות: לאחר שהכרתם זה את זו, תמכתם והתפתחתם - הגיע הזמן לסגור את כל הקצוות הלא סגורים בקשר, לראות שאתם רוצים פחות או יותר את אותם הדברים ולדעת שתדעו יחד להתמודד עם הקשיים. 

דואגים לכל הפרטים הקטנים אך החשובים
דואגים לכל הפרטים הקטנים אך החשובים © צילום: adobestock

שלב התאורה

ברכותינו! הגעתם לשלב שכבר יש לכם סוכה (או זוגיות) של ממש. עכשיו, מה שנשאר, הוא לפתח אותה על ידי הוספת תאורה שתגרום ליושבים בסוכה להנות ממנה גם בשעות החשכה. כך גם בזוגיות, נסו למצוא את האור והטוב אחד בשני, נסו ללמוד מהקשיים והריבים וגם אם קשה - לעולם אל תרימו ידיים! 

שלב הקישוט

שלב הקישוטים הוא השלב האחרון, אבל איך אומרים? את הטוב - שומרים לסוף. ללא ספק, אין רגע יותר מהנה מאשר הרגע בו כל מה שנותר, הוא לקשט את הסוכה ולהפוך אותה לססגונית ויפה. כך גם בזוגיות: חפשו תמיד איך להוסיף צבע ויופי למערכת היחסים. חפשו לכם תחומי בילוי משותפים, הוסיפו כינויי חיבה או מצאו דברים ייחודיים משלכם. עשו מה שצריך כדי לשמור על זוגיות טובה ולא משעממת; וקשטו אותה בצורה הנוחה לכם - ולאו דווקא כמו שכולם מקשטים (ראיתם מה עשינו כאן?).

ועכשיו יש לכם זוגיות חזקה ויציבה - ממש כמו סוכה!
ועכשיו יש לכם זוגיות חזקה ויציבה - ממש כמו סוכה! © צילום: Fotolia

ערוץ יחסים ואהבה מאחל לכל גולשי וגולשות פרוגי חג סוכות שמח!

תגובות