בואו לגלות: איך להפוך לחברים טובים של בני הזוג?. Fotolia

בואו לגלות: איך להפוך לחברים טובים של בני הזוג?

לא מרגישים מספיק קרובים לבני הזוג? רוצים להפוך לחברים טובים שלהם אבל לא בטוחים איך? כל הטיפים בכתבה הבאה

מערכת יחסים טובה היא מערכת שמבוססת קודם כל על חברות טובה. חברות מכילה את כל הערכים שחשובים בזוגיות ולכן רצוי שבני הזוג שלכם יהיו גם חברים טובים שלכם. איך לעשות זאת? כל הטיפים בכתבה הבאה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אל תפחדו לספר להם דברים

לעיתים אנחנו נוהגים לסנן סיפורים מסוימים מחשש שבני הזוג יירתעו – סיפורים שלחבר או לחברה טוב/ה כבר מזמן היינו מספרים. לכן, במידה ואתם רוצים להתחבר לפרטנרים שלכם ולהפוך לחברים טובים שלהם, הרגישו פתוחים איתם ושתפו אותם יותר. אל תפחדו מהתגובות שלהם, אחרי הכל, אם הם בזוגיות אתכם, הם כנראה אוהבים אתכם בכל מצב.

עשו יותר דברים יחד

קשר חברי טוב הוא קשר שמבוסס על זיכרונות משותפים. ככל שתעשו יותר דברים יחד, תיצרו יותר זיכרונות, חוויות ואולי אפילו בדיחות פרטיות. תתפלאו לגלות כמה הדבר מחזק את הקשר בין שניכם והופך אתכם לחברים טובים אחד של השנייה.

© צילום: Adobestock

הכירו להם את החברים הקרובים שלכם

לא סתם אומרים שחבר של חבר הוא חבר. ברגע שתכירו לבני הזוג את החברים שנמצאים במעגל הקרוב שלכם, יהיה לכם הרבה יותר קל להפוך לחברים טובים שלהם. כמובן שאין צורך להגזים ולהכיר אותם לכל השכבה שלכם, אבל בהחלט יכול להיות נחמד שיהיה לכם כמה חברים משותפים.

דברו איתם הרבה

הפעם לא מדובר על שיחות סתמיות, אלא על שיחות עומק. ברגע שיצא לכם לדבר עם בני הזוג על המחשבות, התהיות, המשאלות או כל דבר אחר שמרכיב את האישיות שלכם, תגיעו לרבדים עמוקים יותר בקשר ותבנו בסיס חזק יותר לחברות טובה בין שניכם.

© Fotolia

תאכלו הרבה ביחד

כן, זה אולי נשמע טיפ מעט מוזר, אבל מסתבר שיש לא מעט אנשים שיוצא להם להתחבר לאחרים דרך הקיבה. תקבעו מידי פעם לצאת למסעדות, ארוחות או אפילו תבשלו אחד לשני. יש יותר טוב מזה?

תגוונו בפעילויות המשותפות

אם כל מה שעשיתם עד היום זה להישאר מחובקים באיזה חדר ולא מעבר, לא תצליחו להפוך לחברים טובים של בני הזוג. אז מה כן אפשר לעשות? צאו למקום אחר, חדש. לכו לחדר בריחה, צאו לרוץ ביחד, לכו להחליק על הקרח. תצאו לבלות כמו שאתם מבלים עם כל חבר אחר, רק הפעם עם בן או בת הזוג. תופתעו לגלות כמה זה מהנה ומחזק.

תגובות